Czy samuraj będzie dobrym wyborem

chyba wiadomo o co chodzi....

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
S.TOMASZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 19, 2005 7:53 pm
Lokalizacja: OGRODZIENIEC

Post autor: S.TOMASZ » pn lut 28, 2005 6:23 pm

scibaSJ pisze:
gri74 pisze:
za remont silnika 300zł bez mechanika zapłaciłemale


ludzie opanujcie sie!!!!!!!!
...takie herezje pisać

Ten remont to chyba olej i uszczelki :wink:
Noto prosze za pierścienie kompl.orgin. 170zł. uszczelka pod głowice 40zł uszczelka pod miske 20zł.pod pokrywe zaworów 35zł kolektor ssący 8zł wydechowy około 20zł uszczelniacze na zaworach komp.30zł
SUKA SJ 413, OBECNIE MAWERICKUS 2.4i

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn lut 28, 2005 6:49 pm

I ty to nazywasz remontem?????
buahahahahaha ...chyba szwedzkim

I co jak bedziesz sprzedawał to powiesz ze jest po REMONCIE silnika??


normalnie brak mi słów...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn lut 28, 2005 9:49 pm

Żenaaada bracie :)3

Awatar użytkownika
Paweł Cybulski
Posty: 490
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa

Post autor: Paweł Cybulski » wt mar 01, 2005 9:09 am

Lol silnik zatarty a ty nowe pierścienie i jazda :lol:

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » wt mar 01, 2005 10:59 am

Nie zalamuj mnie.................a po za tym uszczelka pod glowice za 40 zl to chyba jakas tektutrowa :)21
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
Paweł Cybulski
Posty: 490
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa

Post autor: Paweł Cybulski » wt mar 01, 2005 11:57 am

No tekturowa 30 a do tego silicon do kibli 10 8)

Awatar użytkownika
S.TOMASZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 19, 2005 7:53 pm
Lokalizacja: OGRODZIENIEC

Post autor: S.TOMASZ » wt mar 01, 2005 7:41 pm

ja na waszym miejscu to poprosiłbym o jakiś upust i kupował w jednym sklepie to was zapamiętają , większość uszczelek kupowałem z firmy ELRING wraz z tą pod głowice w sumie to chyba tylko pod miske mam z AJUSA kupowałem to z 4miechy temu to możecie się śmiać i dalej być łosiami w przepłacaniu i wierzeniu w kit sprzedawcy :wink: że to jest niedostępne i przyjdż jutro, (a to u niego leży zakurzone na półce) ja akurat znam troche ten rynek panewek nie wymieniałem bo były dobre ale komplet to koszt 55-65zł. Więcej niema sensu wkładać kasy w motor bo za G13A bez papierów chciał 500zł tylko że motor stoi z 2 lata nie odpalany
SUKA SJ 413, OBECNIE MAWERICKUS 2.4i

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt mar 01, 2005 8:30 pm

To nie pitol nastepnym razem, ze remont silnika kosztuje 300 zl.
Wymiana pierscieni to nie remont. to przedluzenie agonii.

Awatar użytkownika
S.TOMASZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 19, 2005 7:53 pm
Lokalizacja: OGRODZIENIEC

Post autor: S.TOMASZ » wt mar 01, 2005 8:41 pm

Misiek Bielsko pisze:To nie pitol nastepnym razem, ze remont silnika kosztuje 300 zl.
Wymiana pierscieni to nie remont. to przedluzenie agonii.
niewiem jaką wy macie zasade ale ja uważam że gdy zakatuje góre i dół wraz z korbowodem to niema najmniejszego sensu wkładać w skrzeszenie nawet 5zetów bo drugi kupisz od słiwta bez papierów za 500-600 zł. i tylko przeżucasz smok miske i przystawke do aparatu, jak macie inne opinie to chciałbym przeczytać :o
SUKA SJ 413, OBECNIE MAWERICKUS 2.4i

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt mar 01, 2005 8:54 pm

Osobiscie zrobilbym tak samo., ale dyskusja nie o tym.
Ty nadal nie rozumiesz jednej prostej rzeczy - remont G13B (A) NIE KOSZTUJE 300zl, jak byles laskaw napisac.

Awatar użytkownika
S.TOMASZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 19, 2005 7:53 pm
Lokalizacja: OGRODZIENIEC

Post autor: S.TOMASZ » wt mar 01, 2005 10:44 pm

przepraszam może i nie na miejscu z tym tekstem wyjechałem mówiąc remont spoko macie racje :wink: ale cen z kosmosu nie wziołem bo teraz to orginał jest prawie w cenie podruby tylko co poniektórym się jeszcze wydaje że części do japończyka to drożyzna jak za starych czasów
SUKA SJ 413, OBECNIE MAWERICKUS 2.4i

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » śr mar 02, 2005 4:02 pm

Nie no nie wkrecaj ze dobra uszczelka pod golwice kosztuje 40zl..................ja moge jeszcze taniej kupic bo mam kolesia blisko domu ktory ma fabryke uszczelek..............ale ja bym jej ne zalozyl do suzy bo zabardzo ja lubie :)22 .......sorry ale sa uszeczelki i uszeczlki.
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
S.TOMASZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 19, 2005 7:53 pm
Lokalizacja: OGRODZIENIEC

Post autor: S.TOMASZ » śr mar 02, 2005 6:44 pm

scibaSJ pisze:Nie no nie wkrecaj ze dobra uszczelka pod golwice kosztuje 40zl..................ja moge jeszcze taniej kupic bo mam kolesia blisko domu ktory ma fabryke uszczelek..............ale ja bym jej ne zalozyl do suzy bo zabardzo ja lubie :)22 .......sorry ale sa uszeczelki i uszeczlki.
niewiem ja uważam za dobrą firme ELRINGa a suke wkręcam notorycznie na bata i nigdy nie miałem problemu z głowicą ,co po niekturzy mogą potwierdzić jak wskazówka obrotomierza spoczywa na czerwonym przez dułgie chwile w sumie to mało kiedy żeby nie spoczywała
SUKA SJ 413, OBECNIE MAWERICKUS 2.4i

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Samuraj

Post autor: alfik » czw lis 10, 2005 4:31 pm

Przejechałem kilka tysięcy takim autem - po 200 km szutrami dziewczyna kazała mi wysiąść i sprawdzić, czy auto ma resory - uginają się one bowiem dopiero wtedy, gdy w osobowym aucie urywają się koła. Marzyliśmy o asfalcie.

Najszybszą jazdą jaką pamiętam był 120/h słoneczną autostradą niemotanym samurajem (na codzień jeżdzę Alfą i mam wysokie wymagania co do prowadzenia - rozkapryszony jestem:))

Fajnie się jeździ po serpentynach, byle nie za szybko.

800 metrów w pionie na jedynce (pół godziny jazdy) przy prawie 40 stopniach (Celsjusza) i się nie grzała.

Mieszczą się dwie osoby i pasterz z psem.


W mieście nie narzekałem - małe auto, duże lustra, a do 70KM/h czułem, że mam kontrolę (do 90 się nie pociłem, powyżej 110 doznawałem skurczów dłoni)

Jak będę miał okazję to sobie takie kupię na własność

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw lis 10, 2005 5:18 pm

:o Troche(bardzo) późna odpowiedź :)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » czw lis 10, 2005 11:52 pm

... Marzyliśmy o asfalcie
:o
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » wt lis 15, 2005 8:47 am

Przemekslaw pisze::o Troche(bardzo) późna odpowiedź :)21
Przecież Grucha jeszcze się zastanawia :)16

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jazda w terenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość