

Moderator: Albert_N
Delikatne wycieki, z różnych mechanizmów są w każdej nivce.tomaszpi pisze:proszę o pomoc w wymianie uszczelniacza głównego wału. Jak go wymienić mam delikatne wycieki oleju dziękuje za pomoc![]()
Ale popatrz na to optymistycznie - antykorozja komory silnika gratis.tomaszpi pisze:Krzychu. Zapomniałem napisać tak " delikatne wycieki". A tak na poważnie mam takie, że wiatrak od chłodzenia rozpyla po całej komorze silnikowej. nie są duże ale jednak są.
Tak samo. Wszak największa różnica miedzy silnikami to osprzęt (w miejsce gaźnika, układ wtryskowy oraz zmiana pojemności skokowej, ale to nie ma w tym przypadku kompletnie znaczenia).tomaszpi pisze:dzięki bartek. jak wygląda wymiana przy silniku 1.7i na jednopunktowym wtrysku.dzięki za opdowiedź
Wszystko to prawda. Ja mogę do tego dodać jeszcze jedną radę. Radzę nowego nie ,,zabijać do końca", bo jeżeli jest to ,,nasta" wymiana to mija się z celem. Nowy trafi na stare ślady i dalej będzie ciekło.bartekbp01 pisze: -zakładamy nastepnie nowy po uprzednim oczyszczeniu całego gniazda
Jakie koło? Przy wymianie uszczelniacza nie trzeba odkręcać koła zamachowego. Wystarczy odkręcić nakrętkę ustalającą położenie koła pasowego na wale silnika. Uwaga zdejmować je bardzo delikatnie, w środku jest klin ustalający położenie tego koła.tomaszpi pisze: koło zamachowe dalej się kręci. Czym to może być spowodowane.Acha koło zamachowe odkręca się w lewą stronę?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość