Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Moderator: Mroczny
Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Witam jestem nowym użytkownikiem forum jak i patrola , posiadam k 160 3.3 diesel lekko podniesiony i zamontowany snorkel.
ogólnie chciał bym zrobić mojego patrola do mocnej jazdy w terenie pierwszą rzeczą jaka mnie interesuje jest wspomniany przezemnie wczesniej mechanizm czy idzie jakoś to zblokować żeby koła kręciły równo ?
jestem zielony w tym temacie także za wszystkie błedy sorki
ogólnie chciał bym zrobić mojego patrola do mocnej jazdy w terenie pierwszą rzeczą jaka mnie interesuje jest wspomniany przezemnie wczesniej mechanizm czy idzie jakoś to zblokować żeby koła kręciły równo ?
jestem zielony w tym temacie także za wszystkie błedy sorki
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Idzie.
Koszt "na bogato" to około 4 tys na jedną oś.
I wbrew pozorom to wcale nie taki mały problem.
Słowa kluczowe :blokada, szpera, difflock, ARB.
Koszt "na bogato" to około 4 tys na jedną oś.
I wbrew pozorom to wcale nie taki mały problem.

Słowa kluczowe :blokada, szpera, difflock, ARB.
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Zakładanie na starcie blokad to zaczynanie od dupy strony
Najpierw dobre opony i jeździć...jeździć...jeździć, a jak już będziesz potrafił dobrze poruszać się w terenie to zdecydujesz czy Ci potrzebna blokada

Najpierw dobre opony i jeździć...jeździć...jeździć, a jak już będziesz potrafił dobrze poruszać się w terenie to zdecydujesz czy Ci potrzebna blokada

Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
A kto bogatemu zabroni ?


Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
K160 3,3DPiotrek M pisze:A kto bogatemu zabroni ?

Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Moze hobbysta i miłośnik wolnossących klekotów.


Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
wyśmiali mnie
z moim 3.3 dieslem
jestem zielony to początek mojej przygody wogle z napędem 4x4 a mysle ze taki patrol na początek jest ok


Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Jak najbardziej. Na razie zapomnij o blokadach, tylko jedź w teren i trenuj trenuj trenuj.
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD is gone.
Nissan Patrol Y61 arrived!
Nissan Patrol Y61 arrived!
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Dlaczemu? Biorąc pod uwagę moje skromne doświadczenia, pierwsza rzecz, w jaką bym zainwestował, to przyzwoite opony. Druga to właśnie blokada, chociaż na jednej osivexx pisze:Jak najbardziej. Na razie zapomnij o blokadach, tylko jedź w teren i trenuj trenuj trenuj.

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Drogi panie, jesteś pan w wielkim błędzie
Otóż blokada nie jest jakimś cudownym lekarstwem na zakopane/wklejone auto, tym bardziej dla użytkownika z małym doświadczeniem.
Wg mnie , jak juz koleżka chce bezpiecznie i bezstresowo sie przemieszczać poza czarnym, to po zakupie odpowiednich opon, niech zakupi wyciągarkę lub chociaż trifora.

Otóż blokada nie jest jakimś cudownym lekarstwem na zakopane/wklejone auto, tym bardziej dla użytkownika z małym doświadczeniem.
Wg mnie , jak juz koleżka chce bezpiecznie i bezstresowo sie przemieszczać poza czarnym, to po zakupie odpowiednich opon, niech zakupi wyciągarkę lub chociaż trifora.
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
po kiego grzyba mu to wszystko
łopata jakby co i wystarczy
reszta to okazanie serca dla auta
jeśli nie będzie wjeżdżał w kij wie jakie bagno to da rade
a tak na pierwszy ogień to raczej jazdy po torfie bym mu nie zalecał
niebawem zima,jeśli będzie tak śnieżna jak poprzednia to nagram i wstawię filmik przez co muszę się przebijać często kilka razy dziennie
a tak wygląda to latem :
http://img821.imageshack.us/i/drogadojazdowa.mp4/
zimą miejscami nawiewa metr i więcej śniegu
łopata jakby co i wystarczy
reszta to okazanie serca dla auta
jeśli nie będzie wjeżdżał w kij wie jakie bagno to da rade
a tak na pierwszy ogień to raczej jazdy po torfie bym mu nie zalecał
niebawem zima,jeśli będzie tak śnieżna jak poprzednia to nagram i wstawię filmik przez co muszę się przebijać często kilka razy dziennie

a tak wygląda to latem :
http://img821.imageshack.us/i/drogadojazdowa.mp4/
zimą miejscami nawiewa metr i więcej śniegu
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
opony,hi-lift i łopata reszta nie potrzebna, i tylko jeździć 

KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4 

-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
podkładka,jeszcze podkładka bo często lift bez podkładki o kant tyłka rozbić
no i musowo siepaczka jakaś,tzn maczeta
no i musowo siepaczka jakaś,tzn maczeta

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
łopata to podkładka


Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
albo koło zapasowe 

KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4 

-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
masz rację,ale przestrzegam tych którzy tak myślą !
bo i jak tak myślałem do czasu,kiedy to w jednej chwili było potrzebne jedno i 2gie
bo jakoś skrobanie błota kiepsko szło rączkami a komary cięły jak oszalałe
bo i jak tak myślałem do czasu,kiedy to w jednej chwili było potrzebne jedno i 2gie

bo jakoś skrobanie błota kiepsko szło rączkami a komary cięły jak oszalałe

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
nie brykaj Kubuś,nie brykajkuba500 pisze:albo koło zapasowe

bo jak jest dupa to i koła zapasowego nie wciśniesz tam gdzie trzeba ....
ja z deseczką się nie rozstaję

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
taa jak już masz 2 windy, hilifta i deseczkę to padnie.. rozrusznik
życia nie oszukasz

życia nie oszukasz

Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Ja profilaktycznie nie gaszę silnika w terenie.


- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Ja tam w błoto po pas się nie pakowałemPiotrek M pisze:Drogi panie, jesteś pan w wielkim błędzie![]()
Otóż blokada nie jest jakimś cudownym lekarstwem na zakopane/wklejone auto, tym bardziej dla użytkownika z małym doświadczeniem.

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
to znaczy że czytasz moje posty na regionieMroczny pisze:taa jak już masz 2 windy, hilifta i deseczkę to padnie.. rozrusznik
życia nie oszukasz

ostatnia moja wycieczka na dzika zakończyła się zapitalaniem z buta po rozrusznik letko licząc jakieś 8km w środku nocy

a potem nazat i pod auto

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Zrobiłeś już sekcję zwłok poprzedniego rozrusznika?


-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
jeszcze nie,ale to nie będzie sekcja tylko przyjęcie na OiOM bo go lubiłem i muszę jak widać mieć coś w rezerwieN2O pisze:Zrobiłeś już sekcję zwłok poprzedniego rozrusznika?
chyba że coś jeszcze wykopiesz na rezerwę

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
Więcej nie mam.
Korbę sobie wyspawaj.

Korbę sobie wyspawaj.

-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu
korbą to ja kiedyś agregat próbowałem odpalić jak aku padły i w 2 osoby mało my sie nie pos.raliN2O pisze:Więcej nie mam.
Korbę sobie wyspawaj.
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość