elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...
Moderator: Misiek Bielsko
-
MaxLux

- Posty: 748
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 2:59 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MaxLux » ndz lut 01, 2009 12:19 am
Wiec jak taki dobry to zostaw ta wiedze dla siebie
Popatrz czlowieku na charakterystyke Moment vs Obroty obu typow silnikow i ....
p.s. jakby asynchron byl dobry do wincha to dawno by juz Warn takiego produkowal

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » ndz lut 01, 2009 9:13 am
Hehe pan teoretyk. A homo sapiens (sapiący) w teorii szkolnej powinien powstać? bo ja myślę że nie
Falownik panie. Charakterystykę sobie robię jaką chcę
A co do Warna, pewnie za jakiś czas wypuszczą coś takiego. Na razie po co, gdy jeszcze można silnik szeregowy pchać za kilka tys. i jeszcze robić świetny biznes na spalonych częściach

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
miastek
-

- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: miastek » wt lut 03, 2009 10:15 pm
Udało sie. Nawijak jest juz w domu, niestety troszke rozebrany

tzn sprzeglo jest zdemontowane ale wszystkie czesci niby sa.
Tak po pierwszym rzucie oka jak jest łożyskowany beben szczegolnie po stronie samej podpory bo w tym nie ma zadnego łożyska
Moze ma ktos manuala, byłbym dozgonnie wdzieczny.
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt lut 03, 2009 10:21 pm
gdzieś w którymś temacie o 8274 były podawane...
Jest łożysko - ślizgowe(przynajmniej powinno być, jeśli nie - zgubione)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
miastek
-

- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: miastek » wt lut 03, 2009 10:27 pm
ok poszukam
moze slizgowe jest (wszystko ujebane w smarze, wyciagarka lezala kilka lat w kacie na podlodze, ale z zewnatrz wyglada idealnie, jutro rozbiorka i weryfikacja)
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr lut 04, 2009 12:12 pm
Liroz pisze:Hehe pan teoretyk. A homo sapiens (sapiący) w teorii szkolnej powinien powstać? bo ja myślę że nie
Falownik panie. Charakterystykę sobie robię jaką chcę
A co do Warna, pewnie za jakiś czas wypuszczą coś takiego. Na razie po co, gdy jeszcze można silnik szeregowy pchać za kilka tys. i jeszcze robić świetny biznes na spalonych częściach

E, nie wymiękaj!
Może z tobą to tak jak z tym trzmielem (czy bąkiem), co wg speców od aerodynamiki nie ma prawa latać, a on o tym nie wie i lata...

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » śr lut 04, 2009 2:29 pm
Ja też mam swoje zdanie bo od wielu latach siedzę w napędach i mam to wszystko 100 razy przećwiczone. Dlatego działa i robi mimo że Max Lux rzuca klątwy

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
miastek
-

- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: miastek » śr lut 04, 2009 10:19 pm
Liroz pisze:Ja też mam swoje zdanie
To zachowaj je dla siebie bo jak narazie to kasztanisz mi temat
Weryfikacja dokonana
Silnik spalony, zebatka silnika na wieloklin co wskazuje ze jest to 8274-50, cała reszta wyglada jak nowa
Jaki do tego nalac olej i ile go wlac?
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » czw lut 05, 2009 6:52 am
Wątek wart jest skasztanienia. Przerabiać sobie wyciągarkę z 24V (czyli tak jak powinno być) na 12? Przypomina mi się wątek gdzie jakiś wybitny orzeł chwalił się że wyciął z Wolfa wojskową instalację 24V (jak to napisał "ekranizowaną") i wstawił swoją pajęczynę 12V
Otóż wyciągarka na 12V jest dużo bardziej awaryjna niż 24, dorzuć sobie drugi alternator i zostaw co dobre Oczywiście wiem że masz swoje racje...
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
miastek
-

- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: miastek » czw lut 05, 2009 9:18 am
Stary wez sobie odpusc

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » czw lut 05, 2009 9:41 am
Dobra już się nie naśmiewam. 2 miesiące bez jazdy w terenie to działa na psychę

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
miastek
-

- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: miastek » czw lut 05, 2009 11:58 am
A tak na marginesie to czytaj ze zrozumieniem, nie przerabiam z 24 na 12 bo i tak silnik byl spalony.
To prosciej kupic i tak nowy silnik od XP 9.5 czy przerabiac instalacje w samochodzie

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw lut 05, 2009 12:23 pm
tylko wtedy musisz kupić silnik na 24V...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
miastek
-

- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: miastek » czw lut 05, 2009 12:37 pm
Bedzie silnik od XP a falownik zostawie LIROZOWI
To wie ktos ile i jakiego oleju mam nalac do tego warna?
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » czw lut 05, 2009 1:15 pm
miastek pisze:
To wie ktos ile i jakiego oleju mam nalac do tego warna?
W instrukcji przecież pisze...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Maciek 100
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 12:58 pm
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Post
autor: Maciek 100 » czw lut 05, 2009 3:04 pm
Oleju wlej 2setki.
Zapytam raz jeszcze , zna ktos nr seryjny zębatki z klinem ? Potrzebuje własnie taka, a nr jest inny niz tej z frezem.
DEFENDER 90
SPEED TRIPLE
był: XJ 4.0
SAMURAI EXTRENE
itd.
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw lut 05, 2009 4:39 pm
jeśli szukasz zębatki na klin to uderz to Stanga.
Miał taką, ale silnik na XP-ka zmienił i może będzie chciał sprzedać...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
MaxLux

- Posty: 748
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 2:59 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MaxLux » czw lut 05, 2009 4:55 pm
Liroz pisze:Ja też mam swoje zdanie bo od wielu latach siedzę w napędach i mam to wszystko 100 razy przećwiczone. Dlatego działa i robi mimo że Max Lux rzuca klątwy

Naprawde wszyscy sa pod duzym wrazeniem, ale odpusc sobie
U ciebie dziala wiec masz przewage technologczna nad wszystkimi naoklo wiec mozesz nas objezdzac tym "mechanikiem" na falownik.
p.s. dalbys jeszcze wszystkim do porownania masy silnikow Warna 6hp (4,6kW) z Asynchronem o takiej samej mocy Warn ok 8kg a Asynchron 30? 40

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » czw lut 05, 2009 7:05 pm
To wygląda zupełnie tak jakbyś miał coś wspólnego z dilowaniem warnowskimi sparemotorami

dlatego wciąż wymyślasz te dziwne teorie? bo jeśli nie to nie rozumiem. Już napisałem że nie mam nic przeciwko ustawce z szeregową spalenizną

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
marian
-

- Posty: 132
- Rejestracja: ndz mar 28, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Garwolin
Post
autor: marian » pt lut 06, 2009 1:57 pm
dajcie mu spokój on zawsze wie lepiej.
pokazał już pare razy na co co stać

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pt lut 06, 2009 5:00 pm
Dobra dam mu spokój

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » ndz lut 08, 2009 8:06 am
Chciałbym skorygować bo dyskusja się potoczyła chyba nie w ten zaułek. Nie miałem zamiaru krytykować w czambuł silnika szeregowego. Chodzi mi o to że: szeregowy jest dobry do bardzo wielu wielu rzeczy,
z wyjątkiem ekstremy.
Dziękuję za uwagę

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
MaxLux

- Posty: 748
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 2:59 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MaxLux » ndz lut 08, 2009 3:52 pm
Liroz pisze:Dobra dam mu spokój

Tylko ze to bylo do Ciebie

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » ndz lut 08, 2009 5:14 pm
Wiem, próbowałem gadać jego sposobem.
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość