Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
Moderator: Misiek Bielsko
Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
DANE:
-uciąg: 5 670kg (12 500lbs)
-silnik: szeregowy, 6.0KM (4.48kW)
-przekładnia: 2-st. planetarna, 2-st. zębata
-przełożenie: 148:1
-przekaźnik: zespolony
-dźwignia sprzęgła: „podnieś-obróć”
-hamulec: 100% automatyczny poza bębnem
-lina: stal. 9,5mm x 26m
-prowadnica liny: 4-rolki ze stali nierdzewnej
aluminiowy ślizg
-hak: widełkowy z zabezpieczeniem
-pilot sterowania: na kablu (skrętce) o długości maks. 4,5m
-wymiary: 624,2 x 157,5 x 270,76 mm
-średnica bębna: 63,5mm
-długość bębna: 222,2mm
-otwory montażowe: 254mm x 114,30mm
-waga: 43kg lina stalowa
31kg lina syntetyczna
OPIS:
1. Najlepiej uszczelnione wyciągarki z dostępnych obecnie na światowym rynku. Wszystkie uszczelnienia – od silnika, przez przekaźniki aż po przekładnie spełniają wymagania standardu IP67!!
2. Uszczelnione, mocne silniki (5,2KM oraz 6.0KM) zapewniają prędkość zwijania liny na poziomie 18,9m/min przy poborze prądu rzędu 75 amper. Żebrowany dekiel silnika zapewnia lepsze chłodzenie nawet przy największym obciążeniu oraz wydłuża czas pracy ciągłej.
3. Innowacyjny 100% hamulec „Dual-Stop” charakteryzuje się natychmiastowym zatrzymaniem wyciągarki w momencie rozłączenia przycisku na pilocie sterowania. Dzięki lokalizacji w obudowie przekładni ciepło nie jest przenoszone na bęben, co pozwala bezpiecznie stosować niemal każdą linę syntetyczną.
4. Specjalny bęben wykonany z materiału o bardzo dużej odporności na unikatowe napięcia i naprężenia charakterystyczne dla lin syntetycznych.
5. Wycinane laserowo, aerodynamiczne pręty ściągające zostały wykonane z aluminium celem redukcji masy. Zastosowanie trzech prętów ściągających zwiększa wytrzymałość oraz sztywność całej konstrukcji wyciągarki.
6. Wykonana z chromowanego aluminium dźwignia sprzęgła jest wygodna i poręczna również przy wyciągarce zamontowanej pod zderzakiem.
7. Ergonomiczny pilot sterowania na kablu posiada diody informujące o kierunku zwijania liny, a także wbudowaną latarkę zasilaną z baterii – niezawodną asystę podczas pracy nocą. Pilot spełnia wymagania standardu IP67.
8. Tradycyjny przewód pilota został zastąpiony skrętką o maksymalnej długości 4,5m. Dodatkowo pilot wyposażony jest w pasek pozwalający spiąć skrętkę na czas, w którym pilot nie jest używany.
Wtyczka i gniazdo są uszczelnione i gwintowane – nie ma możliwości samoczynnego rozłączenia.
9. Przekaźnik zespolony VS4, ulepszony wersja S3, jest najlepszym przekaźnikiem na świecie. Umieszczono go w nowoczesnej, kształtnej skrzynce.
10. Przekaźnik spełnia wymagania standardu IP67 i jest odporny na wodę, błoto, śnieg i kurz. Opatentowany system cyrkulacji zabezpiecza przed wodą z zewnątrz i odprowadza skraplającą się wewnątrz parę.
11. Mocowanie przekaźnika „Tri-Bar” zawiera stalową ramkę oraz gumowe mocowania stabilizujące przekaźnik, redukujące wibracje
Gwarancja: 24 miesiące
Jakieś opinie o niej mogę od was poznać?
-uciąg: 5 670kg (12 500lbs)
-silnik: szeregowy, 6.0KM (4.48kW)
-przekładnia: 2-st. planetarna, 2-st. zębata
-przełożenie: 148:1
-przekaźnik: zespolony
-dźwignia sprzęgła: „podnieś-obróć”
-hamulec: 100% automatyczny poza bębnem
-lina: stal. 9,5mm x 26m
-prowadnica liny: 4-rolki ze stali nierdzewnej
aluminiowy ślizg
-hak: widełkowy z zabezpieczeniem
-pilot sterowania: na kablu (skrętce) o długości maks. 4,5m
-wymiary: 624,2 x 157,5 x 270,76 mm
-średnica bębna: 63,5mm
-długość bębna: 222,2mm
-otwory montażowe: 254mm x 114,30mm
-waga: 43kg lina stalowa
31kg lina syntetyczna
OPIS:
1. Najlepiej uszczelnione wyciągarki z dostępnych obecnie na światowym rynku. Wszystkie uszczelnienia – od silnika, przez przekaźniki aż po przekładnie spełniają wymagania standardu IP67!!
2. Uszczelnione, mocne silniki (5,2KM oraz 6.0KM) zapewniają prędkość zwijania liny na poziomie 18,9m/min przy poborze prądu rzędu 75 amper. Żebrowany dekiel silnika zapewnia lepsze chłodzenie nawet przy największym obciążeniu oraz wydłuża czas pracy ciągłej.
3. Innowacyjny 100% hamulec „Dual-Stop” charakteryzuje się natychmiastowym zatrzymaniem wyciągarki w momencie rozłączenia przycisku na pilocie sterowania. Dzięki lokalizacji w obudowie przekładni ciepło nie jest przenoszone na bęben, co pozwala bezpiecznie stosować niemal każdą linę syntetyczną.
4. Specjalny bęben wykonany z materiału o bardzo dużej odporności na unikatowe napięcia i naprężenia charakterystyczne dla lin syntetycznych.
5. Wycinane laserowo, aerodynamiczne pręty ściągające zostały wykonane z aluminium celem redukcji masy. Zastosowanie trzech prętów ściągających zwiększa wytrzymałość oraz sztywność całej konstrukcji wyciągarki.
6. Wykonana z chromowanego aluminium dźwignia sprzęgła jest wygodna i poręczna również przy wyciągarce zamontowanej pod zderzakiem.
7. Ergonomiczny pilot sterowania na kablu posiada diody informujące o kierunku zwijania liny, a także wbudowaną latarkę zasilaną z baterii – niezawodną asystę podczas pracy nocą. Pilot spełnia wymagania standardu IP67.
8. Tradycyjny przewód pilota został zastąpiony skrętką o maksymalnej długości 4,5m. Dodatkowo pilot wyposażony jest w pasek pozwalający spiąć skrętkę na czas, w którym pilot nie jest używany.
Wtyczka i gniazdo są uszczelnione i gwintowane – nie ma możliwości samoczynnego rozłączenia.
9. Przekaźnik zespolony VS4, ulepszony wersja S3, jest najlepszym przekaźnikiem na świecie. Umieszczono go w nowoczesnej, kształtnej skrzynce.
10. Przekaźnik spełnia wymagania standardu IP67 i jest odporny na wodę, błoto, śnieg i kurz. Opatentowany system cyrkulacji zabezpiecza przed wodą z zewnątrz i odprowadza skraplającą się wewnątrz parę.
11. Mocowanie przekaźnika „Tri-Bar” zawiera stalową ramkę oraz gumowe mocowania stabilizujące przekaźnik, redukujące wibracje
Gwarancja: 24 miesiące
Jakieś opinie o niej mogę od was poznać?
Szalona Pierdziawka:
Suzuki Panda 84'
4.16, Springi, Spoa
1.0 - 45 KM,
Simex 31/10,5r15
12000 lbs
Suzuki Panda 84'
4.16, Springi, Spoa
1.0 - 45 KM,
Simex 31/10,5r15
12000 lbs
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
Fajny bełkot.alex! pisze:DANE:
...
Jakieś opinie o niej mogę od was poznać?
Unikatowe napięcia, najlepszy przekaźnik na świecie, chromowane aluminium sprzęgła.
Aerodynamiczne pręty ściągające... A spojler gdzie?

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
dlatego proszę więc o prawdziwy "opis" i opinie na dany produkt.
Z góry dzięki za odpowiedź.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Szalona Pierdziawka:
Suzuki Panda 84'
4.16, Springi, Spoa
1.0 - 45 KM,
Simex 31/10,5r15
12000 lbs
Suzuki Panda 84'
4.16, Springi, Spoa
1.0 - 45 KM,
Simex 31/10,5r15
12000 lbs
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
Nowa konstrukcja Superwincha i od razu braki źle spasowana przekładnia za mała tolerancja na części za dużo smaru i przekładnia się zacina,gniazdo pilota z materiału poniżej krytyki łamie się i wpada do puszki przekaźników a to przez strasznie twardy spiralny kabel.no i made in china .silnik zmieniono z udanej konstrukcji EP na gorszy.no cóż,przekaźniki po lekkim liftingu ale ok.lina po posmarowaniu powinna służyć długo ale trzeba ją zabezpieczyć.jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę.
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
a jeszcze dźwignia sprzęgła lubi się odkręcać przy podstawie ,po zakupie trzeba sprawdzić czy imbus jest dobrze dokręcony.
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
A i jeszcze przekaźniki jednak do bani,starszego typu S3 były o niebo lepsze.widać nowa konstrukcja nie zadziałała i przez odpowietrznik co niby ma parę wodną odprowadzać to parę wodną wprowadza i po przekaźniku.
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
dolegliwości wieku dziecięcego. Nie od dziś wiadomo że nie ma co kupować produktów z początku serii. Najlepsze są ze środka serii bo na końcu już tną koszty 

Pajero II 3,5 V6 lift 4" SIMEX 36"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
Y61 3,0 Long Lift +3" Kumho KL71 35"
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
a ja złego słowa nie powiem mam co prawda 9,5 ale ona różni się tylko mocą silnika rozebrałem ja po pół roku jest owszem trochę wody ale żadne części w środku i tak nie pordzewiały chodzi kompletnie bez zarzutu hamulec mega dobry auto nie raz wisiało na niej mało tego nie było problemu z dociągnięciem się jeszcze trochę jak brakowało do pieczątki i co najważniejsze prędkość zwijania tej wyciągarki naprawdę przyzwoita przekaźnik bez zarzutu jak na razie co do pilota nie wypowiem się wygrałem tą wyciągarkę ale bez pilota 

Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
bulimerc pisze:a ja złego słowa nie powiem mam co prawda 9,5 ale ona różni się tylko mocą silnika rozebrałem ja po pół roku jest owszem trochę wody ale żadne części w środku i tak nie pordzewiały chodzi kompletnie bez zarzutu hamulec mega dobry auto nie raz wisiało na niej mało tego nie było problemu z dociągnięciem się jeszcze trochę jak brakowało do pieczątki i co najważniejsze prędkość zwijania tej wyciągarki naprawdę przyzwoita przekaźnik bez zarzutu jak na razie co do pilota nie wypowiem się wygrałem tą wyciągarkę ale bez pilota
miałeś wiele szczęścia bo ponad 120 wyciągarek które trafiły do polski miały coś spieprzone w pilotach i paliło silnik i przekaźniki
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
a poprawili to bo właśnie założyłem taką koledzekirjeni pisze:bulimerc pisze:a ja złego słowa nie powiem mam co prawda 9,5 ale ona różni się tylko mocą silnika rozebrałem ja po pół roku jest owszem trochę wody ale żadne części w środku i tak nie pordzewiały chodzi kompletnie bez zarzutu hamulec mega dobry auto nie raz wisiało na niej mało tego nie było problemu z dociągnięciem się jeszcze trochę jak brakowało do pieczątki i co najważniejsze prędkość zwijania tej wyciągarki naprawdę przyzwoita przekaźnik bez zarzutu jak na razie co do pilota nie wypowiem się wygrałem tą wyciągarkę ale bez pilota
miałeś wiele szczęścia bo ponad 120 wyciągarek które trafiły do polski miały coś spieprzone w pilotach i paliło silnik i przekaźniki

Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
mieli wysyłać piloty solo do każdej wyciągarki ale komu by się chciało ,Więc czekają albo padnie albo nie. Po włączeniu pilota wyciągarka zaczyna działać a potem wyciąga się wtyczkę z gniazda a tu czary mary a wyciągarka dalej działa ,tyle że dostaje napięcie na styki F1 i jednocześnie na F2 i po silniku i przekaźnikach chyba że się szybko odłączy prąd.,!!!!! a uważać trzeba na temperaturę bo kable i reszta się nie ziemsko grzeją ja się oparzyłem i miałem sześciokąt na ręce przez 2 tyg.
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
A i jeszcze jedno WAŻNE nie zwracali uwagi przy montażu na woltaż wirników i dodatkowe spalenia silników były przykre ale prawdziwe.
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
Jakiś strasznie czarny scenariusz tu opisujesz
Piloty palą silniki

Piloty palą silniki

Fascynaci 4x4
- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
nam niestety też spalił się silnik w tym modelu a spowodowało to właśnie zwarcie pilota
gwarancja tego uszkodzenia nie uznaje




gwarancja tego uszkodzenia nie uznaje



Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
No właśnie nie uznają gwarancji a powinni bo to przez wadę pilotów czyli wada konstrukcyjna czyli producent powinien to przyjąć na klate ,3 tygodnie czekania na odpowiedź i negatywna przychodzi.masakra jakaś,.
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
Witam poprawili te piloty czy cze ba samemu sprawdzić , o co kaman z tymi pilotami może chodzi o te małe przekaźniki ?
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
nie o przekaźniki tylko elektronikę w pilotach ale to było w pierwszej setce albo dwóch co przyjechały do polski.ponoć teraz dobre już są .,A jeszcze taka mała radosna nowinka o hamulcach sprężynki się lubią ułamywać i po hamulcu za cienkie jakieś bo wyglądają jak by je z długopisów wykręcali a ty powierzasz czasem swoje życie drucikowi co ma 0,5 mm grubości.,LITOŚCI
!!

- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
Panowie mamy Talona 12,5i 12V w y60 i wszystko pięknie ładnie zwija i się kręci, ale jak winda dostaje obciążenia to staje i koniec du*pa w krzakach
wina aku, że za mały czy coś


wina aku, że za mały czy coś


Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
to akurat bardzo dziwne, bo znajomy ma takiego na Patrolu, jakoś tak... aaa z rok czasu już będzie spokojnie - jak narazie wymieniona tylko lina, bo sie pozaginała, sama oczywiscie, przeciez nie z winy uzytkownika !
Winda zapierdziela bez porównania do żadnej innej wyciagarki, giglepin to nie jest, aleee.. nie kosztuje tyle
Widze same czarne opinie, ale raptem kilku uzytkowników na krzyz. Moze jak wypowie się ktoś wiecej mozna bedzie jakos rzetelniej ocenic te windy

Winda zapierdziela bez porównania do żadnej innej wyciagarki, giglepin to nie jest, aleee.. nie kosztuje tyle

Widze same czarne opinie, ale raptem kilku uzytkowników na krzyz. Moze jak wypowie się ktoś wiecej mozna bedzie jakos rzetelniej ocenic te windy

- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Re: Opinie o Superwinch Talon 12.5i 12V
jakoscia wykonania daleko jej do starej EP 9.0.
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość