Co decyduje o tym, czy auto jest dobre w terenie?

chyba wiadomo o co chodzi....

Moderator: Mroczny

Gruzin
Posty: 1734
Rejestracja: czw cze 16, 2005 7:09 pm
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Gruzin » wt sie 01, 2006 8:43 pm

MANEY 81 pisze:
Damian pisze:no i co?

hondy są "technically sophisticated" i tylko dzięki silnikom o zmiennych fazach rozrządu. Zawieszenie wcale nie jest jakieś "kultowe", przedni napęd też, nie wspominając o dizajnie nadwozia czy wnętrza (marne plastiki, szarość, nuda jak w każdym japończyku). Honda ma tyle duszy co cyborgi z filmów mangowych.

Jeździłem hondą civic vti (92 rok) i wrażenia z jazdy są rzeczywiście niezłe, szczególnie jak się kręci do 8500 obr/min, ale żeby ta honda miała duszę? Nawet NSX jej nie ma. To tak jakby powiedzieć że japońskie motory-ścigacze mają duszę. Mają? Nie mają! Ma ją harley czy stara indiana.
No jak dla ciebie ryże nie mają duszy to chyba nigdy nie miałeś porządnego sprzętu, wież mi że 160kg które ma 170km ma duszę na bank....sprawdziłem :)2
To chyba nie o takiej duszy mówimy. Nie ilość km stanowi o "duszy"
Po kilku latach spędzonych na motocyklach śmiem twierdzić, że żaden japończyk nie ma "duszy".
MANEY 81 pisze:wież
mi :-?
Ostatnio zmieniony wt sie 01, 2006 9:00 pm przez Gruzin, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kamel
 
 
Posty: 802
Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Kamel » wt sie 01, 2006 8:56 pm

Bo ma ją motocyklista na ramieniu!!
FORTITUDINE VINCIMUS

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt sie 01, 2006 9:17 pm

Damian pisze:
Tapeworm pisze:nie to jest dokładnie na środku podłogi
Obudowa reduktora? A może kompresor do blokad? :)21
oto rozwiązanie zagadki...wystającym elementem jest...

"kurza łapka" pozwalająca zawiesić tą "terenówkę" tam gdzie warburg przejeżdża bez powietrza w oponach :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt sie 04, 2006 5:12 pm

czytajac wszystkie posty polecam XJ w dyzlu
zmotany bije wszystkie w/w w terenie
na czarne tip top :P
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
korzenny
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 4:47 pm
Lokalizacja: Otwock / Warszawa

Post autor: korzenny » wt wrz 26, 2006 12:01 am

To chyba nie o takiej duszy mówimy. Nie ilość km stanowi o "duszy"
Po kilku latach spędzonych na motocyklach śmiem twierdzić, że żaden japończyk nie ma "duszy".
MANEY 81 pisze:wież
mi :-?[/quote]

A co ma duszę....? Tandetne Harleje....? wykańczane tak precyzyjnie jak chińskie auta....? Duszę mają stare mobilki lub samoróbki, w które włożyło się własne serce i pomysł......

A co do autek..... Najważniejszy jest kierowca.... Ostatnio w ostrym błocie wylądowałem moim Audi 100 Quattro, błoto takie, że i terenówką by się mógł zakopać.... Mi się udało.... dużo dało też to, że autko nie wisi nisko, a wręcz przeciwnie......

filarm
 
 
Posty: 278
Rejestracja: wt cze 03, 2008 7:50 am
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Co decyduje o tym, czy auto jest dobre w terenie?

Post autor: filarm » wt wrz 08, 2009 5:05 pm

tak se czytam ten wątek i choć nie odświeżany już długo to czemu tak mało pisaliście na początku o samuraiu i fronterze?? Przecież te auta też są dobre :D SAMURAI to nawet najlepszy :)21 tanie części jak czegoś się nie urwie to się nie zepsuje i ta łatwa i tania podatność na modyfikacje :)21 a jeździ tak samo jak GRy i disco :wink: a frontera wg mnie idealne auto jeśli używa się auta tak 70%droga 30%teren bo w terenie frontera a long jeździ nawet dość dobrze-nie spodziewałem się że wyjdzie tam gdzie samurai i do tego zajedzie dalej niż krótkie terrano :D Idealna do ciągnięcia przyczep-ciągnąłem lawete z vw sharanem w sumie jakieś 2,5 tony i woziłem nią też towar na przyczepce, który miałem wozić iveco turbo daily....więc transportowo daje rade :)21 w trasie wygodna i ma dużo miejsca...nie wiem czemu wszyscy zapominacie o tym aucie a ma rame reduktor napęd jak samurai czy patrol(stały tył dołączany na sztywno przód) koła 31'' w serii...most to odmiana amerykańskich mostów dana...kąty też nie są złe...a co do samochodów z duszą to duszę ma na pewno jeep willys :)21 swoją drogą to samurai jest dłuższy o 4 cale i szerszy o 1,5 cala od jeepa :)21 :)21 :)21 no i liczy się położenie środka ciężkości i rozłożenie mas co akurat w samuraiu jest idealne(wiem bo po zmienieniu wieszaków na podjazdach przód częściej zamieli kołami...)
Opel Frontera A 2,4i remontomodyfikacje in progress:D SWAP

Suzuki SJ500 gaźnik 2x34mm:D SPRZEDANY:(

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co decyduje o tym, czy auto jest dobre w terenie?

Post autor: gri74 » wt wrz 08, 2009 7:15 pm

filarm pisze:tak se czytam ten wątek i choć nie odświeżany już długo to czemu tak mało pisaliście na początku o samuraiu i fronterze?? Przecież te auta też są dobre :D SAMURAI to nawet najlepszy :)21 tanie części jak czegoś się nie urwie to się nie zepsuje i ta łatwa i tania podatność na modyfikacje :)21 a jeździ tak samo jak GRy i disco :wink: a frontera wg mnie idealne auto jeśli używa się auta tak 70%droga 30%teren bo w terenie frontera a long jeździ nawet dość dobrze-nie spodziewałem się że wyjdzie tam gdzie samurai i do tego zajedzie dalej niż krótkie terrano :D Idealna do ciągnięcia przyczep-ciągnąłem lawete z vw sharanem w sumie jakieś 2,5 tony i woziłem nią też towar na przyczepce, który miałem wozić iveco turbo daily....więc transportowo daje rade :)21 w trasie wygodna i ma dużo miejsca...nie wiem czemu wszyscy zapominacie o tym aucie a ma rame reduktor napęd jak samurai czy patrol(stały tył dołączany na sztywno przód) koła 31'' w serii...most to odmiana amerykańskich mostów dana...kąty też nie są złe...a co do samochodów z duszą to duszę ma na pewno jeep willys :)21 swoją drogą to samurai jest dłuższy o 4 cale i szerszy o 1,5 cala od jeepa :)21 :)21 :)21 no i liczy się położenie środka ciężkości i rozłożenie mas co akurat w samuraiu jest idealne(wiem bo po zmienieniu wieszaków na podjazdach przód częściej zamieli kołami...)

To chyba miał być jakiś śmieszny żart z tym samurajem .... ale nie wyszedł
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12629
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Co decyduje o tym, czy auto jest dobre w terenie?

Post autor: lbl78 » wt wrz 08, 2009 7:29 pm

odpowiedź na pytanie jest banalnie prosta: KIEROWCA :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Co decyduje o tym, czy auto jest dobre w terenie?

Post autor: Nahen » wt wrz 08, 2009 10:33 pm

gri74 pisze: To chyba miał być jakiś śmieszny żart z tym samurajem .... ale nie wyszedł
Nieeee to nie mógłbyć żart.... :o :)16
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Re: Co decyduje o tym, czy auto jest dobre w terenie?

Post autor: Feniks » śr wrz 09, 2009 8:46 pm

Siem chyba wypiszem z tego klubu...
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jazda w terenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość