zależy do czego samochódHarley pisze:WITAM.
Podepnę się pod temat. Jako nowonarodzony świeży nabywca patrola longa 4,2 D (wersja Safari chyba z Emiratów) z manualem chciałem zapytać, czy PTO krążące po naszym rynku, robione ciężko spracowanymi rękami kolegów z forum , a nie małymi rączkami chińskich dzieci można jakoś bezproblemowo zamontować w moim pojeździe?
Poważniej rzecz traktując, wiem ,że te auta wychodziły z wyciągarkami mechanicznymi z fabryki, jednak dostanie takiego egzemplarza w "rozsądnych" pieniądzach jest trudne, w związku z tym jako średnio utalentowany mechanicznie chciałbym dowiedzieć się , czy gdzieś w reduktorze tego auta(pytam tylko o 4,2 D) jest orginalne wyjście na PTO. Jeśli tak , lub jeśli nie to w jaki sposób można je ewentualnie założyć i co jest poza PTO potrzebne?
Mam z dawnych czasów wyciągarkę od STARA przeznaczoną swego czasu do Samuraia, ale może można ją zaadoptować do Parcholka. Ponadto mimo ,że na forum dużo jest wypowiedzi o wyciągarkach, to chciałem zapytać czy na wyprawy a dla niektórych wypady wyprawowe lub wycieczki w rejony wschodniej Europy w ogóle myśleć o mechaniku i dociążaniu auta, czy lepiej zaoszczędzić na wadze i dać sobie z tym spokj rezygnując na rzecz elektryka ?
Z góry dzięki za odpowiedzi
PTO nissana pędzone jest ze skrzyni biegów a nie z reduktora nie wiem jaką masz skrzynie biegów bo do niektórych się da założyć do niektórych nie

PTO to co jest do 2.8 może by podeszło musisz zobaczyć czy śruby wypadają w tym samym miejscu

na wyprawy kup sobie elektryka

