Kupno nowej Nivy w Rosji
Moderator: Albert_N
Kupno nowej Nivy w Rosji
Witam, czy ktoś przerabiał kupno nowej nivy w Rosji, ew. w innym ościennym państwie.
Czy to może się udać i czy się opłaca??
Czy to może się udać i czy się opłaca??
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
witam
ja bym sie zastanawiał, czy aby na pewno byłoby to bardziej korzystne - z nieco innego powodu:
- obawiam sie, że stan dróg (czarnych i każdych innych) w krajach "bloku wschodniego" jest nieco gorszy od stanu dróg w naszym kraju. Co za tym idzie - boję sie, że Łady eksploatowane "Tam" mimo, że tańsze - to jednak "kondycyjnie" mogą być w nieco goreszym stanie albo mogą już po zakupie wymagać większego wkładu "reanimacyjnego" niż te zakupowane i jeżdżone u "nas"
Ale to tylko spekulacja - być może jestem w błędzie. Nie maiłem okazji porónać egzemplarzy zza wschodniej granicy z naszymi rodzimymi.
pzdr serdecznie
ja bym sie zastanawiał, czy aby na pewno byłoby to bardziej korzystne - z nieco innego powodu:
- obawiam sie, że stan dróg (czarnych i każdych innych) w krajach "bloku wschodniego" jest nieco gorszy od stanu dróg w naszym kraju. Co za tym idzie - boję sie, że Łady eksploatowane "Tam" mimo, że tańsze - to jednak "kondycyjnie" mogą być w nieco goreszym stanie albo mogą już po zakupie wymagać większego wkładu "reanimacyjnego" niż te zakupowane i jeżdżone u "nas"
Ale to tylko spekulacja - być może jestem w błędzie. Nie maiłem okazji porónać egzemplarzy zza wschodniej granicy z naszymi rodzimymi.
pzdr serdecznie
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Re: Kupno nowej Nivy w Rosji
Ja przerabiałem, co prawda nie Nivki tylko Tawri (hehe były czasy, gdy to auto mi się podobało, a w Polsce nie było dostępne). Wrażenia niesamowite, wbrew pozorom to są dwa różne auta(produkowane na rynek ,,ichni'' i na eksport). Tandetność i jakość wykonania biła na głowę najśmielsze oczekiwania. Prawdą jest, że wyszło znacznie taniej, ale wrażenia z doprowadzaniem auta do użyteczności długo pozostaną w pamięci.W Twoim przypadku może być tak samo. Pamiętaj też o cle i akcyzie, i o tym że dostaniesz fakturę zakupu(podstawa przy rozliczeniu z UC). Dojdą jeszcze inne ,,pierdoły"czytaj opłaty, i te kilka groszy,które zaoszczędzisz utopisz w naprawach tzw. gwarancyjnych. Podobno do odważnych należy świat. Powodzenia!tatran pisze:Witam, czy ktoś przerabiał kupno nowej nivy w Rosji, ew. w innym ościennym państwie.
Czy to może się udać i czy się opłaca??
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Eeeee.... może nie aż tak biały. Jak trochę po niucham, dam Ci znać ile to ustrojstwo obecnie kosztuje na Ukrainie, konkretnie w Równem. Jeszcze ok 5 miechów temu(sam trochę szukałem), kosztowała ok. 40tyś hrywien. Jak teraz wygląda sprawa nie wiem, ale jak chcesz podzwonię do znajomków i się dowiem.Tylko będzie to już Chevi Niva. http://www.autolada.hg.pl/2123niva.htmSniper pisze:To czysta teoria - czegos takiego nie ma w rzeczywistosci (to znaczy istanieje teoretycznie) - "Bialy kruk"
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
jak to mówi jeden z onetowych oszołomów - BEZ SĘSU. Akurat to się z nim zgadzam. Uważam, że kto jak kto, ale Łada powinna mieć wszelkie homologacje na wszystkich kontynentach, we wszystkich uniach i krajach.
Ot co.

Pozdrawiam, A-d-i-k
________
Łada NIVA 1,7i 03/04' + LPG sekwencja... piykna, że hej!
________
Łada NIVA 1,7i 03/04' + LPG sekwencja... piykna, że hej!
tylko czy aby napewno to byly 1.8 moze to tylko naklejkaJanek 44 pisze:Dziwne. Sam w Wawie widziałem dwie na naszych blachach.Maykel pisze:Witam
Z 1.8 jak i z chevy jest taki problem, że nie ma homologacji euro, a to głowny problem importu do nas nowych samochodów.


gdy coś jest nie do zrobienia znajdź kogoś kto o tym nie wie, przyjdzie i dokona dzieła 

- Sniper
- Posty: 2028
- Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
- Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
- Kontaktowanie:
Moment... uściślijmy z tymi silnikami 1.8...
Pisząc o "białym kruku" miałem na myśli silnik benzynowy 1.8 (bodajże na mpi) - montowany do "Starej - krótkiej" nivki (a nie do chevy - nivaII) - miał on około 91 KM i wsadzany był teoretycznie jakoś od 1997-98. Nigdy na żywca go nie widziałem znam jedynie z opowiadań warsztatowych, informacji importera i tych znalezionych w necie.
Nastepnie istnieje benzynowy silnik 1.8 montowany do kolejnych wersji długiej wersji nivki( 21312 – 21314) i ten jest łatwiejszy do uświadczenia chociaz auta w niego wyposażone to głównie długie wersje produkowane obecnie na rynek wschodni. Ale to jest zupełnie inny silnik niż ten pierwszy i według różnych danych ma 75 -82 KM.
Dokładnie ten sam silnik był (nie wiem czy nadal jest jeszcze) montowany do novej nivyII (chevy).
Kolejny silnik 1.8 w "starej" krótkiej wersji nivki (21215-70) to był montowany fabrycznie diesel o mocy 75 KM.
A to o czym pisał petercapri wyżej (1.8/122KM) to nowy, obecnie montowany (16-zaworowy) silnik jedynie w nowej chevy nivy (nivaII) i nigdy go nie było we wcześniejszej zarówno krótkiej jak i długiej wersji nadwoziowej nivki.
Pisząc o "białym kruku" miałem na myśli silnik benzynowy 1.8 (bodajże na mpi) - montowany do "Starej - krótkiej" nivki (a nie do chevy - nivaII) - miał on około 91 KM i wsadzany był teoretycznie jakoś od 1997-98. Nigdy na żywca go nie widziałem znam jedynie z opowiadań warsztatowych, informacji importera i tych znalezionych w necie.
Nastepnie istnieje benzynowy silnik 1.8 montowany do kolejnych wersji długiej wersji nivki( 21312 – 21314) i ten jest łatwiejszy do uświadczenia chociaz auta w niego wyposażone to głównie długie wersje produkowane obecnie na rynek wschodni. Ale to jest zupełnie inny silnik niż ten pierwszy i według różnych danych ma 75 -82 KM.
Dokładnie ten sam silnik był (nie wiem czy nadal jest jeszcze) montowany do novej nivyII (chevy).
Kolejny silnik 1.8 w "starej" krótkiej wersji nivki (21215-70) to był montowany fabrycznie diesel o mocy 75 KM.
A to o czym pisał petercapri wyżej (1.8/122KM) to nowy, obecnie montowany (16-zaworowy) silnik jedynie w nowej chevy nivy (nivaII) i nigdy go nie było we wcześniejszej zarówno krótkiej jak i długiej wersji nadwoziowej nivki.
Ręce precz od GENERAŁA!...


Prawdę mówiąc pierwsze słyszę, widziałem ten silnik, tylko że był montowany w AlekoSniper pisze:Moment... uściślijmy z tymi silnikami 1.8...
Pisząc o "białym kruku" miałem na myśli silnik benzynowy 1.8 (bodajże na mpi) - montowany do "Starej - krótkiej" nivki (a nie do chevy - nivaII) - miał on około 91 KM i wsadzany był teoretycznie jakoś od 1997-98. Nigdy na żywca go nie widziałem znam jedynie z opowiadań warsztatowych, informacji importera i tych znalezionych w necie.
Właśnie za taką Nivką z tym silnikiem się rozglądałem. Jest to silnik Opla. Z tą homologacją coś jest, kiedyś dzwoniłem do Mrągowa, i tamtejszy sprzedawca Nivek też coś o niej przebąkiwał.Sniper pisze:A to o czym pisał petercapri wyżej (1.8/122KM) to nowy, obecnie montowany (16-zaworowy) silnik jedynie w nowej chevy nivy (nivaII) i nigdy go nie było we wcześniejszej zarówno krótkiej jak i długiej wersji nadwoziowej nivki.
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości