pytanie o tylne zawieszenie!!!?!?!?!?!?!?!!!

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

pytanie o tylne zawieszenie!!!?!?!?!?!?!?!!!

Post autor: Gorbi » ndz paź 31, 2004 9:28 pm

Siema. Moj problem jest taki: wymieniłem 4 amory gumki na drązku rozbite koncówki wahaczy 4 a z przodu robi mi sie cały czas luz na kolumnnie kierowniczej jak polatam troche a tył powinno zanosic np na żwirze(drabince) cały czas dupe mi nosi chciałem podokrecac ale tam tulejki sa dluzsze niz gumki i nie dam rady(oczywiscie wszystkie gumki sa dobre) ten typ tak ma czy co??

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lis 01, 2004 7:51 am

O ile ja dobrze pamietam to w kazdej nivce mi dupe nosilo. Objawialo sie to tak ze jak bralem ostro zakret i byla jakas mala falda albo mala dziura to troche mi tyl nadrzycilo (ale tylko troche). Kombinowalem z amorami wsadzalem takie siakie i owakie i wkoncu zapodalem gazowego monroe- zreszta innych wtedy nie dalo sie dostac. Sprawa sie troche poprawila ale jednak nadal troche nadrzuca na zakretach. Ten typ chyba tak ma. Acha i uwaga na inne amortyzatory, gdy ktos jezdzi obciazona lada albo ma duze ciezkie kola to zwykle amory tego nie strzymuja. Uwalaja sie pierscienie mocujace albo olej tryska ze srodka ( juz trzy komplety tak zalatwilem) a monroe jezdzi juz kilka dobrych lat i zero zmeczenia :)2

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lis 01, 2004 8:00 am

A w kolumnie kierowniczej padaja lozyska teflonowe, przy szerokich gumach i przy ostrej jezdzie ten problem niestety bedzie sie caly czas powtarzal. To samo dotyczy drazkow i sworzni. Problem glownie lezy w tym ze ruskie sworznie i drazki maja dupiate gumy oslonowe ktore szybko pekaja i caly problem zaczyna sie glownie od tego. Acha i przekladnia posrednia to tez kleska totalna. Jaki rus to wymyslil to nie wiem ale tulejki o dupe rozczas tam wkladaja. Ja dotoczylem z brazu i jest gitara.

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » pn lis 01, 2004 9:03 am

ja dokupilem sobie taka podpore wasa na ozyskach tocznych kosztowalo mnie to 50 zetow i problem sie skonczyl
pozdrawiam
michal
u 404

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » pn lis 01, 2004 9:08 am

tieri pisze: podpore wasa na ozyskach tocznych
mozesz mi napisac szerzej o co chodzi bo nie moge se tego wyobrazic młody jestem i jeszcze duzo musze zobaczyc wiec prosze o dokładniejszy opis patentu...

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » pn lis 01, 2004 9:16 am

chodzi mi o podpore wasa w ukladzie kierowniczym to o czym pisal Bart03 na 1 podluznicy jest przekladnia kierownicza a na 2 taka podpora korpus aluminiowy a w srodku sa gumy ktore sie ciagle wybijaja, udalo mi sie zakupic taka podpore ale zamiast gum w srodku sa lozyska toczne, od czasu jak to zalozylem to jeszcze z tym nic nie robilem
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » pt lis 12, 2004 2:07 pm

tieri pisze:ja dokupilem sobie taka podpore wasa na ozyskach tocznych kosztowalo mnie to 50 zetow i problem sie skonczyl
Mnie to też padło, znowu mam na teflonach :)3
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt lis 12, 2004 4:17 pm

A mnie z brazu wytrzymuje :lol: Na razie !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość