elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...
Moderator: Misiek Bielsko
-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » śr sty 04, 2006 10:56 pm
cziter pisze: Ja mam akumlatorek 720 AH, .
a ze tak spytam, wozisz go na jakiejs dodatkowej przyczepce, czy zamiast tylnej kanapy
aha, a do ladowania go masz dodatkowy generator, czy tak alternatorem wielkosci skrzynni biegow

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » śr sty 04, 2006 11:04 pm
cziter pisze:Ja mam akumlatorek 720 AH, gdyż miałem 2 miechy temu BMW diesla
Beemka slabo żarzyla?

-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw sty 05, 2006 1:24 am
krism pisze:cziter pisze: Ja mam akumlatorek 720 AH, .
Duzy

Na specjalnej przyczepie go ciąga za sobą
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » czw sty 05, 2006 1:27 am
LR_Olek pisze:cziter pisze:Ja mam akumlatorek 720 AH, gdyż miałem 2 miechy temu BMW diesla
Beemka slabo żarzyla?

To była beemka w wersji elektro (coś jakby sportowy melex )
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » czw sty 05, 2006 3:34 am

Dawno sie tak nie usmialem

-
Kwiatol
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: pn lut 07, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kwiatol » czw sty 05, 2006 10:01 am
Eskapada pisze:
Ważniejsze od alternatora jest wyłącznik masy ..coby w razie W nie zjarało instalacji. O tym ze wyciagraka lubi czasem przez noc rozładować aku nie wspomnę ( np po tym jak lekko zamoknie

)

No to już chyba wiem dlaczego mi wyszedł aku w ciągu jednej nocy, mimo że wszystko było wyłączone (bo sprawdzałem). A ten wyłącznik masy to każdy elektryk samochodowy zrobi? czy to jakaś większa filozofia?

pełnoletni sj413
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » czw sty 05, 2006 10:15 am
Nawet lekko upośledzony zrobi !
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
suzus
-

- Posty: 993
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm
Post
autor: suzus » czw sty 05, 2006 10:34 am
najlepiej elektyryke robi lech wałesa i jest na emeryturze to ma czas , ale drogi jest
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw sty 05, 2006 11:56 am
Kwiatol pisze:Eskapada pisze:
Ważniejsze od alternatora jest wyłącznik masy ..coby w razie W nie zjarało instalacji. O tym ze wyciagraka lubi czasem przez noc rozładować aku nie wspomnę ( np po tym jak lekko zamoknie

)

No to już chyba wiem dlaczego mi wyszedł aku w ciągu jednej nocy, mimo że wszystko było wyłączone (bo sprawdzałem). A ten wyłącznik masy to każdy elektryk samochodowy zrobi? czy to jakaś większa filozofia?

Jedz do agromy ..kupowaliśmy niedawno z Suzi XL wybór jest duży od 18 zł do 100 zł ...montaż to jak Babcia napisał jest prosty możesz go wykonać sam

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » pt sty 06, 2006 11:44 am
tylko zagnieć porządnie oczka kablowe, lub zalutuj.
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » pt sty 06, 2006 6:55 pm
Eskapada pisze:...O grubosc liny sie niemartw o to juz producent zadbał ale jest w przedziale 8mm-10 mm....
Wiekszosc lin z chinskich wyciagarek nadaje sie tylko i wylacznie do wyrzucenia w chwili zakupu. To samo dotyczy smieciowej jakosci lozyska silnika i ilosci oraz jakosci smaru w przekladni. Po tych drobnych zmianach i wynikajacych z nich ulepszeniach (ponowne lutowanie srub zasilajacych do uzwojen) oraz wymianie pilota, nadaja sie do pracy do czasu sciecia zebow pierwszego stopnia przekladni (co u mnie za chwile nastapi)
No

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość