LADA NIVA BLOKADA PRZEDNIEGO I TYLNEGO MOSTU???

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Andy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: sob lip 03, 2004 12:12 am

LADA NIVA BLOKADA PRZEDNIEGO I TYLNEGO MOSTU???

Post autor: Andy » sob lip 03, 2004 12:29 am

Witam! Lazilem po tym wielkim WWW i znalazlem miedzy innymi na tych stronach offrotec.de power-trax.de lada-sport.de informacje do blokady przedniego i tylnego mostu w niwce??? Fajnie by bylo!!!
Zna lub slyszal ktos cos na ten temat! Czy jest jakis dystrybutor w polsce???
Z tego co na tych stronach widzialem to takie cos istnieje i nawet ceny podali, ale jak to dziala????????
Mysle ze to TEMAT godny uwagi bo zrobilby z bardzo dobrego samochodu terenowego Samochod idealny !!!!
pozdrawiam
Andrzej

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » sob lip 03, 2004 12:37 am

kolego a cycki cie nie bola :)5 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Re: LADA NIVA BLOKADA PRZEDNIEGO I TYLNEGO MOSTU???

Post autor: RudeBoy » sob lip 03, 2004 12:53 am

Andy pisze: [ciach]
Mysle ze to TEMAT godny uwagi bo zrobilby z bardzo dobrego samochodu terenowego Samochod idealny !!!!
[ciach]
:)27

Niva to tylko idealnie potrafi sie zjebac i zgnic.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » ndz lip 04, 2004 3:45 pm

sie nie przejmuj, ze kasztania tutaj teoretycy futbolu :)21 .
sam kiedys myslalem, aby zalozyc blokade do swojej Nivki, przynajmniej na tyl. byl pomysl na sciagniecie tego ze Stanow (poszukaj w internecie) i lub z Australiii i chyba wychodzilo to jednak taniej niz z Helmutowni (podwojne clo), ale sprawdz. o dystrybutorze w Polsce nie slyszalem nigdy i chyba sie nie zmienilo od roku.
na przod, to poza kosztami to raczej nie. Nivka nie jest autem ekstremalnym i nie pojedzie jednak..., a po skalach chyba nie zamierzasz jezdzic?
:wink: . blokada na tyl by sie przydala, jak w kazdym aucie zreszta. czasami sie wisi kolami, i lepiej sie wtedy wycofac, no chyba, ze wiare sie ma i do przodu wtedy 8) .
jakie ceny za przod i tyl znalazles?
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » ndz lip 04, 2004 8:08 pm

to nie wszystkie nivy mialy blokade z przodu? :o bo mam takie resztki nivy z 90r i ma orginalna
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » ndz lip 04, 2004 8:35 pm

masz blokade przedniego mostu do nivki ??
ile za to chcesz??
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » ndz lip 04, 2004 8:57 pm

mam jeszcze cala nive ale jutro bede ja rozbieral na klamoty. a ta blokada jest wlaczana dzwignia obok dzwigni reduktora i z tego co sie zdazylem zorietowac to blokuje przod.jesli o taka ci chodzi to zaproponuj jakas kwote bo jesli chodzi o lady to nie znam cennika :lol:
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » ndz lip 04, 2004 9:10 pm

a nie jest to blokada centralnego mechanizmu roznicowego??
normalnie w nivie z reduktora wystaja 2 wajchy jedna zapina sie reduktor a druga blokade mechanizmu miedzyosiowego moze o tym mowisz??
pozdrawiam
michal
u 404

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » ndz lip 04, 2004 9:11 pm

a to masz cala nive na czesci ??
kumpel poszukuje chyba jeszcze szyby przedniej, tylnego mostu i reduktora
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » ndz lip 04, 2004 10:13 pm

szczeze mowiac to nawet pod nia nie bylem i nie przygladalem sie temu ustrojstwu.ale masz racje bo teraz dopiero zajazylem ze niwa ma staly naped na 4 :oops: i musi miec mechanizm miedzyosiowy.a lade mam jeszcze cala,ale jutro juz bedzie bez maski,przedniego pasa i atrapy. :-?
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » pn lip 05, 2004 8:16 am

no to powiem ci że nie masz blokady przedniego mostu... :)21
blokady robią tylko firmy tuningowe za very mochos dolaros...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » pn lip 05, 2004 3:57 pm

i tak jest niestety....
muchos gracias Mikolajos & petro dolaros .... zyczos :)21
pozdrawiam,
YJ 4.0

Andy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: sob lip 03, 2004 12:12 am

Post autor: Andy » wt lip 06, 2004 1:53 pm

MOC- kolego a cycki cie nie bola ?!?! hm...hm... Nie wiem do konca o co ci chodzi, ale jesli tobie sie cycki z deferencjalem kojarza to masz naprawde jakies problemy......?! :D

A ceny tych deferencjalow to mam ale w Teuros a nie Dolaros.
Nie znam sie do konca ale z tego co rozumie, to jakies na sprzegle blokada 35-100% za 392€ i 376€
Jakas inna dziala jak sroba 0-35% blokady 412€ i 359€
Znalazlem tez MANUALNA za 493€
No coz to nie jest tanio, bede probowal cos takiego zamontowac ale dopiero jak sobie sprowadze jakas nowsza NIVKE.
Na razie bede zbieral informacje i cenniki ze swiata.
Bede wdzieczny za jakie kolwiek dalsze informacje!!!!!
Pozdrawiam i z gory dzieki
Andrzej

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » wt lip 06, 2004 2:44 pm

eee ... spoko. Andy. Chlopaki tak pozartowali tylko o tych cyckach. Nie bierz tego do cycka i do serca 8) . Tu kazdy pomaga kazdemu, a ze przywali Ci, ze Nivki nie "lubiat", to insza sprawa.
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » wt lip 06, 2004 6:42 pm

Przemek wawa pisze:eee ... spoko. Andy. Chlopaki tak pozartowali tylko o tych cyckach. Nie bierz tego do cycka i do serca 8) . Tu kazdy pomaga kazdemu, a ze przywali Ci, ze Nivki nie "lubiat", to insza sprawa.
chociaz jeden sie zlitowal :lol: :lol: :)2
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » śr lip 07, 2004 10:36 am

Cześć, wydaje mi się, że ktoś już tu podawał link do tej strony...

Pozdr.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » pt wrz 03, 2004 9:31 am

ja myslałem że blokada jest na cztery koła o co tu chodzi u mnie normalnie właczasz blokade i blokuje 4 tak mi sie wydaje a moze chodzi o blokade miedzy mostami ktos mi powie jak to sprawdzić najprosciej (mam nivke z 98r 1.7i)
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt wrz 03, 2004 9:46 am

Nivka fabryczna ma tylko blokade miedzyosiowa czyli prosciej mowiac blakuje sie waly napedowe. Jest tak dlatego bo ma staly naped na 4 kola i roznicowka musi wyrownac predkosci obrotowe przedniego o tylnego walu. Jeslo by jej nie bylka albo gdyby ktos jezdzil na zalaczonej blokadzie po asfalcie to z biegiem czasu poukreca waly i porozdupia dyfry. A jesli ktos twierdzi ze ma blokede przedniego i tylnego dyfra to latwo to sprawdzic: po zalaczeniu (tylko dotyczy 100% blokady) podniesc wystarczy jedno kolo i nie bedzie mozna nim obrocic bo bedzie zblokowane z kolem po przeciwnej stronie.

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » pt wrz 03, 2004 9:49 am

dzieki sprawdze mam podnośnik 2t mały hydrauliczny bo lewarek mi pękł w nie najlepszym momencie sprawdze a na tych wolniejszych biegach to ma się niby większy moment czy co ??
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt wrz 03, 2004 9:54 am

Sprawdzic mozesz to jeszcze latwiej poprostu musisz miec dodatkowe dwie wajchy oprocz wajchy reduktora i blokady miedzyosiowej.

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » pt wrz 03, 2004 10:01 am

nie mam
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt wrz 03, 2004 10:08 am

No to nie masz blokady przedniego ani tylnego dyfra, no chyba ze LSD ale watpie.

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » sob wrz 04, 2004 3:32 pm

możesz powiedziec co to Lsd bo nie jaze :D
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob wrz 04, 2004 3:35 pm

mechanizm roznicowy o zwiekszonym tarciu

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » sob wrz 04, 2004 3:39 pm

ciekawe nazwy :D
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości