chyba wiadomo o co chodzi....
Moderator: Mroczny
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz paź 07, 2007 10:46 pm
dżizas ale bełkot...
do wjeżdzania asfaltową serpentyną na górę najlepszy jest fiat 126.
ma mocną jedynkę i dociążoną oś napędową. jest też odporny na przegrzanie i nie podskakują mu głowice.

#noichuj
-
125artur
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: śr wrz 26, 2007 7:28 pm
- Lokalizacja: TARNÓW
Post
autor: 125artur » pn paź 08, 2007 7:32 am
więc jeśli mam rozpięte sprzęgiełka w przodzie i wrzucę 4l-4h + reduktor to to teoretycznie nie pojadę ?(zrobiłem tak w oplu campo i jechałem)
nie kumam

-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » pn paź 08, 2007 7:51 am
@mendelmax

człowiek się całe życie uczy
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
apede
-

- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
-
Kontaktowanie:
Post
autor: apede » pn paź 08, 2007 11:13 pm
Marcin-Kraków pisze:apede pisze: nie wyobrażam sobie wyasfaltowanych podjazdów takich żeby trzeba było wjeżdżać na 1+L
Mase takich przykladow moge Ci podac. Przyjedz tylko z emogracji w nasze kochane gory. A zreszta co tam, nawet nie w gory. Ostatnio mialem taka okazje w samym Krakowie. Ciezka laweta i wyjazd z nia pod spora gore z zakretasami. Na jedynce bywalo miejscami za szybko a wolniej to by sie motor zdusil.
Drugi przyklad to podobna sytuacja, gdzie podlozem sa betonowe plyty.
No tak, ale GR ma inne wymiary (zawijasy) i inny stosunek moc/masa (podjazdy)niż laweta. Na każdej drodze publicznej GRat z pełną DMC powinien dać radę. No chyba że mówimy nie o całkowicie załadowanym ale całkowicie
przeładowanym pojeździe

.
-
sebaska
-

- Posty: 928
- Rejestracja: śr cze 13, 2007 6:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebaska » wt paź 09, 2007 1:45 pm
125artur:
Po pierwsze to musisz w ogóle centralny mechanizm różnicowy mieć. Jak go masz to w samochodzi niebulwarowym można go zablokować. Ale w wielu syfach tego (centralnego dyfra) po prostu nie ma i nie ma więc czego blokować -- jak zapinasz 4x4 to oba mosty muszą się kręcić tak samo (i jak masz sprzęgiełka, to możesz sobie odpiąć koła od półosiek tym samym znowu robiąc 2x4).
pzdr
\SK
-
125artur
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: śr wrz 26, 2007 7:28 pm
- Lokalizacja: TARNÓW
Post
autor: 125artur » wt paź 09, 2007 8:27 pm
Sebaska:
teraz wszystko jasne
dzięki
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » wt paź 09, 2007 8:45 pm
czesław&jarząbek pisze:dżizas ale bełkot...
do wjeżdzania asfaltową serpentyną na górę najlepszy jest fiat 126.
ma mocną jedynkę i dociążoną oś napędową. jest też odporny na przegrzanie i nie podskakują mu głowice.

no dżizas chyba nigdy łunochodem nie dałeś w garnek porządnie, bo tam podskoczyć głowa lubiła w góralskich lasach, co prawda wychodziło to tanio i uszczelkę można było zanabyć w kiosku ruchu, a szybę tylną odtłuścić jagodzianką i dalej w palnik

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
Najmłodszy_Gazowiec

- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
Post
autor: Najmłodszy_Gazowiec » wt paź 09, 2007 8:50 pm
Ej, a ile razy Ty chcesz tak podje¿d¼aæ? Bo jak raz czy dwa, to nie ma co sobie du.py zawracaæ sposobami tylko poprostu jechaæ i ju¿.
Gaz 69
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » pt paź 12, 2007 3:37 pm
czesław&jarząbek pisze:dżizas ale bełkot...
do wjeżdzania asfaltową serpentyną na górę najlepszy jest fiat 126.
ma mocną jedynkę i dociążoną oś napędową. jest też odporny na przegrzanie i nie podskakują mu głowice.

ostatnio widzialem jak w polowie gory (przewyzszenie jakies 400m na odcinku ok 2 km) zapindalal 126p zostawiajac za soba slad z wyciekajacego oleju, w pewnym najstromszym miejscu slad sie urwal a potem bylo czuc fajny smrodek wysmarzonych resztek oleju.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości