nie jezdzi

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

lemur
 
 
Posty: 977
Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
Lokalizacja: Klucze

nie jezdzi

Post autor: lemur » czw cze 05, 2003 12:54 pm

mianowicie problem jest taki
1)auto na wolnych obrotach bardzo szarpie,a zeby ruszyc i zeby nie zgasl trzeba ruszac z 3 tys.obrotow
2)auto na luzie nie utrzymuje obrotow objaw jest taki ze jest 800 pozniej spada do 400 auto przygasa i jest dalej 800

filt paliwa zostal wymieniony ale nie wiele to dalo :-?
wie ktos co to moze byc?
Niva 93r.

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » czw cze 05, 2003 1:05 pm

na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje :)5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.

lemur
 
 
Posty: 977
Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
Lokalizacja: Klucze

Post autor: lemur » czw cze 05, 2003 2:41 pm

cowboy_3151 pisze:na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje :)5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.
po nocy przestanej na parkingu odpala za 3 razem,a powyzej 3 tys.obrotow ciagnie jak nalezy,jak juz ruszy to obrotomierz wacha sie przy zmianie biegu,ale to normalne,podczas jazdy nie lata,tylko na luzie :-?
Niva 93r.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw cze 05, 2003 3:38 pm

lemur pisze:
cowboy_3151 pisze:na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje :)5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.
po nocy przestanej na parkingu odpala za 3 razem,a powyzej 3 tys.obrotow ciagnie jak nalezy,jak juz ruszy to obrotomierz wacha sie przy zmianie biegu,ale to normalne,podczas jazdy nie lata,tylko na luzie :-?
Sprawdz dysze wolnych obrotów może jest przytkana.
LJ 70

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pt cze 06, 2003 7:55 am

Sprawdz dysze wolnych obrotów może jest przytkana.[/quote]

TO może być to.
Ja obecnie nie pamietam czy rosjanie zrobili w adzie cos takiego jak dysza wolnych zamykana elektrycznie jak unas w polonezach,zukach bo jak tak to być może elektro magnes mógl siąść.

Antyssak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa-Jelonki/Serock

Post autor: Antyssak » pt cze 06, 2003 8:19 am

Ja obecnie nie pamietam czy rosjanie zrobili w adzie cos takiego jak dysza wolnych zamykana elektrycznie jak unas w polonezach,zukach bo jak tak to być może elektro magnes mógl siąść.
Tak zrobili. Ale powiem szczerze, że mam analogiczny, a właściwie identyczny problem. Jak do tąd nie doszedłem co za franca. Szukam w okolicach pierścieni i tłoków (ostatnio mój silnik stoi zalany naftą, żeby wypłukać nagar i inne świństwa)
Serdeczne pozdrowienia dla wszelkiego stworzenia przesyła
Wasz Antyssaczek

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pt cze 06, 2003 8:43 am

Mam pytanie a prubowaleś czy ona dziaŁa bo nasze to mechanicy naprawiali ucinająć koncówkę elektromagnesu i to dzialao bez kosztów i elektryki.
Acha sprawdzcie jeszcze jedno czy dobry jest gaznik, czy nie ma lużów na osi przepustnicy bo to tez może byc to z tym ruszaniem i skokami maych obrotów (oczywiscie to nie ostatnie stadium bo wtedy to wogóle moze nie palić)

lemur
 
 
Posty: 977
Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
Lokalizacja: Klucze

Post autor: lemur » ndz cze 08, 2003 7:15 pm

dalej jezdzi jakby miala 30 koni :roll: dzisiaj gaznik byl rozbierany,dysze czyszczone i okazalo sie ze 1 plywak pekl ale nie to jest przyczyna :cry:
juz nie wiem co padlo :( powyzej 3 tys bardzo wolno idzie,nie wchodzi na wysokie obroty
Niva 93r.

Awatar użytkownika
Walis
  
  
Posty: 206
Rejestracja: wt sty 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Walis » pn cze 09, 2003 9:03 am

U mnie jak się krztusić zaczyna, albo pracuje nieregularnie, albo gaśnie albo dzieją się inne tajemnicze rzeczy :-?
to na co by to nie wyglądało to zawsze regulacja zapłonu pomaga :)21
WALIS
już nie NIVA'84 ;-(

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pn cze 09, 2003 9:23 am

Walis prawdopodobnie ma racje :)6 :)6 sprawdź ustawienie zaponu, jak nie pomoże sprawdź kondensator przy aparacie zaponowym, czy dziaŁa tak jak powinien kondensator lub czy nie jest cakowicie przebity.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości