Strona 1 z 1

zamiana z 1,7i na gaźnik webera

: czw mar 08, 2012 8:21 am
autor: DarekPiatek
Witam serdecznie
Bardzo proszę o pomoc dotycząca kwestii zamiany "silnika 1,7i" na zwykły gaźnikowy, co trzeba dokupić i ewentualnie z czego można coś dostosować (może z Poloneza). Mam już dosyć problemów z regulacją wolnych obrotów w mojej Nivie i postanowiłem ją uwstecznić.
Pozdrawiam Darek

Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera

: czw mar 08, 2012 10:52 am
autor: rus_one
E tam uwstecznić :)21 Naprawić/usprawnić bardziej. Zawsze mówiłem że poza spalaniem gaźnik jest lepszy :)21

Ten motor jest na jednopunkcie? Nie będziesz miał pewnie czym napędzić pompki paliwowej, ale mozesz elektryczną przecież zostawić. Tylko przelew dobry musi mieć bo daje sporo więcej ciśnienia niż zwykła. Gaźnik jakiś dopasujesz. Jak na lpg jeździsz to najlepiej jakiś jednogardzielowy by był. Np stare vw 1.6, albo 1.8

Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera

: czw mar 08, 2012 7:07 pm
autor: łajdaczka
Kolego w czym widzisz problem były oryginalne radzieckie NIVY 1,7 na gaźniku , jak chcesz jakieś fotki pogladowe to daj znać bo mam taką nivkę z 2000 roku kilka domów ode mnie, i żeby było śmieszniej właścicielowi chodzi po głowie odwrotny zabieg do Twojego (gaźnik na wtrysk) :)21

Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera

: pt mar 09, 2012 8:22 am
autor: rus_one
Niech się pomieniają i będą obaj zadowoleni :)21

Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera

: pt mar 09, 2012 11:41 am
autor: DarekPiatek
Dziękuję serdecznie za pomoc, na razie trafiła do mechanika i jemu psuje nerwy, poczekam kto kogo, a wtedy coś wybiorę.
Darek

Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera

: pt mar 09, 2012 12:44 pm
autor: rus_one
Toż to tylko sonda+krokowiec. Naprawić i będzie po problemie

Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera

: pt mar 09, 2012 8:21 pm
autor: Janusz73
Dokładnie jak pisze Rus-one.Jak nie ma stabilnych wolnych obrotów na wtrysku to nie wierze by gażnik radykalnie zmienił sytuacje.Wpierw trzeba dobrze zdiagnozować usterke.Kiedys wymontowałem z Golfa TD turbine i zawiozłem do regeneracji bo samochód nie miał siły i jego max.sped wynosił 40km/h.Samochód wieczorem został wypchany z garażu,a na drugi dzień dziecko przyniosło mi zapinke od linki gazu mówiąc,że znalazło tam gdzie stał Golf. :)9 Myślałem,że nerwowo nie wytrzymam,to była moja najwieksza porażka w mojej średnioamatorskiej mechanice.

Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera

: sob mar 10, 2012 6:35 pm
autor: Radvarin
W silniku suzuki 1.3 miałem kiedyś podobny objawy z szalejącymi wolnymi obrotami. Wymieniłem silnik krokowy, kombinowałem z regulacją i nic nie dawało. Rozebranie monowtrysku na części i ponowne uszczelnienie rozwiązało problem -> Przyczyną było lewe powietrze. Jeździ samochód już 2 lata po naprawie i problemów nie ma.