WSPOMAGANIE
Moderator: Albert_N
WSPOMAGANIE
Witam
temat pewnie juz byl poruszany na tym forum ale pewnie macie jakies nowsze wiesci
jakie wspomaganie pasuje do nieviasty i jakie sa problemy z zamontowaniem lub przerobkami zwiazanymi z tym
prosze o pomoc i rady
ogolnie to chce zamontowac dla mojej pani ktora jezdzi nivka jak ja jestem zagranica a czasem ma problem na parkingu
dzieki za rady pozdrawiam
temat pewnie juz byl poruszany na tym forum ale pewnie macie jakies nowsze wiesci
jakie wspomaganie pasuje do nieviasty i jakie sa problemy z zamontowaniem lub przerobkami zwiazanymi z tym
prosze o pomoc i rady
ogolnie to chce zamontowac dla mojej pani ktora jezdzi nivka jak ja jestem zagranica a czasem ma problem na parkingu
dzieki za rady pozdrawiam
Mitsubishi Pajero Sport 2.5
- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
Widziałem kiedyś przypadkiem na alledrogo kompletny zestaw do montażu wspomagania do Nivki, jedynym efektem był dość intensywny trening mięśni brzuchachacha z powodu ceny (3000)
, było też elektryczne za coś 1200 chyba. Gdybym sam miał motać to pewnie usiłowałbym wcisnąć z poldka, ale mnie nie jest potrzebne.
Na razie proponowałbym manewrować furką tocząc się delikatnie, spokojnie można kręcić wtedy jedną ręką, wyjątkiem jest sytuacja, kiedy trzeba n.p. zawrócić, a jest mało miejsca (tzn. wtedy też można tylko wajhą od biegów trzeba pomachać więcej
).
Tomek

Na razie proponowałbym manewrować furką tocząc się delikatnie, spokojnie można kręcić wtedy jedną ręką, wyjątkiem jest sytuacja, kiedy trzeba n.p. zawrócić, a jest mało miejsca (tzn. wtedy też można tylko wajhą od biegów trzeba pomachać więcej

Tomek
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
zainteresowałem się ostatnio tematem wspomagania do nivki i stwierdzam że wsp. od peloponeza wygląda zachęcająco tzn;
przekładnia wizualnie jest podobna (wielkość kształt rozmieszczenie mocowań) różnica też są a największa to wąs przekładni , jest inny i na dobrą sprawę to nie wiem jeszcze czy wieloklin jest taki jak w nivie i bedzie się go dało przełożyć . w najbliższym czasie bede dysponował taką przekładnią z poloneza więc przeprowadze badania a o wynikach poinformuje na forum

przekładnia wizualnie jest podobna (wielkość kształt rozmieszczenie mocowań) różnica też są a największa to wąs przekładni , jest inny i na dobrą sprawę to nie wiem jeszcze czy wieloklin jest taki jak w nivie i bedzie się go dało przełożyć . w najbliższym czasie bede dysponował taką przekładnią z poloneza więc przeprowadze badania a o wynikach poinformuje na forum


JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI
CHREATIW TECHNOLOŻI

- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
- bartekbp01
-
- Posty: 1404
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
- Lokalizacja: Kraków/Oslo
ta wiem na allledrogo jest tego od zarombania ale ja mam "pana mietka" ze zrotu i komplet już na mnie czeka za stówę tylko ze teraz musze doprowadzić parę drobiazgów do pozadku więc wspomaganie musi poczekać 

JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi
CHREATIW TECHNOLOŻI
CHREATIW TECHNOLOŻI

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości