Strona 1 z 1
nie jezdzi
: czw cze 05, 2003 12:54 pm
autor: lemur
mianowicie problem jest taki
1)auto na wolnych obrotach bardzo szarpie,a zeby ruszyc i zeby nie zgasl trzeba ruszac z 3 tys.obrotow
2)auto na luzie nie utrzymuje obrotow objaw jest taki ze jest 800 pozniej spada do 400 auto przygasa i jest dalej 800
filt paliwa zostal wymieniony ale nie wiele to dalo
wie ktos co to moze byc?
: czw cze 05, 2003 1:05 pm
autor: cowboy_3151
na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje

5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.
: czw cze 05, 2003 2:41 pm
autor: lemur
cowboy_3151 pisze:na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje

5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.
po nocy przestanej na parkingu odpala za 3 razem,a powyzej 3 tys.obrotow ciagnie jak nalezy,jak juz ruszy to obrotomierz wacha sie przy zmianie biegu,ale to normalne,podczas jazdy nie lata,tylko na luzie

: czw cze 05, 2003 3:38 pm
autor: Mag69
lemur pisze:cowboy_3151 pisze:na mój gust to cos z elektryką
czy obroty skaczą tyko przy tak niskich czy potem też to się dzieje

5
czy zapala normalnie a jak nie jakie są objawy.
jest jeszcze możliwość ze ma zaduzo paliwa i na wolnych sie dusi.
po nocy przestanej na parkingu odpala za 3 razem,a powyzej 3 tys.obrotow ciagnie jak nalezy,jak juz ruszy to obrotomierz wacha sie przy zmianie biegu,ale to normalne,podczas jazdy nie lata,tylko na luzie

Sprawdz dysze wolnych obrotów może jest przytkana.
: pt cze 06, 2003 7:55 am
autor: cowboy_3151
Sprawdz dysze wolnych obrotów może jest przytkana.[/quote]
TO może być to.
Ja obecnie nie pamietam czy rosjanie zrobili w adzie cos takiego jak dysza wolnych zamykana elektrycznie jak unas w polonezach,zukach bo jak tak to być może elektro magnes mógl siąść.
: pt cze 06, 2003 8:19 am
autor: Antyssak
Ja obecnie nie pamietam czy rosjanie zrobili w adzie cos takiego jak dysza wolnych zamykana elektrycznie jak unas w polonezach,zukach bo jak tak to być może elektro magnes mógl siąść.
Tak zrobili. Ale powiem szczerze, że mam analogiczny, a właściwie identyczny problem. Jak do tąd nie doszedłem co za franca. Szukam w okolicach pierścieni i tłoków (ostatnio mój silnik stoi zalany naftą, żeby wypłukać nagar i inne świństwa)
: pt cze 06, 2003 8:43 am
autor: cowboy_3151
Mam pytanie a prubowaleś czy ona dziaŁa bo nasze to mechanicy naprawiali ucinająć koncówkę elektromagnesu i to dzialao bez kosztów i elektryki.
Acha sprawdzcie jeszcze jedno czy dobry jest gaznik, czy nie ma lużów na osi przepustnicy bo to tez może byc to z tym ruszaniem i skokami maych obrotów (oczywiscie to nie ostatnie stadium bo wtedy to wogóle moze nie palić)
: ndz cze 08, 2003 7:15 pm
autor: lemur
dalej jezdzi jakby miala 30 koni

dzisiaj gaznik byl rozbierany,dysze czyszczone i okazalo sie ze 1 plywak pekl ale nie to jest przyczyna

juz nie wiem co padlo

powyzej 3 tys bardzo wolno idzie,nie wchodzi na wysokie obroty
: pn cze 09, 2003 9:03 am
autor: Walis
U mnie jak się krztusić zaczyna, albo pracuje nieregularnie, albo gaśnie albo dzieją się inne tajemnicze rzeczy
to na co by to nie wyglądało to zawsze regulacja zapłonu pomaga

: pn cze 09, 2003 9:23 am
autor: cowboy_3151
Walis prawdopodobnie ma racje

6

6 sprawdź ustawienie zaponu, jak nie pomoże sprawdź kondensator przy aparacie zaponowym, czy dziaŁa tak jak powinien kondensator lub czy nie jest cakowicie przebity.