Jak ponownie przymocować zderzak przedni
Moderator: Albert_N
- goslawen
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 12:28 am
- Lokalizacja: Mrągowo / Warszawa
- Kontaktowanie:
Jak ponownie przymocować zderzak przedni
Tak się składa, że zdarzyło mi się wjechać w Seata Toledo, z mojej niestety winy, do której od razu się przyznałem. Seat prawy bok, ja straciłem... zderzak. Odpadł mi od tych czarnych rur mocowanych do podłużnic. Po prostu się urwały. Jak to teraz najłatwiej przymocować z powrotem?
http://www.anfakable.pl - instalacje elektryczne, monitoring, alarmy, inteligentny dom
- Marek D.
-
- Posty: 6613
- Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:31 pm
- Lokalizacja: Coś koło Piątka ale bliżej Soboty
ciut mało info: dawaj foty.
Część podłużnic do których mocowane są rury robi za "strefę zgniotu" i po większym dzwonie wymagają odbudowy (wymiany jak znajdziesz).
same rury przetrzymają wszystko, zderzak z walcowanego aluminiu prawie wszystko.
Więcej z fusów Ci nie wywróżę, ogólnie robota dla kowala z przeciętnymi zdolnościami plastycznymi.
ps. spawarkom, wiertarkom, czterema śrubami fi 8, kulturom i godnościom osobistom
Część podłużnic do których mocowane są rury robi za "strefę zgniotu" i po większym dzwonie wymagają odbudowy (wymiany jak znajdziesz).
same rury przetrzymają wszystko, zderzak z walcowanego aluminiu prawie wszystko.
Więcej z fusów Ci nie wywróżę, ogólnie robota dla kowala z przeciętnymi zdolnościami plastycznymi.
ps. spawarkom, wiertarkom, czterema śrubami fi 8, kulturom i godnościom osobistom

- Sniper
- Posty: 2028
- Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
- Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
- Kontaktowanie:
Heh to jest właśnie jeden z przykładów geniuszu ruskich ulepszających nive 1.7 w stosunku do 1.6 - taki mały niby przykład ale dobrze obrazuje ich chęć przekształceń nivki w jakiegoś... pseudo -suva
W nivie 1.6 zderzaki były montowane na takich niewielkich kątownikach-klamrach które to dopiero były montowane do właściwych rur. Stanowiły one takie "miniaturowe strefy kontrolowanego zgniotu" - to znaczy przy silniejszym (dość solidnym) uderzeniu składały się odpowiednio pochłaniając cześć energii tak że podłużnice i co za tym idzie cała kasta auta nic nie odczuły i nie ucierpiały. Po uderzeniu wystarczyło je odkręcić i szybko przykręcić kolejne i było po sprawie
W nivie 1.7 całkowicie je usunięto i zderzak jest montowany na sztywno do rury
co sprawiło że każde uderzenie odbija się natychmiastowo na stanie podłużnic a co za tym idzie wymaga poważniejszej interwencji naprawczej
Oceniono że niva 1.7 nie powinna się obijać o kamienie, głazy, drzewka i inne przeszkody terenowe bo w ogóle nie znajdzie się w takich sytuacjach wiec przydatność tych sprytnych mocowań nie będzie jej potrzebna - nie będzie możliwości ich wykorzystania
Dobrze że jeszcze nie wpadli na zrobienie plastykowej osłony miski olejowej w nivie 1.7



W nivie 1.6 zderzaki były montowane na takich niewielkich kątownikach-klamrach które to dopiero były montowane do właściwych rur. Stanowiły one takie "miniaturowe strefy kontrolowanego zgniotu" - to znaczy przy silniejszym (dość solidnym) uderzeniu składały się odpowiednio pochłaniając cześć energii tak że podłużnice i co za tym idzie cała kasta auta nic nie odczuły i nie ucierpiały. Po uderzeniu wystarczyło je odkręcić i szybko przykręcić kolejne i było po sprawie

W nivie 1.7 całkowicie je usunięto i zderzak jest montowany na sztywno do rury


Oceniono że niva 1.7 nie powinna się obijać o kamienie, głazy, drzewka i inne przeszkody terenowe bo w ogóle nie znajdzie się w takich sytuacjach wiec przydatność tych sprytnych mocowań nie będzie jej potrzebna - nie będzie możliwości ich wykorzystania


Dobrze że jeszcze nie wpadli na zrobienie plastykowej osłony miski olejowej w nivie 1.7



Ręce precz od GENERAŁA!...


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości