wszystko o niwce
Moderator: Albert_N
-
lemur
-

- Posty: 977
- Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
- Lokalizacja: Klucze
Post
autor: lemur » czw cze 05, 2003 12:54 pm
mianowicie problem jest taki
1)auto na wolnych obrotach bardzo szarpie,a zeby ruszyc i zeby nie zgasl trzeba ruszac z 3 tys.obrotow
2)auto na luzie nie utrzymuje obrotow objaw jest taki ze jest 800 pozniej spada do 400 auto przygasa i jest dalej 800
filt paliwa zostal wymieniony ale nie wiele to dalo
wie ktos co to moze byc?
Niva 93r.
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » czw cze 05, 2003 1:05 pm
na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje

5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.
-
lemur
-

- Posty: 977
- Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
- Lokalizacja: Klucze
Post
autor: lemur » czw cze 05, 2003 2:41 pm
cowboy_3151 pisze:na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje

5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.
po nocy przestanej na parkingu odpala za 3 razem,a powyzej 3 tys.obrotow ciagnie jak nalezy,jak juz ruszy to obrotomierz wacha sie przy zmianie biegu,ale to normalne,podczas jazdy nie lata,tylko na luzie

Niva 93r.
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » czw cze 05, 2003 3:38 pm
lemur pisze:cowboy_3151 pisze:na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje

5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.
po nocy przestanej na parkingu odpala za 3 razem,a powyzej 3 tys.obrotow ciagnie jak nalezy,jak juz ruszy to obrotomierz wacha sie przy zmianie biegu,ale to normalne,podczas jazdy nie lata,tylko na luzie

Sprawdz dysze wolnych obrotów może jest przytkana.
LJ 70
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pt cze 06, 2003 7:55 am
Sprawdz dysze wolnych obrotów może jest przytkana.[/quote]
TO może być to.
Ja obecnie nie pamietam czy rosjanie zrobili w adzie cos takiego jak dysza wolnych zamykana elektrycznie jak unas w polonezach,zukach bo jak tak to być może elektro magnes mógl siąść.
-
Antyssak
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa-Jelonki/Serock
Post
autor: Antyssak » pt cze 06, 2003 8:19 am
Ja obecnie nie pamietam czy rosjanie zrobili w adzie cos takiego jak dysza wolnych zamykana elektrycznie jak unas w polonezach,zukach bo jak tak to być może elektro magnes mógl siąść.
Tak zrobili. Ale powiem szczerze, że mam analogiczny, a właściwie identyczny problem. Jak do tąd nie doszedłem co za franca. Szukam w okolicach pierścieni i tłoków (ostatnio mój silnik stoi zalany naftą, żeby wypłukać nagar i inne świństwa)
Serdeczne pozdrowienia dla wszelkiego stworzenia przesyła
Wasz Antyssaczek
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pt cze 06, 2003 8:43 am
Mam pytanie a prubowaleś czy ona dziaŁa bo nasze to mechanicy naprawiali ucinająć koncówkę elektromagnesu i to dzialao bez kosztów i elektryki.
Acha sprawdzcie jeszcze jedno czy dobry jest gaznik, czy nie ma lużów na osi przepustnicy bo to tez może byc to z tym ruszaniem i skokami maych obrotów (oczywiscie to nie ostatnie stadium bo wtedy to wogóle moze nie palić)
-
lemur
-

- Posty: 977
- Rejestracja: śr maja 14, 2003 3:24 pm
- Lokalizacja: Klucze
Post
autor: lemur » ndz cze 08, 2003 7:15 pm
dalej jezdzi jakby miala 30 koni

dzisiaj gaznik byl rozbierany,dysze czyszczone i okazalo sie ze 1 plywak pekl ale nie to jest przyczyna

juz nie wiem co padlo

powyzej 3 tys bardzo wolno idzie,nie wchodzi na wysokie obroty
Niva 93r.
-
Walis
-

- Posty: 206
- Rejestracja: wt sty 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Milanówek
Post
autor: Walis » pn cze 09, 2003 9:03 am
U mnie jak się krztusić zaczyna, albo pracuje nieregularnie, albo gaśnie albo dzieją się inne tajemnicze rzeczy
to na co by to nie wyglądało to zawsze regulacja zapłonu pomaga

WALIS
już nie NIVA'84 ;-(
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pn cze 09, 2003 9:23 am
Walis prawdopodobnie ma racje

6

6 sprawdź ustawienie zaponu, jak nie pomoże sprawdź kondensator przy aparacie zaponowym, czy dziaŁa tak jak powinien kondensator lub czy nie jest cakowicie przebity.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości