
Prosze wybierzcie jakis cięzki rajd, klasa wyczyn, jazda bez pomocy innych aut
Terenwizja sponsoruje ekipe ktora nie popelni bledu, nie stworzy ryzykownych sytuacji i zwraca wpisowe.
My jestesmy w Ełku na Nocy Kormorana, może ktos tam bedzie?
Moderator: Mroczny
bardzo chętniekwiatostan pisze:To czekam na zgloszenie
Prosze wybierzcie jakis cięzki rajd, klasa wyczyn, jazda bez pomocy innych aut
Terenwizja sponsoruje ekipe i zwraca koszty i wpisowe.
My jestesmy w Ełku na Nocy Kormorana, może ktos tam bedzie?
W porcie kiedyś byłeś?Zibi pisze:Rokfor - nie ma i nigdy nie było liny na 32 tony.
A poczytałeś tą stronę? od 10 lat zaplatam liny kinetyczne. Te na stronie to liny od 70 ton w górę.Sawa GR pisze:W porcie kiedyś byłeś?Zibi pisze:Rokfor - nie ma i nigdy nie było liny na 32 tony.![]()
On mieszka na wyspie tam statków mają sporo...![]()
http://ysm.com.pl/sprezynyholu.html
Piotrul pisze:http://www.langmanropes.com
Witam Serdecznie,Zibi pisze:A poczytałeś tą stronę? od 10 lat zaplatam liny kinetyczne. Te na stronie to liny od 70 ton w górę.Sawa GR pisze:W porcie kiedyś byłeś?Zibi pisze:Rokfor - nie ma i nigdy nie było liny na 32 tony.![]()
On mieszka na wyspie tam statków mają sporo...![]()
http://ysm.com.pl/sprezynyholu.html
Witam,Sawa GR pisze:Śliczna odpowiedź, trochę reklamowa a tego zabrania regulamin forum.
Korzysta Pan z programu SWOPER lub podobnie działającego, czy w statystykach pojawiły się wejścia z tego forum? Wyborczej ostatnio opisywali jakiś profesjonalną aplikację ale uleciała mi nazwa.
Gdziekolwiek na forum pojawia się nazwa twojego ,produktu, firmy, strona www, natychmiast wysyłany jest email, do właściciela lub odpowiedniego działu. Może on Sam odpowiedzieć i połechtać klienta że w ciągu kilku godzin dostał odpowiedz od samego właściciela![]()
![]()
Tak wygląda ta odpowiedź![]()
To tak na pana oko ile może mieć rzeczywistej wytrzymałości firmowy kinetyk 22 tonowy 32mm?YSM and Partners pisze:
Bardziej zależało mi na przedstawienie zagadnienia lin kinetycznych ze strony sprzedającego i przakazać parę informacji które czasem są celowo pomijane jak właśnie wytrzymałość podawana dla liny a nie gotowej konstrukcji.
rzadko bo rzadko, ale trudno się czasem z Tobą nie zgodzić. Tu muszę.Zibi pisze:Bo kinetyk nawet najlepszy ( niestety nie taki jaki pokazano przez chwilę w filmie który jest półproduktem bez dostępnych danych technicznych) nie jest lekiem na całe zło. Jak coś jest już bardzo wklejone to jednak zdecydowanie delikatnie wyjąć winchem, czasem może podkopać albo unieść liftem i podrzucić coś pod koło. Ostatnio off-road taki szybki się staje że ludzie przestają myśleć, więcej jeżdzą niż chodzą. A off road polega na chodzeniu i kombinowaniu jak pokonać przeszkodę a nie na rajdowaniu w błocie.
Legendarny Camel Trophy (pomijając cel reklamowy i reżyserkę różnych wydarzeń) zawsze użytkował wyciągarkiZibi pisze:I to byłby powrót do korzeni off roadu gdzie wyciągarkę miał jeden samochód na 15 a i tak bał się jej użyć gdyż cenowo zbliżona była do ceny pojazdu. Pasy, belki, siekierki, liny, zblocza. I myślenie. Pamiętam system paso-linowo-bloczkowy gdy w wąskim wąwozie w bieszczadach utopiła się nam suzuka a moja stara toyka stała jako trzecie auto. Poprzez system bloczków jadąc do tyłu ciagnąłem suzuki przez bagno do przodu. Pózniej kolejną. I to była przygoda. A pamiętacie legendarny camel trophy? Jak to wyglądało?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości