chyba wiadomo o co chodzi....
Moderator: Mroczny
-
plakiet
-

- Posty: 179
- Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska
Post
autor: plakiet » pn sie 29, 2005 9:19 am
Co bardziej zwiększy sprawność terenową auta?
1. Zmiana opon z AT na MT
2. Pozostawienie AT i zamontowanie blokad obydwóch dyfrów
Tylko nie piszcie, że obydwa warianty na raz bo nie mam tyle kasy

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn sie 29, 2005 9:22 am
opony na mt

-
AndrzejM
-

- Posty: 295
- Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
- Lokalizacja: Kielce, Wolica
Post
autor: AndrzejM » pn sie 29, 2005 9:52 am
Zależy o jakim terenie mówisz..
Rodzajów opon jest mnóstwo. Niektórzy myślą że MT rozwiążą ich wszystkie bolączki. Jednak na przykład do upalania po piachu lepsza będzie blokada niż MT'ki
MT to bardzo dobre opony a blokady dyfrów to zupełnie inna bajka.. Zawsze któres koło Cię ciągnie... No chyba, że zawiśniesz na obydwu mostach to wtedy tylko szarpanie syfa pomoże. Bo ani MTki ani blokady nic nie dadzą.
XJ LTD 4.0 '90
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn sie 29, 2005 10:08 am
Biorąc pod uwagę tereny występujące w polsce to 80% przypadków więcej dadzą dobre MT-ki

-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » pn sie 29, 2005 10:10 am
Adamo pisze:Biorąc pod uwagę tereny występujące w polsce to 80% przypadków więcej dadzą dobre MT-ki

a i taniej wyjdzie

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
Pierug 13

- Posty: 340
- Rejestracja: czw mar 24, 2005 3:29 pm
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: Pierug 13 » pn sie 29, 2005 10:19 am
Tak jak koledzy napisali to MT bardziej polepszą jazdę w terenie.
To oczywiście jest tylko kwestia terenu i umiejętności jazdy w nim.

-
AndrzejM
-

- Posty: 295
- Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
- Lokalizacja: Kielce, Wolica
Post
autor: AndrzejM » pn sie 29, 2005 10:29 am
Zgadzam się z przedmówcami... Jednak jestem nieco uczulony na uogólnianie i dlatego pozwoliłem sobie wyrazić swoje zdanie

XJ LTD 4.0 '90
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn sie 29, 2005 11:24 am
Tyle że danie "troche" wiekszej opony MT zwiekszy prześwit o mało ale cokolwiek... i napewno oddali nas od zawieszenia na dyfrach "dużo bardziej" niz blokada mostów

-
zu-tec

- Posty: 767
- Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: zu-tec » wt sie 30, 2005 9:42 am
Adamo pisze:opony na mt

Oł jes

- za wyjątkiem rockcrawlingu jednakowoż

JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów

-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » wt sie 30, 2005 9:48 am
na początek najważniejsze są MT a później reszta

Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę
-
Paweł Cybulski

- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Post
autor: Paweł Cybulski » wt sie 30, 2005 10:00 am
Zalezy jeszcze jakie mt, bo jak jakies z malutkim, plytkim bieznikiem polskie nalewki to ja bym juz przy at zostal... Ale tak ogolnie to MT

-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt sie 30, 2005 10:02 am
mozna juz kasztanic

czy wiecej medrcow musi sie wypowiedziec ze MT u nas w kraju gdzie pustyń, rockcrawlingowych imprez jest jak na lekawrstowo,zwiekszą sprawność terenową lepiej niz Wash&go Diflocka z ATekiem

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt sie 30, 2005 10:03 am
Eskapada pisze:mozna juz kasztanic

czy wiecej medrcow musi sie wypowiedziec ze MT u nas w kraju gdzie pustyń, rockcrawlingowych imprez jest jak na lekawrstowo,zwiekszą sprawność terenową lepiej niz Wash&go Diflocka z ATekiem

już można

-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt sie 30, 2005 10:08 am
No to GIT Adamo

...moja propozycja to zwolnice od Unimoga plus AT - podnsia sprawnosc terenowa lepiej niz MT czy Diflock w seryjnym syfie

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt sie 30, 2005 10:14 am
Eskapada pisze:No to GIT Adamo

...moja propozycja to zwolnice od Unimoga plus AT - podnsia sprawnosc terenowa lepiej niz MT czy Diflock w seryjnym syfie

eee.... za ciężkie i w błocie utonie

-
Paweł Cybulski

- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Post
autor: Paweł Cybulski » wt sie 30, 2005 10:17 am
Ale mozna do zwolnic dac blokady i wtedy...

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt sie 30, 2005 10:19 am
-
plakiet
-

- Posty: 179
- Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska
Post
autor: plakiet » wt sie 30, 2005 11:26 am
Jestem pełen podziwu, że tak długo wytrzymaliście pisząc na temat

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
-
Paweł Cybulski

- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Post
autor: Paweł Cybulski » wt sie 30, 2005 11:30 am
No pzreciez jak arba zalozysz to dyfer doladujesz powietrzem i jak nie bedzie mocno przytwierdzony to wogole odleci

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt sie 30, 2005 11:35 am
plakiet pisze:Jestem pełen podziwu, że tak długo wytrzymaliście pisząc na temat

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
staraliśmy się

-
AndrzejM
-

- Posty: 295
- Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
- Lokalizacja: Kielce, Wolica
Post
autor: AndrzejM » śr sie 31, 2005 9:47 am
Paweł Cybulski pisze:No pzreciez jak arba zalozysz to dyfer doladujesz powietrzem i jak nie bedzie mocno przytwierdzony to wogole odleci

Dyfer za mały, powietrze za ciężkie.. Proponuję balon z helem..

XJ LTD 4.0 '90
-
gkozi
-

- Posty: 1497
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
- Lokalizacja: zielonogórskie
Post
autor: gkozi » czw wrz 15, 2005 7:22 pm
skoro już wolno ...
a co powiecie o układzie [być może wykorzystującym spaliny] służącym do "odklejania" przyssanego w błocie autka - chyba nie trzeba wyjaśniać - ma wdmuchiwać spaliny/powietrze pod podwozie ... oczywiście nie przez cały czas - tylko w sytuacjach awaryjnych, uruchamiany specjalnym podświetlanym przełącznikiem na desce rozdzielczej

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw wrz 15, 2005 7:32 pm
lepszym pomysłem wydaje się być balon na długich linach, przytwierdzony do dachu - w razie wklejenia odkręcasz podświetlanym pokrętłem na desce ilość gazu i unosisz auto. Na burtach, tfu na bokach samochodu montujesz odbojniki kauczukowe wspaniale chroniące przed kolizją. Problemem do rozwiązania pozostaje kształt balonu umożliwiający jazdę z prędkością 220km/h - coś na kształt <o. Takie rozwiązanie umozliwi uniknięcie opłat za autostrady
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » czw wrz 15, 2005 7:36 pm
Jeżeli mówicie juz o takich odlotach to...przerzućcie sie na helikopter nie bedzie kłopotu z prześwitem itp itd

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw wrz 15, 2005 7:46 pm
Nic nie pomoże i dużo sprzętu jesli kierowcy brakuje talentu

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości