Poszukiwany dobry niv-mechanik w Warszawie

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

babuj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 11:03 pm

Poszukiwany dobry niv-mechanik w Warszawie

Post autor: babuj » wt gru 02, 2008 12:06 am

Witam wszystkich!
Szukam sprawdzonego, kompetentnego mechanika w Wawie.
Moja nivke czeka duży przegląd a czasu zbywa niestety...
PZDR
babuj

Awatar użytkownika
sebaska
 
 
Posty: 928
Rejestracja: śr cze 13, 2007 6:12 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: sebaska » wt gru 02, 2008 11:45 pm

Ja testowałem dwa warsztaty: Łada Januszewski (ASO) :)18 oraz Król&Szelągowski :) -- pierwszego nie polecę :)3 , chyba że chesz się zabić gdy np. przedni zacisk hamulca ci nagle odpadnie :o, bo go chłopcy nie dokręcili :)24 . Po tym ostatnim numerze więcej nie oddam :evil: .

Drugi warsztat robi dobrze :)2 , ale przy dużym przeglądzie spodziewaj się dłuugiego czekania -- jak większa robota, typu wyjmowanie skrzyni i reduktora, itd., kiedy trzeba części ściągać to można i ponad misiąc :o . Jeden z właścicieli (Szelągowski) jeździł w swoim czasie Nivką na rajdach, chłopaki ogólnie zajmują się samochodami terenowymi oraz zabytkowymi i jak zrobią to zrobią dobrze (mi wymienili caaałą litanię, tego co pierwszy z testowanych warsztatów powinien był zrobić dawno, ale nie zrobili bo "nie zauważyli" albo "panie, to Niva, ona musi tak stukać", same części różne drobne sporo ponad tysiaka wyszły -- a do Niwy przecież części tanie).

Jedna uwaga ogólna dot. warsztatów -- robota kosztuje, zwłaszcza w DC i przy tanich niwowych częściach, to wychodzi tak ze 2x tyle co same części. :)4 Więc uważaj.

pzdr
\Sebi
If you can't do it right do it left!
Niva 1.7mpi
http://www.tajga.org + http://www.kaukaz.net

babuj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 11:03 pm

Dzięki za pomoc

Post autor: babuj » czw gru 04, 2008 10:34 pm

Dzięki za informację, jeszcze jakbyś mógł kontakt do tych drugich...proszę.
A co sądzisz o ursynowskim serwisie łady?
Ni-va 1,7i zagazowana - fajowa całkiem

Awatar użytkownika
Krzysiek-74
Posty: 1853
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Krzysiek-74 » pt gru 05, 2008 9:27 am

To powiem tak: szkoda , że nie mieszkacie we Wrocławiu lub okolicach, bo my tu mamy zaufany warsztat.
Prowadzi go dwóch gości i nawet Łada, to ich specjalnosć. Ceny zaś, są baardzo przystępne. Na pewno, nie 2xkoszt części !!

Ale u Was chłopaki, to wiadomo - "Stolyca, Panie, Stolyca"

2Kółka
 
 
Posty: 1275
Rejestracja: czw sty 17, 2008 3:20 pm
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: 2Kółka » pt gru 05, 2008 3:04 pm

Praca ludzka kosztuje, jest to rzecz jak najbardziej zrozumiała - tyle, że płacąc za usługę WIERZYMY że została ona prawidłowo wykonana. Prawdziwy fachura niezależnie od branży ceni swoją robotę, ale wie też jak zdobyć/ująć klienta bezpłatnie lub za naprawdę symboliczną opłatą wykonując np. drobną usługę czy stawiając diagnozę, a takich jest niestety coraz mniej.
Niestety w praktyce większość mechaników to "wymieniacze" (wymienię i zobaczę, może będzie działać) lub "olewacze" (wiem co i jak ale... mi się robić nie chce, albo panie tak ma być - coś typu "pani kierowniczko, jak jest zima to musi być zimno, takie jest odwieczne prawo natury"), a słyszałem, że potrafią kasować za poprawki po sobie samych. Podsumowując - praca kosztować musi, ale fachowca, a nie partacza.

pozdrawiam wszystkich dobrych w swoim fachu

Tomek

Awatar użytkownika
sebaska
 
 
Posty: 928
Rejestracja: śr cze 13, 2007 6:12 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: sebaska » ndz gru 07, 2008 12:22 am

Cóż, ten pierwszy to typowy "olewacz" (jak przy każdym energiczniejszym puszczeniu sprzęgła było bang, to usłyszałem, że to Niva, luzy muszą być).

Ci drudzy złapali mnie sami. Po przygodzie z odkręconym zaciskiem pojechałem do innego warsztatu oznaczonego jako ASO Łady (w DC są 3, pierwszy to chłopcy od zacisku, drugi to głównie ASO Suzuki i jako taki ma opinie rozmaite, pojechałem zatem sprawdzić ten trzeci (trzeba było prowizoryczne, przydługie śruby którymi zacisk został powtórnie przykręcony zamienić na to co trzeba, o odpowiedniej twardości, itd.), okazało się, że po sąsiedzku są właśnie ci goście od terenówek. Akurat jak wyjeżdżałem (ASO śruby przykręciło prawidłowo, ale zmielonej osłony tarczy już nie zmienili) Niwka coś się zdusiła i zgasła. Zobaczył to jeden z właścieli tego od terenówek i zabytków: dał wizytówkę i mówi, że coś muszę mieć nie tego, Niwka nie Niwka dusić się nie ma prawa i że jak chcę to tu mam telefon, mogę się umówić, wszystko zrobią, terenówki to ich specjalność, Niwę znają, więc zapraszają i w ogóle :). No to się dałem zaprosic -- następny przegląd był u nich. I to faktycznie był przegląd -- jak coś było nie halo (a dużo rzeczy było) to robili, jak im Ładowski dystrybutor przysłał części regenerowane zamiast nowych, to odesłali i czekali na porządne, itd.

Po wyjechaniu okazało się, że Niva nagle zaczęła normalnie hamować (choć się jeszcze klocki nie ułożyły), sprzęgło nie wymaga do wciśnięcia takiej siły, że noga boli, nic nie musi stukać i pukać, itd. Wadę mają taką, że jak jakieś rzeczy nie będzie od razu to samochód wypada "z cyklu produkcyjnego" i czeka na kolejne "swoje okienko" -- tak więc robota trwa. Ale wolę tak niż ma mi coś znowu odpaść.

pzdr
\Sebi
If you can't do it right do it left!
Niva 1.7mpi
http://www.tajga.org + http://www.kaukaz.net

popo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 3:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: popo » czw gru 18, 2008 8:50 am

Witam wszystkich

Podepnę się pod temat, ja potrzebuję dobrego mechaniora w Łodzi, niestety "fachowcy" którym zaufałem okazali się.... brak mi słów, które by oddały to co do nich teraz czuję.

Pozdrawiam
Popo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości