
husky
Moderator: Misiek Bielsko
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
husky
Proszę o opinię na temat superwinch hysky 8 - jeżeli ktoś miał lub ma . Ponoć przekładnia planetarna przy ślimakowej to pikuś . Ile w tym prawdy ? No i oczywiście ile za to "cudo" można dać? 

UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
Ja mam haskjiego 10, bardzo fajna na przekładni ślimakowej, haski jest bardzo odporny na wodę, a ślimak jest wolniejszy od planetarki jednak o wiele bardziej wytrzymalszy, poza tym na ślimaku występuje naturalny hamulec i podczas rozwijania na zpietej przekładni nie trzeba pokonywać siłe hamulca co ewidentnie wydłuża życie wyciągarki. 

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
husky
Dzięki Bąku!!! Właśnie zanabyłem 8 . Wiem , że elektryk to nie mechanik ale nie mam na razie możliwości włożenia mechanika dlatego , że jeżdżę na automacie . Miałem rep-a 8000 , ale w Jaroslawcu wybuchł. Oczywiście z mojej winy . Miałem duże ciśnienie i palec mi się zaciął na pilocie
Całe szczęcie , że tylko wirnik dostał . Jeszcze kręci , ale już ap. Sądząc po gabarytach i wadze husky-ego / ramsey to 1/4 tego / liczyłem na to , że będzie to solidna wyciągara. Fajnie , że to potwierdzasz. A jak masz ją podłączoną ? Nie mam do niej pilota i przekaźników , ale wykorzystam te od ramseya .


UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
Podłączona normalnie bezpośrednio do akumulatora (żółta optima - tylko takie polecam) oczywiście poprzez skrzynkę przekaźnikową. Pilot na sztywno wyprowadzony do kabiny, jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, gdyż największą wadą elektryków są gniazda podłączeniowe pilota, lubią się zapychac błotem lub sie obladzają w zimie i łatwo ulegają zniszczeniu przy kilkakrotnym wciskaniu delikatnej wytyczki. Sidzisz sobie w kabinie lub wychodzisz na zewnątrz i obsługujesz wyciągarke w miarę bezpicznej odległości od napiętej liny. Do tego nie należy zapomnieć o centralnym wyłączniku pradu co by z syfa czasem gotowy wsad do huty nie został. 

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Oczywiście , że przez przekaźniki tylko problem polega na tym , że w rep-ie 8000 miałem dwa przewody wychodzące z wyciągarki , a w husky-m wychodzą trzy . Dwa wiadomo do skrzynki przekaźników , a trzeci? Wychodzi ze stojanu i wygląda tak samo jak tamte dwa . Na pewno nie jest to masa bo jest od obudowy odizolowany więc mniemam , że jest to + . Poradźcie jak to ustroistwo podłączyć żeby czegoś nie zjarać?BĄKU pisze:Podłączona normalnie bezpośrednio do akumulatora (żółta optima - tylko takie polecam) oczywiście poprzez skrzynkę przekaźnikową. Pilot na sztywno wyprowadzony do kabiny, jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, gdyż największą wadą elektryków są gniazda podłączeniowe pilota, lubią się zapychac błotem lub sie obladzają w zimie i łatwo ulegają zniszczeniu przy kilkakrotnym wciskaniu delikatnej wytyczki. Sidzisz sobie w kabinie lub wychodzisz na zewnątrz i obsługujesz wyciągarke w miarę bezpicznej odległości od napiętej liny. Do tego nie należy zapomnieć o centralnym wyłączniku pradu co by z syfa czasem gotowy wsad do huty nie został.
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Bobka to możesz zrobić w kibelkuPIORUN pisze:bobek1
napisz cos o rep 8000 ?
jestem ciekaw tej wyciagarki?



Co do podłączenia huskiego to nie mówcie mi , że nikt nie wie jak go podłączyć? Jeszcze raz dobrzy ludzie proszę Was o pomoc. Nie odmawiajcie bliźniemu w potrzebie


UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość