
Czemu mój syf tak słabo idzie po sypkim śniegu? Mam opony 195R15 TT MT-ki i jakoś w śniegu 30cm po polu ledwo się toczy



Może jeszcze nie rozjeżdzony

Jak kupowałem oponki to miały po sypkim śniegu wymiatać


Moderator: Mroczny
No to koniecznie musisz wybierac miejsca gdzie jest 50cm a nie 30.G-Tomek-G pisze:Raczej mało możliwe ze to od zbyt małego prześwitu. Jadę na reduktorze i snieg jest sypki więc mnie to dziwi że tak słabo idzie, zwłaszcza że czytałem jak ktoś suzuką w 50cm śniegu kilka kilkometrów jechał na MT-kach??
taa, cos w tym jest...pezet pisze:Zastanawiam sie czy osoby piszace o swietnej trakcji MT na sniegu - kiedykolwiek na MT po sniegu jezdzili.
Ja jezdze na AT, ale wybralem sie "na snieg" w towarzystwie gelendy i patrola na nowiutkich MT.
I okazalo sie ze:
- tam gdzie wyjezdzalem, MT+blokady nie dawaly rady
- tam gdzie zatrzymuje sie na zboczu, MT zjezdza jak sanie na plozach.
Ale jak sie przyjrzalem bieznikowi z nabitym sniegiem, to widac ze po nabiciu bieznika sniegiem, szerokie klocki MT tworza calkiem lysa powierzchnie.
Oj zgadza sie , zgadzapezet pisze:Zastanawiam sie czy osoby piszace o swietnej trakcji MT na sniegu - kiedykolwiek na MT po sniegu jezdzili.
Ja jezdze na AT, ale wybralem sie "na snieg" w towarzystwie gelendy i patrola na nowiutkich MT.
I okazalo sie ze:
- tam gdzie wyjezdzalem, MT+blokady nie dawaly rady
- tam gdzie zatrzymuje sie na zboczu, MT zjezdza jak sanie na plozach.
Ale jak sie przyjrzalem bieznikowi z nabitym sniegiem, to widac ze po nabiciu bieznika sniegiem, szerokie klocki MT tworza calkiem lysa powierzchnie.
stales sie ofiara specjalistow od marketingu i promocjiJeepomaniac pisze:Mnie sie wydaje, ze zimowe sa jednak leprze poniewaz maja mieka gume i inny bierznik. Letnie opony, MT i AT ponizej 6-7 stopni robia sie za twarde. Dlatego w zimie nawet na suchym zimowe opony maja leprze wlasciwosci przyczepnosci i chamowania. Bierznik w zimowych "sam" sie oczyszcza (przynajmniej powinien) ze sniegu.
pozdrawiam
suziXL pisze:stales sie ofiara specjalistow od marketingu i promocjiJeepomaniac pisze:Mnie sie wydaje, ze zimowe sa jednak leprze poniewaz maja mieka gume i inny bierznik. Letnie opony, MT i AT ponizej 6-7 stopni robia sie za twarde. Dlatego w zimie nawet na suchym zimowe opony maja leprze wlasciwosci przyczepnosci i chamowania. Bierznik w zimowych "sam" sie oczyszcza (przynajmniej powinien) ze sniegu.
pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość