
długość wałów
Moderator: Albert_N
długość wałów
czy możecie podać długość orginalnych wałów napędowych, bo coś mi nie pasuje 

- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Może podeślij kilka fotek, tak dla ostrzeżeniade-ef pisze:jak ją kupiłem wyglądała b fajnie ale w trakcie remontu wyszło że tworzył ją jakiś domorosły artysta bez pojęcia o mechanicei jest w tym aucie wiele ciekawych patentów newet nakrętki od mocowania zawieszenia przyklejone na silikon



Swoją drogą , może ktoś ma wał napędowy, na tył , bo u mnie luz się pojawił na wielowpuście.
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Przy okazji że zakupiłem nowy wał na tył, tu się pochwalę i udowodnię że nie kłamięde-ef pisze:długość minimalna wałów miedzy powierzchniami mocowania i przy okazji czy opłaca się regeneracja bo przedni to złom


Bład pomiary może wynikać z niedoskonałości przyrządu

wał złożony (ściśnięty) = 82,5 cm
wał rozsunięty = 86 cm.
Może jutro zmierzę na stole.
Kosztował mnie 310 zł brutto oczywiście. A po czym wnosisz że, twój wał


A propos wału - ostatnio w mojej niwce pojawił się jakiś efekt "bicia" podczas jazdy, takie "du du du du" zależne od prędkości jazdy (nie od obrotów silnika)
I teraz pytanko - co to może być - czy to wał się odkręca, czy się zgiął czy co ? Czy może to nie wał ,a co innego ?
To bicie czuć raczej z przodu.

To bicie czuć raczej z przodu.
Była Niva
Była Vitara
Jest Galloper !
Była Vitara
Jest Galloper !
- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
- goslawen
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 12:28 am
- Lokalizacja: Mrągowo / Warszawa
- Kontaktowanie:
u mnie jest i "du du du" i metaliczne uderzenie przy zmianie biegów
Czy obie te rzeczy przestaną hałasować po wymianie tego krzyżaka?

http://www.anfakable.pl - instalacje elektryczne, monitoring, alarmy, inteligentny dom
- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
pewnosci nie ma tak na prawde to moze byc jeszcze kilka rzeczy ale krzyżaki łatwo się wymienia i sprawdza : trzeba wziąć wał w dwie łapy po obu stronach krzyżaka i poruszać na boki czy nie ma luzu , gorzej natomiast z krzyżakiem na krutkim wale miedzy skrzynią a reduktorem
i jeszcze jedno pomierz sobie jakie masz te krzyzaki bo jest kilka rodzajów łącznie z takimi porażkowymi które pochodzą z lady 2107(najlepsze są natomiast tzw."moskwicze")

JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI
CHREATIW TECHNOLOŻI

- Marek D.
-
- Posty: 6613
- Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
- Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty
albo:NUKEM pisze:U mnie to jednak nie wały, ani raczej felgi też nie , bo sprawdzałem z mechanikiem. Więc od czego to może być ?
Chociaż teraz ten efekt jakby trochę zanikł..
do sprawdzenia:
czy przedni most nie jest luźny, krzyżaki wałów, luz na wielowpustach wałów,
poduszki pod skrzynią, silnikiem, reduktorem, sprzęgło gumowe i krzyżak na łączeniu skrzyni i reduktora, może nawet łożyska w tych okolicach, wywalona guma w którymś drążku lub stabilizatorze, wyrwanie mocowanie któregoś z drążków, luz na mostach, padnięte sprzęgło, tysiąc innych pierdół.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość