elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...
Moderator: Misiek Bielsko
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn mar 31, 2008 10:15 pm
pneumatycznie

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn mar 31, 2008 10:16 pm
Liroz pisze:pneumatycznie

a kto będzie gaz naciskał

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn mar 31, 2008 10:18 pm
regulator obrotów

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn mar 31, 2008 10:23 pm
Liroz pisze:regulator obrotów

a sprzęgło...
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » pn mar 31, 2008 11:52 pm
nietoperz pisze:Czy ten fajny pilot pasuje do mechanika? I czy można dorobić klawisz do blokady bębna?

obudowa fajna, a w srodku co chcesz, kup modul 3 kanalowy bedziesz mial i blokowanie bebna..., najlepiej z kodowanym sygnalem i zaden alarm nic nie uruchomi... nie mowiac juz o immo

4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » wt kwie 01, 2008 8:53 am
mudder pisze:Liroz pisze:regulator obrotów

a sprzęgło...
siłownik

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » wt kwie 01, 2008 11:06 am
Liroz pisze:mudder pisze:Liroz pisze:regulator obrotów

a sprzęgło...
siłownik

fajne

siedzisz w domu a bryczka gdzieś tam po terenie sama hula

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » wt kwie 01, 2008 11:48 am
No, wczoraj wjeżdżałem na pionową ściane, na samej górze podbiło przednie koła i bum do tyłu, 4 rolki kurde dach pognieciony...
całe szczęście że stałem z boku z pilotem

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » wt kwie 01, 2008 1:22 pm
Liroz ile Twoja Gela waży?
o za każdym Twoim postem który czytam coraz to nowy szpej pokazujesz
a ogolnie fajny ten siłownik

dzojstik do kierownicy też masz?
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt kwie 01, 2008 2:45 pm
CrOOchy pisze:Liroz ile Twoja Gela waży?
jesli standardowa wazy 4 tony,to ta jego chyba z 10 t.
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » wt kwie 01, 2008 3:29 pm
Ostatnio jak ważyłem to 10,5t a i tak pojedzie tam gdzie disco czy co to jest (buraczkowe) powie co najwyżej przed śmiercią dobranoc

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » wt kwie 01, 2008 5:01 pm
Ty serio mówisz z tym 10,5 tony

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
Paszczak
-

- Posty: 2821
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paszczak » śr kwie 02, 2008 6:29 pm
pewnie, że serio, policz sobie co i jak tam wstawił to na luzaku tyle wyjdzie
-
marmoo
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: śr cze 28, 2006 2:54 pm
- Lokalizacja: Podlasie
Post
autor: marmoo » śr kwie 02, 2008 10:45 pm
Pamiętacie temat: Digitalancajga??
I opowiadanie szczezława jak to z dedeeru przywiózł worek obrotomierzy do rometa?

Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » śr kwie 02, 2008 11:42 pm
Wolę mieć kokpit z kilkoma ekranami zbiorczymi niż obsrany różnymi zegarami, metromierzami, manometrami, przełącznikami ON-ON

, a nawet licznikami rowerowymi, multimetrami itp.
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 7:47 am przez
Liroz, łącznie zmieniany 1 raz.
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » czw kwie 03, 2008 12:10 am
twoja digitalizacja jakoś na wyniki się nie przekłada

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » czw kwie 03, 2008 7:50 am
Posta powyżej trochę spiłowałem

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » czw kwie 03, 2008 11:51 am
Ja swojego nie spiłuje, bo wątpię byś przekonania zmienił... wobec otaczającego cię zacofania technicznego

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość