zawieszenie tylne "sierżant"

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
sawyer505
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: śr sty 19, 2011 9:14 pm
Lokalizacja: Suwałki

zawieszenie tylne "sierżant"

Post autor: sawyer505 » wt cze 07, 2011 11:53 am

jak w tytule wady i zalety takiego rozwiązania w nivce ,natknelo mnie na takie rozwiazanie poniewaz "fabryczne" tulejki drazkow krutkich starczaja na bardzo krutko i mimo iz cena ich jest az smieszna o tyle wymiany co miesiac sa bardziej klopotliwe , i z tego co sie doczytalem to dzieki zastosowaniu "sierzanta" mozna sie pozbyc drazka panharda ,a to tez dla mnie by bylo na reke bo podczas kazdego wyciagania z bagna nivy do tylu ten drazek nie wytrzymuje i zagina sie w precla
http://www.fotoszok.pl/upload/7f6f2d65.jpg
niva '85 1,8(vw,) lpg, wspomaganie el. , lift byl i sie zmyl, 215r15

Awatar użytkownika
dejwid1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pt sty 15, 2010 1:34 pm
Lokalizacja: Sosnowica woj. lubelskie
Kontaktowanie:

Re: zawieszenie tylne "sierżant"

Post autor: dejwid1 » wt cze 07, 2011 2:19 pm

A po licho koledze ten dyszel od woza? Poczytaj i kup sobie polibusze.
mozna sie pozbyc drazka panharda ,a to tez dla mnie by bylo na reke bo podczas kazdego wyciagania z bagna nivy do tylu ten drazek nie wytrzymuje i zagina sie w precla
:o no niekiepski kozak z kolegi.
Niva - moje prywatne miejsce brudu -była
http://picasaweb.google.com/100002071854880445281/NIVA#

Awatar użytkownika
silverstone
 
 
Posty: 1017
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: zawieszenie tylne "sierżant"

Post autor: silverstone » wt cze 07, 2011 9:15 pm

A co to, w suwalskim to haków nie ma że za drążek się z błota wyciągacie ??
Nic dziwnego że taki drążek jakoś tak krÓtko żyje :)21
1,6 '92, 1,7i '98.....

Awatar użytkownika
sawyer505
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: śr sty 19, 2011 9:14 pm
Lokalizacja: Suwałki

Re: zawieszenie tylne "sierżant"

Post autor: sawyer505 » wt cze 07, 2011 10:00 pm

oczywiscie ze wyciagamy za hak ale materialy uzyte przez ruskich przypominaja plasteline
niva '85 1,8(vw,) lpg, wspomaganie el. , lift byl i sie zmyl, 215r15

Awatar użytkownika
Krzysiek-74
Posty: 1853
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Re: zawieszenie tylne "sierżant"

Post autor: Krzysiek-74 » śr cze 08, 2011 2:00 pm

Może by pomyśleć, nad lekkim odkopaniem żelaza, zanim zaczniecie targać na siłę :wink: !!

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Re: zawieszenie tylne "sierżant"

Post autor: bartekbp01 » pt cze 10, 2011 9:19 am

A może gąsienice...
albo inne byrcyny :)21
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

Awatar użytkownika
wojo02
Posty: 1971
Rejestracja: pn lut 23, 2009 4:16 pm
Lokalizacja: KRAK

Re: zawieszenie tylne "sierżant"

Post autor: wojo02 » pt cze 10, 2011 1:27 pm

sawyer505 pisze:oczywiscie ze wyciagamy za hak ale materialy uzyte przez ruskich przypominaja plasteline
noo z hak to nie za bardzo !! jeśli już to za porządnie obspawane zaczepy
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425, ... nowie.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości