co kupic...CZY KUPIC ? ?

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

pixel

co kupic...CZY KUPIC ? ?

Post autor: pixel » pn sty 08, 2007 9:49 pm

Witam wszystkich!

Od pewnego czasu nieaktywnie przeglądam oraz szperam na tutejszym forum.Przeczytałem prawie całą historie forum Nivek Uazów.Planuje kupić jakąs terenóweczke,dodam ze jestem komplety laik w dziedzinie samochodów terenowych.Nie zamiezam wyłożyc duzych pieniedzy,maks do 5.000 samochód + oczywiscie jego robocizna. Mam powazny DYLEMAT co kupic...(samochód bedzie jezdził ok raz na 2 tygodnie w lekki teren,oraz minimalnie po miescie)obstawiałem uaza-ale po przeczytaniu postu"co powinno wozic sie w uazie w razie awari" autentycznie strasznie dało mi to do myslenia.Zacząłem zastanawiac sie nad nivka,podobne pieniądze,troszke tansza w ekspoatacji itd.Zastanawiam sie nad tym modelem:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1991726

blacha ponoc zdrowa,wystarczy plozyc lakier,napedy i silnik ok,cena odpowiednia lub:

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... b80b121e65

z wygladu ok.i tyle sie znam.

Bardzo prosze o szczera odpowiedz co zrobic i czy w ogole to ma sens...

POZDRAWIAM Marcin

Awatar użytkownika
Mroczny

Post autor: Mroczny » pn sty 08, 2007 9:51 pm

niestety
nie

pixel

Post autor: pixel » pn sty 08, 2007 9:58 pm

Mroczny pisze:niestety
nie
Czyli wychodzi na to ze chcac w ogole zacząc zabawe z autami klasy cieżkiej trzeba miec kuupe kasy i/lub do tego byc najlepiej bezrobotnym(zeby miec czas naciagląl naprawde swojego samochodu)ciekawy tylko jestem jak to wygląda w praktyce.........

pozdrawiam

Awatar użytkownika
hadek

Post autor: hadek » pn sty 08, 2007 10:08 pm

pixel pisze:
Mroczny pisze:niestety
nie
Czyli wychodzi na to ze chcac w ogole zacząc zabawe z autami klasy cieżkiej trzeba miec kuupe kasy i/lub do tego byc najlepiej bezrobotnym(zeby miec czas naciagląl naprawde swojego samochodu)ciekawy tylko jestem jak to wygląda w praktyce.........

pozdrawiam