Strona 1 z 1
Dźwignia reduktora i blokady
: pn lip 25, 2011 8:45 pm
autor: binio1
Witam,
Kupiłem dzisiaj Łade Nive 1.7 2000r.
Mam problem z dźwigniami reduktora i blokady. Nie wiem jak powinny być właściwie ustawione do jazdy po szosie a jak w terenie. Mile widziane foto właściwego ustawienia dźwigni.
Szukam również dobrego mechanika w Toruniu aby obejrzał auto bo nie było używane przez kilka miesięcy.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Re: Dźwignia reduktora i blokady
: pn lip 25, 2011 8:54 pm
autor: cerber67
Długa - biegi Średnia - reduktor /tył-szosa, środek-neutral, przód-teren/ Krótka - blokada /tył-blokada, przód-odblokowana/.
Re: Dźwignia reduktora i blokady
: pn lip 25, 2011 9:54 pm
autor: escorciarz
Blokady używasz tylko w terenie. Na asfalcie najmniejsza dźwignia zawsze do przodu. Pozdro.
Re: Dźwignia reduktora i blokady
: sob mar 03, 2012 4:30 pm
autor: Jarcun07
Pytanko. Urwałem ucho od wspornika dźwigni blokady. Czy można tę pokrywę wymienić z góry odkręcając 4 śruby i czujnik ?
Re: Dźwignia reduktora i blokady
: sob mar 03, 2012 5:55 pm
autor: sawyer505
Re: Dźwignia reduktora i blokady
: sob mar 03, 2012 7:23 pm
autor: Jarcun07
Dzięki ,ale jak ją szybko wymienić?
Re: Dźwignia reduktora i blokady
: sob mar 03, 2012 10:10 pm
autor: sawyer505
po odkręceniu ze środkowego tunelu plastiku ukaże się tobie mniejszy w którym osadzone są dźwignie reduktora po odkręceniu go powinno być wystarczająco miejsca do odkręcenia bryły aluminium(wspornika)
Re: Dźwignia reduktora i blokady
: pn mar 05, 2012 7:43 pm
autor: kaczortasior
Nie wiem czy masz kanał lub podnośnik a ja jestem zwolennikiem ułatwienia sobie życia i odkręciłbym sobie reduktor od auta i ponaprawiał na stole na spokojnie ... Owszem trochę odkręcania i skręcania ale za to wygodny dostęp do wymienianego elementu...