goslawen pisze:To ja może się podepnę i poproszę o cały schemat wymiany rozrządu 1,7i.
cały?
prosz....
1. zdejmujemy pokrywę klawiatury,
2. zwalamy koło pasowe, odkręcamy śrubki od osłony
3. osłona wek
4. wykręcasz śrubę napinacza
5. wywalasz koło zębate od pompy
6. wywalasz napinacz
7. wywalasz śrubkę blokującą (czy jak jej tam) przy kole zębatym na wale korbowym
8. zwalasz koło zębate od wałka rozrządu razem z łańcuchem
9. koło zębate na wale wek i tłumik też

10. wek wałek rozrządu razem z całą obudową.
11. nowe koło na wał
12. nowy tłumik, nowy napinacz
13. nowe kółko na wałek z obudową -> ustawiasz znak i zdejmujesz koło
14. wałek z obudową na zawory i przykręcasz śrubkami w odpowiedniej kolejności.
15. ustawiasz wał korbowy, aby się pokrywały znaki
16. koło od wałka rozrządu z łańcuchem na miejsce, sprawdzasz pokrywanie się znaków, jak ok to dalej, jak nie korygujesz od nowa

.
17. nowe koło od pompy oleju
18. nowa śruba napinacza (ale z luźną nakrętką) i dorzucasz tą śrubkę blokującą przy zębatce na wale korbowym
19. śrubki na kołach zębatych mają byc tylko lekko dokręcone
20. kręcisz dwa razy wałem, sprawdzasz pokrycie się znaków i jak ok to dokręcasz śruby na zębatkach i nakrętkę na śrubie napinacza.
21. resztę składasz wsio...