Przeciagarka reczna 3,2 tony
Moderator: Misiek Bielsko
No dzieki, nastepnym razem w bloto jade konno:)))
Nie mowie ze tirfor jest zly - znowoz innym razem(chociaz prawie w tym samym miejscu) szlo w pojedynke super, nie bylo problemu, metr przeciagania w minutke i auto na twardym BEZ KRECENIA KOLAMI. Nie wiem - moze wtedy po prostu na chama zawiesilem go tez na ramie, albo tam bylo jeszcze glebsze to bloto pod spodem niz mi sie wydaje ale zaufanie do tirfora jako substytutu wincha spadlo.
Luk
Nie mowie ze tirfor jest zly - znowoz innym razem(chociaz prawie w tym samym miejscu) szlo w pojedynke super, nie bylo problemu, metr przeciagania w minutke i auto na twardym BEZ KRECENIA KOLAMI. Nie wiem - moze wtedy po prostu na chama zawiesilem go tez na ramie, albo tam bylo jeszcze glebsze to bloto pod spodem niz mi sie wydaje ale zaufanie do tirfora jako substytutu wincha spadlo.
Luk
Pajero '89, 3.0V6, loooooong
-
- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
@Luk_Fiz, pisalim przecie, że bloczki w takiej sytuacji trza stosować, a nie przedłużki do wajchy 
@tj1gd, z tą grubością liny to nie ma takiego znaczenia, te miejsca po przecinku. Producenci tirforów raczej lin do nich nie robią, bazują na ogólnodostępnych produktach, które są normowane. Lina dźwigowa fi 16 ma w rzeczywistości właśnie te 16,5, czy tam 16,7 zależnie z jak grubych drutów i jakim splotem zwijana.

@tj1gd, z tą grubością liny to nie ma takiego znaczenia, te miejsca po przecinku. Producenci tirforów raczej lin do nich nie robią, bazują na ogólnodostępnych produktach, które są normowane. Lina dźwigowa fi 16 ma w rzeczywistości właśnie te 16,5, czy tam 16,7 zależnie z jak grubych drutów i jakim splotem zwijana.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- tj1gd
-
- Posty: 177
- Rejestracja: pt sty 11, 2008 11:11 pm
- Lokalizacja: Bertoua/Cameroon/Africa
- Kontaktowanie:
rokfor wielkie dziekirokfor32 pisze:@Luk_Fiz, pisalim przecie, że bloczki w takiej sytuacji trza stosować, a nie przedłużki do wajchy
@tj1gd, z tą grubością liny to nie ma takiego znaczenia, te miejsca po przecinku. Producenci tirforów raczej lin do nich nie robią, bazują na ogólnodostępnych produktach, które są normowane. Lina dźwigowa fi 16 ma w rzeczywistości właśnie te 16,5, czy tam 16,7 zależnie z jak grubych drutów i jakim splotem zwijana.

- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: Przeciagarka reczna 3,2 tony
a ja mam pytanie, co by nie zakładać nowego taemata
po ciagnik mi si eju znie chce łazić
wiec za nie duze pieniadze bym cos chcial do wycigania tak do 300zyla myśle, trafilo sie cos takiego:
http://allegro.pl/item510717234_wyprzed ... _fvat.html niby 4 tony to by wystarczylo teoretycznie (zeby sie namachać
) albo cos takiego:
http://allegro.pl/item514143627_wyciaga ... tanio.html ale chyba za mało troche, ewentualnie mocniejszy silnik bym "wkomponował" w toto


http://allegro.pl/item510717234_wyprzed ... _fvat.html niby 4 tony to by wystarczylo teoretycznie (zeby sie namachać

http://allegro.pl/item514143627_wyciaga ... tanio.html ale chyba za mało troche, ewentualnie mocniejszy silnik bym "wkomponował" w toto
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Przeciagarka reczna 3,2 tony
Jest takie powiedzenie - z gówna bata nie ukręcisz ....
To pierwsze do uzyskania siły uciągu 2T potrzebuje na dźwigni ok. 65 kG lub więcej (przy zastosowaniu bloczka). To sporo, a zważywszy na mizerną ilość linki pochłania niesamowicie dużo czasu, jak już faktycznie trzeba tego użyć. Niemniej działa, sprawdzone w praktyce.
Natomiast to drugie to wyciągarka do quada, o wiele za słaba dla auta. Parametry (1T) też jest podany z użyciem bloczka. Mocniejszy silnik jedynie zniszczy przekładnię.
To pierwsze do uzyskania siły uciągu 2T potrzebuje na dźwigni ok. 65 kG lub więcej (przy zastosowaniu bloczka). To sporo, a zważywszy na mizerną ilość linki pochłania niesamowicie dużo czasu, jak już faktycznie trzeba tego użyć. Niemniej działa, sprawdzone w praktyce.
Natomiast to drugie to wyciągarka do quada, o wiele za słaba dla auta. Parametry (1T) też jest podany z użyciem bloczka. Mocniejszy silnik jedynie zniszczy przekładnię.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
Re: Przeciagarka reczna 3,2 tony
dzieki szkoda sie faktycznie pchac, pozostaje mi pczekac na jakis dobry BKS 

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
Re: Przeciagarka reczna 3,2 tony
odswierze temat ja na przedłużke daje kinetyka, w aucie hamulec ręczny motor stop reduktor i jedynka i macham tirforkiem aż auto zaczyna się poruszać, wsiadam do bruma hamulec odpalam wzucam 3 na reduktorze,zwalniam ręczny i but i zazwyczaj wychodzi za pierwszym razem a jak nie to powtórka
, a i używam zblocza do targania idzie dużo lżej samemu a rurka od hi lift"a

lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: Przeciagarka reczna 3,2 tony
Marci pisze:odswierze temat ja na przedłużke daje kinetyka,
zrobiłeś maszynkę do zabijania

Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl
http://www.4x4.szczecin.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość