Problem z PW!

elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pt gru 29, 2006 9:47 am

Akumulator mam nówke Boscha dość duży dałem za niego ponad 400 zł,spradze ile ma Ah bo już nie pamietam.Zdejme zderzak i popatrze kable,wyjme wincha i zawioze sobie na warszat,moze sama konserwacjia,oczyszczenie coś da.Dzięki za podpowiedzi :)2
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pt gru 29, 2006 10:30 am

Bng862 pisze:Akumulator mam nówke Boscha dość duży dałem za niego ponad 400 zł..
Sprawdź poza pojemnością także jego maksymalny prąd rozruchowy..
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Post autor: Zibi » pt gru 29, 2006 12:38 pm

O ile kalble są podpięte bezpośrednio do aku bo juz rózne cuda widziałem to jak ma duża pojemność to na pewno powienien starczyć, w PW sa malutkie silniki, stawiam raczej na zablokowaną szczotkę.

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » sob gru 30, 2006 3:27 pm

Mój aku to BOsch silver 95 Ah 850A.Kupiłem go pare miesiecy temu.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn sty 01, 2007 5:08 pm

Bng862 pisze:Mój aku to BOsch silver 95 Ah 850A.Kupiłem go pare miesiecy temu.
No to aku masz mocny, to powiedz jak jest teraz, odpaliłeś samochód, jeździłeś, doładowywałeś aku ? Jest prąd czy go nie ma (ostatnio mówiłeś o gasnących kontrolkach..) ? Mniejsza narazie o wyciągarkę, przede wszystkim czy jest prąd lub czy aku całe..(zwarcie płyty w aku też jest możliwe..)
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt sty 02, 2007 3:26 pm

wszystko chodzi.Auto pali dobrze i aku się naładował.Kontrolki gasły jak sie wyciągałem jest tak zawsze jak już niema prądu ,ale to przez wyciągarke siadł,coś strasznie dużo prądu brała...
Ostatnio zmieniony śr sty 03, 2007 1:28 pm przez Bng862, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » wt sty 02, 2007 4:00 pm

Bng862 pisze:Nie wszystko chodzi.Auto pali dobrze i aku się naładował.Kontrolki gasły jak sie wyciągałem jest tak zawsze jak już niema prądu ,ale to przez wyciągarke siadł,coś strasznie dużo prądu brała...
Mocno ciągnąłeś, to brała, takiej jej zbójeckie prawo.. :D
Sprawdź w instrukcji ile ciągnie prądu przy pełnym obciążeniu..

A poza tym piszesz tak enigmatycznie, że w końcu nie wiem czy "wszystko chodzi" dotyczy tylko samochodu czy tez wyciągarki..
Ale jeżeli teraz dalej winda kręci na luzie a pod obciążeniem nie chce i kable połączeniowe (na śrubach) są w porządku, to najprawdopodobniej zawisły lub skończyły się szczotki (zalanie pomogło) jak to wcześniej sugerował Zibi.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 02, 2007 5:39 pm

Stawiam na zawieszona lub przypalona jedna ze szczotek.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt sty 02, 2007 6:35 pm

Dokładnie tak jak piszecie.....pod obciążeniem nie ciągnie a na pusto jest normalnie działa bez zarzótów.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » wt sty 02, 2007 6:54 pm

Bng862 pisze:Dokładnie tak jak piszecie.....pod obciążeniem nie ciągnie a na pusto jest normalnie działa bez zarzutów.
To rozbieraj silnik, bo długo tak nie pociągnie, bez docisku jest za duży łuk i wypala się..
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 02, 2007 8:06 pm

albo spala sie uzwojenia wirnika ...
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr sty 03, 2007 1:23 pm

A jak z częściami do tego szrotka??Kupywałem w janpoolu wincha myślicie że wrazie czego załatwił by mi jakieś cześci zamienne?
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » śr sty 03, 2007 7:54 pm

Czesci takie jak szczotki, tulejki czy lozysko dostaniesz w kazdym warsztacie regenerujacym rozruszniki lub przewijajacym silniki. Co do czesci mechanicznych to nie wiem. Do Warna jest np. w Polsce prawie wszystko, wiec chyba nie powinno byc problemu.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pt sty 05, 2007 5:03 pm

To dzięki za podpowiedzi :)2 W razie pytań wale do was...
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr sty 17, 2007 3:29 pm

Przyczyną były szczotki,niektóre nawet pęknięte,a pare jest doszczętnie zdartych. :( mam takie jeszcze pytanko,gdzie są te machanizmy,z jednej strony jest ten silnik a z drugiej nie rozkręcałem,a chciał bym je jakoś zakonserwować.Czy jest problem potem ze złożeniem?
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » śr sty 17, 2007 8:18 pm

8)

szczotki 8)

Jak nie masz dwoch lewych rak i rozbierzesz wszystko spokojnie to nie ma zadnego problemu. Pytanie jest co chcesz konserwowac ?
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr sty 17, 2007 8:42 pm

Własnie ,niewiem własnie co tam jest,raz na fotach widziałem jakieś trybyki itp i smarowali tam,a raz na rok trzeba przeczyści i zakonserwować z tego co mi wiadomo,a ja dopiero pierwszy raz wyjęłem wincha od 2 lat.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » śr sty 17, 2007 8:51 pm

To popros producenta o serwisowke :)21 jak nie dostaniesz to Ci wysle jakas na PW od Warna co podobna jest.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr sty 17, 2007 9:08 pm

Producent.....ciekawe gdzie on wogóle jest :wink: przecież to taka słynna i solidna marka 8) jak możesz to wyslij na pw z warna..
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyciągarki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość