Wrzesień 2019 Ukraina, Rumunia, Mołdawia
Moderator: Misiek Bielsko
Wrzesień 2019 Ukraina, Rumunia, Mołdawia
Witam wszystkich. Może jest jakaś ekipa chętna na wyjazd. Wybieram się we wrześniu na 2 tygodniowy wypad Ukraina, Rumunia, Mołdawia, Ukraina. Trochę off road, noclegi nad jeziorami (łapiemy ryby
), w górach rumuńskich kilka dni nad morzem Czarnym (dzika plaża). W drodze powrotnej wino w Mołdawii. Zarys trasy na priv. Policzyłem, że koszt z paliwem ubezpieczeniem i noclegami to około 1500 zł. kontakt - koguti@wp.pl.

Re: Wrzesień 2019 Ukraina, Rumunia, Mołdawia
TO chyba koszt samego paliwa na taki wyjazd 

Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
A skąd wiesz czym kolega sie porusza ?
Może Tico z gazem ?
Może Tico z gazem ?
Może na osobę, a w aucie 5 szt... to biedując by się dało 

Dowiedzieć się chcialem, bo moze ja źle organizuję sobie takie wyjazdy 

Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
jeżdżę od wielu lat i potrafię policzyć koszty. Jeżdżę Land Roverem Discovery TD5 z 2001 roku, który pali ze szpejem 15/ 100 mój koszt to 1600 zł. Policzmy : w obie strony jest do przejechania jakieś 2400 km
licząc 10 l na 100 km = 240 l paliwa – mniej więcej 1100 zł (wziąłem pod uwagę również cenę paliwa na Ukrainie przez, która trasa prowadzi w obie strony) ubezpieczenie 2 osoby około 120 zł ze względu na proponowany powrót trzeba doliczyć ze 2 noclegi (Ukraina i Mołdawia , jakieś 150 zł za 2 osoby łączny koszt wyjazdu 1300 zł.
Nie wiem co kto będzie jadł i na co będzie wydawał jeszcze swoje pieniądze, jak zawsze to trzeba doliczyć do kosztów wyprawy
.
licząc 10 l na 100 km = 240 l paliwa – mniej więcej 1100 zł (wziąłem pod uwagę również cenę paliwa na Ukrainie przez, która trasa prowadzi w obie strony) ubezpieczenie 2 osoby około 120 zł ze względu na proponowany powrót trzeba doliczyć ze 2 noclegi (Ukraina i Mołdawia , jakieś 150 zł za 2 osoby łączny koszt wyjazdu 1300 zł.