Dzień dobry!
Bart03 - dla Ciebie specjalne DZIEŃ DOBRY!!!!!!!!!!!!!
Ja jeszcze raz w sprawie tego szarpania w Nivce - doszedłem do tego że moja niva szarpie tylko wtedy, gdy daję jej tylko tyle gazu, aby utrzymać ją wstałej prędkości jazdy. Czyli gdy jadę 'lekko'.
Jak odpuszczę gaz i hamuje silnikiem - nie szarpie. Jak dam mocno gazu - nie szarpie, ale jak jadę tak normalnie to mam potężne bicie - jakby mimośród/niewyważenie/ wały gdzieś tam w przodzie, a cała skrzynka biegów i reduktorów wyrywa się jak ruskie w kosmos. Akcja zdaża się raz na 200 - 300 km i trwa przez około 10 km. potem wsio sie uspakaja.
Kto wie co to?! Czekam na podpowiedź bo mimo wizyty u mechaniorka - samodzilenych oględzin na kanale dfalej jestem zielony.
Jeszczio o trasawszejsja niwie - pomogitie pożałujista
Moderator: Albert_N
- petercapri
Re: Jeszczio o trasawszejsja niwie - pomogitie pożałujista
Silnik moze tak szarpac, jezeli platynki sa brudne, wypalone, albo maja za duza przerwe. Albo wszystko na raz.galeziat pisze:Ja jeszcze raz w sprawie tego szarpania w Nivce - doszedłem do tego że moja niva szarpie tylko wtedy, gdy daję jej tylko tyle gazu, aby utrzymać ją wstałej prędkości jazdy. Czyli gdy jadę 'lekko'.
Jak odpuszczę gaz i hamuje silnikiem - nie szarpie. Jak dam mocno gazu - nie szarpie, ale jak jadę tak normalnie to mam potężne bicie
jezeli to byla by wina przerywacza to silnik poprostu by przerywal a tu podobno wpada w wibracje redultor. Skoro tak dzieje sie cylkicznie to sa to napewno napedy. Przyczyn moze byc kilka:
1. luzy w ukladzie napedowym
2. rozne srednice kol (np z tylu inne i z przodu inne)
3. zle wywazone waly albo wyrobione wielokliny
u mnie byla tak sytuacja i pomoglo ustawienie i wyregulowanie reduktora wzgledem skrzyni
1. luzy w ukladzie napedowym
2. rozne srednice kol (np z tylu inne i z przodu inne)
3. zle wywazone waly albo wyrobione wielokliny
u mnie byla tak sytuacja i pomoglo ustawienie i wyregulowanie reduktora wzgledem skrzyni