Trawersy a Regulowane zawieszenie

chyba wiadomo o co chodzi....

Moderator: Mroczny

Baleron78
 
 
Posty: 286
Rejestracja: śr lip 25, 2007 6:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Trawersy a Regulowane zawieszenie

Post autor: Baleron78 » sob lis 03, 2007 2:09 pm

Witam
Latam Nissanem Terrano I z regulowanym zawieszeniem. Może być mięciutkie i bujające jak amerykańska kanapa, lub po przezłączeniu magcznego pstryczka elektryczka twarde i trzęsące. Na której opcji powinenem pokonywać ostre trawersy tak zeby nie koziolkować? Ktoś może ma doświadczenie z takim autem czy zawieszeniem.

Pozdr. m
Baleron
wymarzone V8!
HondaVTR1000diabeł
Jestem wielki, jestem łysy, i wpierd... wciąż irysy!

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » sob lis 03, 2007 11:43 pm

ty nie masz regulowane zawieszenie, tylko amorki z regulowanym tłumieniem
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Mikado
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 7:46 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Mikado » ndz lis 04, 2007 8:40 pm

galareta na imprezie jest dobra, a w terenie to twardym trza być, nie?

:wink:

Baleron78
 
 
Posty: 286
Rejestracja: śr lip 25, 2007 6:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Baleron78 » śr lis 07, 2007 7:07 pm

Gebels a coś na temat jazdy z czymś takim wiesz?
Poza tym co taka cisza wt emacie?
wymarzone V8!
HondaVTR1000diabeł
Jestem wielki, jestem łysy, i wpierd... wciąż irysy!

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw lis 08, 2007 8:23 am

A co wiele pisać :)21
jeździj na mocniejszym tłumieniu w terenie i kropka. Komfort tylko na czarne :)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » czw lis 08, 2007 9:18 am

Trawersy nie lubia gibania sie i tyle, wiec twarde.

W jakis dolkach powoli bez przechylow na mientkie przelaczaj to bedzie sie szybciej krzyzowal i tyle, szybciej to na twarde, coby nie dobijal.

Na czarnym jezdze na twardym, jak sa zakrety i czuje sie troche bezpieczniej.

Pobaw sie sam i zobacz.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Baleron78
 
 
Posty: 286
Rejestracja: śr lip 25, 2007 6:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Baleron78 » czw lis 08, 2007 2:37 pm

Dziekuje za zainteresowanie. Moje pytanie dotyczy równierz kwestii wykrzyzu. Wydaje się ze jest większy na miękkim ale co wtedy z budą się dzieje czy będzie się gibać bardziej w strone wywrotki czy odwrotnie. Sam zobaczyc tez moge to nie problem ale może ktoą ma wyrobioną technikę uzywania zawiechy z tłumieniem.
wymarzone V8!
HondaVTR1000diabeł
Jestem wielki, jestem łysy, i wpierd... wciąż irysy!

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » czw lis 08, 2007 4:13 pm

Wykrzyz nie jest wiekszy.

Jak sobie powoli jedziesz koleinami, 1 reduktor lub 2 reduktor powoli to bedzie lepiej/szybciej lapal podloze.

Natomiast gibal sie bedzie bardziej, dlatego bezpieczniej sie jezdzi na twardym choc czasem soft moze pomoc.

Musisz wypraktykowac, ale na przechyly hard jest konieczne, bo sie gibnie.

PS: Zaraz mnie za herezje obsmaruja, ale mi sie tak po prostu lepiej jezdzi moim miskiem 8)
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw lis 08, 2007 4:30 pm

Baleron78 pisze:Gebels a coś na temat jazdy z czymś takim wiesz?
Poza tym co taka cisza wt emacie?

tak miałem takie w Miśku ale 3 stopniowa regulacja była

w teren na twardych jezdziłem, na co dzien na srednim, a jak baba se autka czasami brała to jej na mientkie ustawiałem

ale mi się zamarzyła zawiecha HD w pełni, do tego winda , zderzaki itp i je zdemontowałem, dawały rade pomykałem na tym przez rok i wytrzymały


ps. jak za mało wyczerpująco odpowiedziałem daj znać, to cos więcej napiszę w końcu na codzień pomykam Citroenem a tam hydropneumatyka pełną gębą :)23



ps2. kiedyś zadzwonił do mnie gościu i zapytał czy nie wiem jak obniżyć zawieche w Pajerce II 3,5V6 (upewniałem się on chciał ją obniżyć bo se zapierdalał po czarnym i twierdził że żadne GTI mu nie podskoczy) :)21
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jazda w terenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość