Planowanie głowicy

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

flatmetal
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 04, 2005 9:05 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Planowanie głowicy

Post autor: flatmetal » pt cze 10, 2005 9:42 pm

Witam,
Od pół roku jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem łady. Obecnie czeka mnie już mały remoncik i będę ściągał głowicę. Czytałem i wiem że jest to silnik odprężony. To czy można go sprężyć spowrotem ??.
Czy ktoś z was już to robił, czy warto to robić i ile można zeszlifować?
Teraz SJ 410
Była Niva

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob cze 11, 2005 10:17 am

owszem jest to odprezony silnik choc nie tak bardzo jak w uazie albo gazie. Prawde mowiac nie oplaca sie go doprezac bo duzo mocy nie dojdzie a w terenie bedziesz go musial dosyc krecic. Krotko mowiac moim zdaniem nie warto.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » ndz cze 12, 2005 11:27 am

hmmm wspomnij o wiekszym spalaniu, zuzyciu czesci( pedala gazu=])
no i skoro mial byc silnik wyluzowany to chyba po cos tak ma byc ;]
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz cze 12, 2005 11:36 am

no wlasnie co do spalania to silniki doprężone pala mniej niz odpręzone :)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » ndz cze 12, 2005 11:41 am

ale z jazda na wysokich obrotach powinno wyjsc wiecej
ale nie praktykowalem wiec nie wiem ;)
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz cze 12, 2005 1:07 pm

akurat w przypadku doprezania silnika nivy nie ma wiekszych roznic dlatego tak jak wczesniej napisalem moim zdaniem nie oplaca sie jej dopręzac.
Mocy zbyt duzo sie z tego nie wyciagnie a spalanie zbytnio nie zmaleje 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

flatmetal
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 04, 2005 9:05 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: flatmetal » ndz cze 12, 2005 8:09 pm

Więc jednym słowem z tego co widzę nie warto się bawić.
Więc pozostanie raczej tak jak jest.
Teraz SJ 410
Była Niva

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość