Strona 1 z 1
Sauna w NIVIE
: czw sie 07, 2003 10:06 pm
autor: ATON
Czy macie jakiś patent żeby niviasta nie podgrzewała mnie w środku w te upały

5

( rocznik 2000 wersja rosyjska - na gażniku i wentylator na pasku) Pozdrawiam ATON
: czw sie 07, 2003 10:18 pm
autor: lemur
jezdzic w nocy

: czw sie 07, 2003 10:28 pm
autor: Walis
A nie spadło Ci cięgiełko z nagrzewnicy

Wtedy cały czas jest włączona
Albo nalej oleju do reduktora, bo jak nie masz to podgrzewa Cię od podłogi

: czw sie 07, 2003 10:30 pm
autor: leszek
to wersja syberyjska grzeje cały rok,

(a może zawór z nagrzewnicy padł to norma w niewiastach)

: pt sie 08, 2003 5:53 am
autor: wl
A moze powod jest trywialny. Tak bylo/jest przynajmniej u mnie. Poprostu linka nie przesuwa zaworu bo wyskoczyl pancerz linki z mocowania przy galce ogrzewania na panelu

i dlatego po kazdym wlaczeniu ogrzewania galka, wylaczyc calkowicie moge tylko krecac bezposrednio wajha na zaworze

6 . Zawor jest naprzeciwko pasazera po lewej stronie wneki na nogi na gorze.
Powodzenia
: pt sie 08, 2003 6:39 am
autor: Drako
zacznij na tym interes robic... niegrzeszace inteligencja dziewczynki biegaja do sauny i solarium do pobliskiego fitness klubu. Ja ci proponuje brac 70 % stawki za saune ( + meskie towarzystwo) i 50 % za solarium na masce niwy....
: pt sie 08, 2003 10:58 pm
autor: ATON
Zacznę od tych najprostszych rzeczy, tzn od linki, sprawdze ten zawór- jak go znajde

, a jak mi nic z tego nie wyjdzie to rozkręce ten interes z tymi dziewczynkami z fitnesu
ATON
: pt sie 08, 2003 11:19 pm
autor: Walis
ATON pisze:Zacznę od tych najprostszych rzeczy, tzn od linki, sprawdze ten zawór- jak go znajde
Jest pod półką na przeciwko kolan pasażera, szukaj na gorącym silniku, jak się oparzysz to poczujesz odrazu

: sob sie 09, 2003 10:43 am
autor: zbig
ATON pisze:..to rozkręce ten interes z tymi dziewczynkami z fitnesu
ATON
Nie sądzę..

: ndz sie 10, 2003 1:10 pm
autor: ATON
Dzięki "Walis" za te wskazówki: ciepło, cieplej, gorąco, auuuuu

6

.
Będę szukal

.
Dzięki "zbig" za przypomnienie mi o obowiązkach przedmałżeńskich

: wt sie 12, 2003 1:11 pm
autor: boreg
Ogrzewaniu zapobiega pozaklejanie wszystkich mozliwych otworow na tunelu. Ja w swojej pozaklejalem taka mata dachowa (lepik na folii AL) i jest duzo przyjemniej. Mala rolka kosztuje ok 25 zl i wystarcza na caly tunel. Mata bardzo latwo sie uklada w zagieciach i jest latwa do ciecia.
: wt sie 12, 2003 7:45 pm
autor: Wojtek
Ja w swojej pozaklejalem taka mata dachowa (lepik na folii AL) i jest duzo przyjemniej
Ja też tak zrobiłem, ale po dłuższej jeździe reduktor się grzeje od rury wydechowej tak, że nie można dotknąć dźwigienek...
Co do zaworu, to trzeba go poprawiać co chwilę - co 100km. Tak jest skonstruowany (pi.....ony FIAT), że po pierwsze nie można go domknąć cięgłem, po drugie sam się po pewnym czasie uchyla. Pierwszego roku po prostu ominąłem latem nagrzewnicę, teraz jak mi gorąco idzie spod szyby albo na nogi domykam ręcznie zawór.
: śr sie 13, 2003 10:34 am
autor: boreg
Wojtek pisze:
Co do zaworu, to trzeba go poprawiać co chwilę - co 100km. Tak jest skonstruowany (pi.....ony FIAT), że po pierwsze nie można go domknąć cięgłem, po drugie sam się po pewnym czasie uchyla.
Ustawilem zawor tak, ze zamyka sie w pozycji ok 2/3. Wtedy moge zawsze jeszcze go domknac. I dziala to juz prawie rok

bez poprawek
Prościzna!
: wt sie 19, 2003 1:42 pm
autor: Kutel
Oryginalna regulacja i zaworki ulegają korozji i po pewnym czasie przestają działać.
Zrób tak:
Zakładasz zawór kulowy (taki jak do grzejników) z końcówkami na węża 1/2", na wężu zasilania nagrzewnicy. Na lato zakręcasz, a na zime otwierasz. Skuteczne 100%.
: wt sie 19, 2003 2:08 pm
autor: Wojtek
Kiedyś w kanciaku zakładałem od starego Golfa. Działał rewelacyjnie i się nie zacinał. Do tego wreszcie regulacja była w porządku i płynna. Teraz nie mam niczego zamiennego, ale myślę, że można coś podebrać.