Strona 1 z 1

Witam i krótko pytam;)

: czw lip 07, 2005 12:08 pm
autor: Sailor
Witam wszystkich użytkowników rosyjskiej mysli technicznej i nie tylko ;)

Szybkie pytanko:
- gdzie w Krakowie lub bliskiej okolicy zanabyć przekładnie kierowniczą do Nivy - sklep, szrot?? Oczywiście kwestia ceny jest znacząca :D

Nie wiem czy to ma znaczenie, ale Niva 1,6 - nie pamietam dokładnie z którego roku (auto nie moje) ale pełnoletnia juz jest :lol:

Z góry dzięki za wszelkie info.

: czw lip 07, 2005 1:51 pm
autor: MarG
W Krakowie cżęści do Łady zanabędziesz w tym sklepie:
http://www.skorpion.auto.pl/

Jesli zależy ci na niskiej cenie to pozostaje szukac na szrotach, ale gdzie one sa to pytanie do Krakowian. :wink:

: czw lip 07, 2005 10:40 pm
autor: JaR.
U mnie lezy uzywana przekladnia od 2121. Przyjedziesz, zobaczysz, spodoba Ci sie - wezmiesz. Zawsze to okazja, zeby pogwarzyc.
Janusz Ryrych, tel. (012)2782429, najlepiej wieczorem.
Pozdrawiam JaR.

: pt lip 08, 2005 10:58 am
autor: pirelli
Nie jestem za kupowaniem używek ale w niedziele na giełdzie w Balicach kupisz od gości używke tanio (pasuje od zwyklej łady) koszt około 80zł.

: pt lip 08, 2005 11:44 am
autor: Sailor
Dzieki serdeczne wszystkim za pomoc.

Jak napisałem autko jest kolegi - dostał wszystkie podane przez Was namiary.

Z używkami na giełdzie to hmm, dziwnie mi sie kojarzą.... co Pan potrzebuje - będzie za tydzień :)3 , ale może jestem przewrażliwiony....

Z otrzymanych przed chwila informacji: udało się kupić potrzebne elementy, więc teraz reszta w rękach machanika i potem znów testować w teren :lol:

Pozdrawiam

: pt lip 08, 2005 11:54 am
autor: Sniper
I za ile w końcu kupił przekładnie kierowniczą i w jakim stanie??

: sob lip 09, 2005 12:46 pm
autor: Wojtek
Tylko pamiętaj, że wąs w Nivce jest inny niż w plaskaczu

: pn lip 11, 2005 8:53 am
autor: Sailor
Sniper pisze:I za ile w końcu kupił przekładnie kierowniczą i w jakim stanie??
No w końcu wiem :D

Zakupił funkiel nowe części:
- ślimak z ośką
- komplet łożysk

Za całość.......180 zł :-? , kurna droga ta imprezka....

Najgorszy jest fakt, że przy obecnym ogumieniu pewnie za długo ta przekładnia nie wytrzyma, więc chyba będzie gromadził na zapas... :roll:

Pozdrawiam

: pn lip 11, 2005 9:09 am
autor: Bart03
a masz dobra tuleje prowadzaca walek, bo jak nie to lozyska teflonowe podna po nastepnych 10 tys km. :lol:
no i podstawa to simering ktory nalezy bezwzglednie wymienic bo napewno przecieka :)

: śr lip 13, 2005 10:08 am
autor: Sniper
Sailor pisze:
Najgorszy jest fakt, że przy obecnym ogumieniu pewnie za długo ta przekładnia nie wytrzyma... :roll:
Ja miałem u siebie opony 215 i przez ponad 8 lat żadnych problemów z przkładnią. Ostatnio pojawiły się na niej luzy więc się zastanawiam czy regenerować czy zastąpić nową.

: śr lip 13, 2005 10:51 am
autor: Bart03
Sniper pisze:
Sailor pisze:
Najgorszy jest fakt, że przy obecnym ogumieniu pewnie za długo ta przekładnia nie wytrzyma... :roll:
Ja miałem u siebie opony 215 i przez ponad 8 lat żadnych problemów z przkładnią. Ostatnio pojawiły się na niej luzy więc się zastanawiam czy regenerować czy zastąpić nową.
ja mialem jeszcze szersze i tez zero problemow. Kwestia regulacji luzow- tylko dwa razy i wymiana łozysk- 1 raz przez 10 lat :lol:

: śr lip 13, 2005 1:10 pm
autor: Sailor
Sniper pisze: Ja miałem u siebie opony 215 i przez ponad 8 lat żadnych problemów z przkładnią. Ostatnio pojawiły się na niej luzy więc się zastanawiam czy regenerować czy zastąpić nową.
Hmmm, no własnie :D

Bo Prot ma 255 czy tam 265 i przekładnia wytrzymała 1,5 roku.... :roll:

Fakt, że drzewko mogło jej pomóc :lol:

: śr lip 13, 2005 3:45 pm
autor: Bart03
ja mialem w pierwszej nivie opony 245/50R16 na felgach 7,5" szerokosci i dawala rade. Jesli sprawdza sie luzy na biezaca to jest :)2 Ale mialem w drugiej nivie przypadek ze zacedzilem w kraweznik przy duzej predkosci i poszedl taki strzal ze przekladnia odbila max do ogranicznika i uszczerbilo lekko slimak. Wystarczy wpakowac amortyzator skretu i po sprawie :)2

Teraz pwenie sie kto zapyta: wszystko fajnie tylko gdzie go tam zmiescic :wink:

: czw lip 14, 2005 2:37 pm
autor: Sniper
Sailor pisze: Bo Prot
ma 255 czy tam 265
To na K-PAX też nivy mają?? :wink:
Bart03 pisze:
Teraz pwenie sie kto zapyta: wszystko fajnie tylko gdzie go tam zmiescic :wink:
Nie :)
Ja zapytam co nalezy w niej wymienić przy regeneracji zby zniknęły luzy na sterze ?? i dalej, czy wszystkie te łożyska i simeringi sa takie same dla przegówowca jak i prostego wałka - nigdy nie rozbierałem takiej przkładni a za nową zawołali mi 400 zł :)3 - więc to zrobię ale dopiero jak bę miał cześci

: czw lip 14, 2005 3:13 pm
autor: Bart03
simeringi zarowno na wlku kierowniczym jak i na walku wasa sa inne, lozyska rowniez (te teflonowe chyba sa rozne ale nie pamietam dokladnie). Pozatym ktorys simering jest dosyc nietypowych wymiarow ale ja zapodalem milimetr grubszy i go wpakowalem- wszedl bezproblemowo

: pt lip 15, 2005 7:56 am
autor: Sailor
Sniper pisze:
Sailor pisze: Bo Prot
ma 255 czy tam 265
To na K-PAX też nivy mają?? :wink:
Eeee, sorki ale nie kumam :oops:

: pt lip 15, 2005 10:16 am
autor: Sniper
Thx Bart :)2
Sailor pisze: Eeee, sorki ale nie kumam :oops:
No problem http://pl.wikipedia.org/wiki/K-PAX
:)

: pt lip 15, 2005 11:35 am
autor: Sailor
Sniper pisze: No problem http://pl.wikipedia.org/wiki/K-PAX
:)
:)21 :)20 :)21 Dobre..., Protowi penie by sie spodobało :)2

Ale o ile mi wiadomo, to kolega Prot kosmita nie jest :wink: