lina do windy stara

elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pt gru 08, 2006 12:04 am

tiger pisze: Pewnie dlatego ze taka firma to robila.
:)21
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » pt gru 08, 2006 12:10 am

tiger pisze:A wisi mi to co sie bede klocil jak nie zakladam tego.
mało z krzesła nie spadłem :)21 dziękuje

RHINo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: śr sie 16, 2006 9:30 am

Post autor: RHINo » pt gru 08, 2006 3:17 am

lina syntetyczna do wyciągarek jest wytrzymalsza od stalowych
sznurówek ale jak wszystko ma swoje "ale".
Krecik słusznie zauważył , że jakaś tam firma amerykańska
pod nazwą Warn sprzedaje syntetyka i prowadnicami rolkowymi
( do quadów ) ale to nie znaczy , że tak można . Jestem pewien i
odradzam takiego rozwiązania , ponieważ ten patent jest bardzo niebezpieczny. Rolki i materiał z jakiego zostały wykonane nie mają
znaczenia tak jak czy są nowe czy stare. Sam się przekonałem
kilka razy jak lina syntetyczna pęka. Lina "strzela" kiedy wychodzi
z rolek pod dużym kątem. Albo trafia na śruby , albo co jest
najczęstszym przypadkiem na blachę ( tj. metalową konstrukcję
prowadnicy ). Syntetyk charakteryzuje się większą wytrzymałością
na zerwanie ale jest mniej odporny na ścieranie. Jedynie słusznym
rozwiązaniem jest prowadnica oczkowa lub wzdłużna z miękkiego metalu
np. z aluminium . Mam mechanika zalożonego z tyłu i nie odważę się
założyć syntetyka pod całym podwoziem - zero ochrony na ścieranie
włókien liny. Rurka ochronna przez cały samochód to jeszcze bardziej
poroniony pomysł. Lina syntetyczna do mechanika to tylko dla samochodów z wyciągarkami na przodzie auta.
Pozdrawiam

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt gru 08, 2006 9:15 am

To sie nie ma kedek co cieszyc bo to zalosne jest. Ma zadzwonic do konca tygodnia. Jak nie zadzwoni to na forum Jeepa pojawi sie odpowiedni temat.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt gru 08, 2006 9:55 am

tiger pisze:Pawła Jeep to ma wszystko drogie a nic nie dziala. Pewnie dlatego ze taka firma to robila.
Tego wrongla zrobili w Autraperze :)21

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pt gru 08, 2006 1:28 pm

Tak tylko pozniej zaczal w nim grzebac inny zawodnik ktory niestety robil tez przy naszym Jeepie.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » wt sty 02, 2007 12:18 am

Witam odśwież trochę temacik :wink:
Jaka średnice liny ?? o jakim rdzeniu ?? i o jakiej konstrukcji ?? będę potrzebował do Uaza z winda stara :) Ewentualnie jakiej konstrukcji lin wy używacie w swoich pojazdach :)2
Legnica

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt sty 02, 2007 9:29 am

na początek spróbuj oryginalnej 14'tki

a potem metodą prób i błędów zejdziesz do 10mm
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » wt sty 02, 2007 9:39 am

Problem w tym ze ja mam windę bez liny :evil: dla tego nie chciał bym odkrywać ameryki tylko założyć odpowiednia linę o odpowiedniej konstrukcji za pierwszym razem :wink:
Legnica

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt sty 02, 2007 9:42 am

tak to sie nie da

niektórzy jeżdzą na WS7x37-IWRC inni na T6x36+IWRC - jakies takie oznaczenia miały zbliżone. ze stalowym rdzeniem

ja do siebie teraz włożyłem T6x36+IWRC 10mm
zobaczymy czy sie sprawdzi.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » wt sty 02, 2007 7:37 pm

Nie znalazłem lin o takich oznaczeniach jak podałeś ale znalazłem cos takiego http://mipromet.pl/liny_stalowe.html to która linę według tych obrazków wybrać ?? Wiadomo 3 ostatnie odpadaja :wink:
Legnica

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt sty 02, 2007 7:41 pm

Zgłoś sie do Piotrul'a

On ci wszystko wytłumaczy :-)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyciągarki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości