
Pokonywanie wzniesień, podjazdy
Moderator: Mroczny
Kolejny przykład zgubnego wciśnięcia sprzęgła:
http://pl.youtube.com/watch?v=QOiPdGhal ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=jSD2_tPX2 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=QOiPdGhal ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=jSD2_tPX2 ... re=related
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
pezet pisze:Kolejny przykład zgubnego wciśnięcia sprzęgła:
http://pl.youtube.com/watch?v=QOiPdGhal ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=jSD2_tPX2 ... re=related

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
Czy faktycznie pilot wypadł przez oknopezet pisze:Kolejny przykład zgubnego wciśnięcia sprzęgła:
http://pl.youtube.com/watch?v=jSD2_tPX2 ... re=related

Nawet pasów nie zapieli na takim podjeździe

-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
To wyglądało, jakby otworzył drzwi i wyskoczył, albo został na otwartych drzwiach po przewrotce.
Wyobraźnia to deficytowy towar, a połączenie braku doświadczenia i paniki często bywa tragiczne.
Wyobraźnia to deficytowy towar, a połączenie braku doświadczenia i paniki często bywa tragiczne.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
ten kretyn nawet nie hamowal...pezet pisze:Kolejny przykład zgubnego wciśnięcia sprzęgła:
http://pl.youtube.com/watch?v=QOiPdGhal ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=jSD2_tPX2 ... re=related
tu masa ciagnie, w sumie na niczym sie wyglebilAdas pisze:pezet pisze:Kolejny przykład zgubnego wciśnięcia sprzęgła:
http://pl.youtube.com/watch?v=QOiPdGhal ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=jSD2_tPX2 ... re=relatedmasa ciągnie w dół

http://www.youtube.com/watch?v=C7iFk3ekB3M&translated=1
kierowca miał ciśnienie


https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
LR_Olek pisze:ten kretyn nawet nie hamowal...pezet pisze:Kolejny przykład zgubnego wciśnięcia sprzęgła:
http://pl.youtube.com/watch?v=QOiPdGhal ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=jSD2_tPX2 ... re=related
nie wiem czy kretyn - przed z filmem z defem jest wyświetlana informacja że jakaś usterka komputera spowodowała utratę kompresji i zanik wspomagania hamulców? [podciśnienia] [strasznie niewyraźne literki]
a gościu dobiegający do żółtego range to chyba kierowca - auto zaczęło mu się staczać [ kierownica po angielskiej stronie]
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
http://pl.youtube.com/watch?v=Clf-Oc82jOw&NR=1
trochę lin, pare szekli, piloci w rządku i asekuracja cacy
można hamować, wysprzęglać, puszczać kiere, cokolwiek głupiego do łba przyjdzie..
trochę lin, pare szekli, piloci w rządku i asekuracja cacy


Zalicza próbę: motor czy kierowca na górzepotoka pisze:http://pl.youtube.com/watch?v=Clf-Oc82jOw&NR=1
trochę lin, pare szekli, piloci w rządku i asekuracja cacymożna hamować, wysprzęglać, puszczać kiere, cokolwiek głupiego do łba przyjdzie..

elili
L200 KAOT
L200 KAOT
To teraz po landrowerowemu:
Hampel, zamiast wstecznego:
http://pl.youtube.com/watch?v=UrrxjBvMYSU
Tutaj podobnie:
http://pl.youtube.com/watch?v=5oJYmyEao ... re=related
Wsteczny jest, ale za dużo hamulca, za mało uwagi:
http://pl.youtube.com/watch?v=eUraWx_i82s
Ten niewiadomoco chciał zrobić, słusznie że dodał gazu, tylko kilka metrów za wcześnie
http://pl.youtube.com/watch?v=maV9Pr-mt ... re=related
I na koniec dla uświadomienia, że naszymi śmietnikami, zrolować można na równej drodze:
http://pl.youtube.com/watch?v=TjnBpruer8g
Hampel, zamiast wstecznego:
http://pl.youtube.com/watch?v=UrrxjBvMYSU
Tutaj podobnie:
http://pl.youtube.com/watch?v=5oJYmyEao ... re=related
Wsteczny jest, ale za dużo hamulca, za mało uwagi:
http://pl.youtube.com/watch?v=eUraWx_i82s
Ten niewiadomoco chciał zrobić, słusznie że dodał gazu, tylko kilka metrów za wcześnie

http://pl.youtube.com/watch?v=maV9Pr-mt ... re=related
I na koniec dla uświadomienia, że naszymi śmietnikami, zrolować można na równej drodze:
http://pl.youtube.com/watch?v=TjnBpruer8g
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- morte36
-
- Posty: 830
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Pokonywanie wzniesień, podjazdy
Siema mam pytanie jeśli chodzi o podjazdy ogólnie jak podjeżdżam pod strome wzniesienia to mam stresa że jak mi się nie uda wjechać całą tą drogę będę musiał pokonać do tyłu w dół
Wszystko by było ok żebym nie miał poczciwego uaza i jak już się przekonałem nie raz czasami szybka zmiana biegu w tym pojeździe graniczy z cudem bodajże 1 i 2 bieg nie posiada synchronizacji i wrzucenie go w trakcie jazdy to dużo zgrzytu i dopiero potem wchodzi. Więc się zastanawiam jak w razie nieudanego podjazdu zacznę się staczać w dół co mam robić bo na razie to robiłem to także kręce kierownicą żeby mnie bokiem nie postawiło i hamuje na tyle ile się da bo mam oryginalne hamulce które też nie są zbyt mocne 


UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073
Re: Pokonywanie wzniesień, podjazdy
ogólnie, prerzucanie biegów pod ostre wzniesienie jest raczej niemożliwe dlatego automat ma też swoje plusy
a jak już nie podjedziesz to wsteczny, na reduktorze, wspomagany odrobiną hamulców byle nie zblokować kółek i powolutku na dół
i pomijająć fajt że w 70% sytuacji nie ma się gdzie zawrócić auta to obracanie może sończyć bokiem albo rolką
a zbkolowanie kółek ślizgiem bez żadnej sterowności i dużym prawdopodobieństwem trafienia w COŚ
ogólnie lepiej zatrzymać się na krzakach niż nabrać prędkości i walnąć w drzewo







Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Pokonywanie wzniesień, podjazdy
No to musisz się nauczyć szybkiego wrzucania wstecznego. Jak już w aucie jadąc pod górkę zaczyna brakować mocy (lub trakcji), to zanim zacznie się ono cofać trzeba wbić wsteczny, i wycofywać się hamując silnikiem (i pomagając normalnym hamulcem w razie potrzeby). Zapobiega to zablokowaniu odciążonych kół i pomaga utrzymać sterowność auta.
ps. Wsteczny w większości terenówek nie jest synchronizowany, ale trochę wyczucia i wchodzi bez zgrzytnięcia.
ps. Wsteczny w większości terenówek nie jest synchronizowany, ale trochę wyczucia i wchodzi bez zgrzytnięcia.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość