
Problem z PW!
Moderator: Misiek Bielsko
O ile kalble są podpięte bezpośrednio do aku bo juz rózne cuda widziałem to jak ma duża pojemność to na pewno powienien starczyć, w PW sa malutkie silniki, stawiam raczej na zablokowaną szczotkę.
tel. 509700949
https://www.escape4x4.pl/
https://www.escape4x4.pl/
No to aku masz mocny, to powiedz jak jest teraz, odpaliłeś samochód, jeździłeś, doładowywałeś aku ? Jest prąd czy go nie ma (ostatnio mówiłeś o gasnących kontrolkach..) ? Mniejsza narazie o wyciągarkę, przede wszystkim czy jest prąd lub czy aku całe..(zwarcie płyty w aku też jest możliwe..)Bng862 pisze:Mój aku to BOsch silver 95 Ah 850A.Kupiłem go pare miesiecy temu.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
wszystko chodzi.Auto pali dobrze i aku się naładował.Kontrolki gasły jak sie wyciągałem jest tak zawsze jak już niema prądu ,ale to przez wyciągarke siadł,coś strasznie dużo prądu brała...
Ostatnio zmieniony śr sty 03, 2007 1:28 pm przez Bng862, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
Mocno ciągnąłeś, to brała, takiej jej zbójeckie prawo..Bng862 pisze:Nie wszystko chodzi.Auto pali dobrze i aku się naładował.Kontrolki gasły jak sie wyciągałem jest tak zawsze jak już niema prądu ,ale to przez wyciągarke siadł,coś strasznie dużo prądu brała...

Sprawdź w instrukcji ile ciągnie prądu przy pełnym obciążeniu..
A poza tym piszesz tak enigmatycznie, że w końcu nie wiem czy "wszystko chodzi" dotyczy tylko samochodu czy tez wyciągarki..
Ale jeżeli teraz dalej winda kręci na luzie a pod obciążeniem nie chce i kable połączeniowe (na śrubach) są w porządku, to najprawdopodobniej zawisły lub skończyły się szczotki (zalanie pomogło) jak to wcześniej sugerował Zibi.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
To rozbieraj silnik, bo długo tak nie pociągnie, bez docisku jest za duży łuk i wypala się..Bng862 pisze:Dokładnie tak jak piszecie.....pod obciążeniem nie ciągnie a na pusto jest normalnie działa bez zarzutów.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
Czesci takie jak szczotki, tulejki czy lozysko dostaniesz w kazdym warsztacie regenerujacym rozruszniki lub przewijajacym silniki. Co do czesci mechanicznych to nie wiem. Do Warna jest np. w Polsce prawie wszystko, wiec chyba nie powinno byc problemu.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Przyczyną były szczotki,niektóre nawet pęknięte,a pare jest doszczętnie zdartych.
mam takie jeszcze pytanko,gdzie są te machanizmy,z jednej strony jest ten silnik a z drugiej nie rozkręcałem,a chciał bym je jakoś zakonserwować.Czy jest problem potem ze złożeniem?

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość