
Zajeżdżam i Patrol wjechany w błoto "po klamki". Dwie wyciągarki nie mogły go ruszyć




Wyciągarki to Escape, XTR i Dragon.
W poniedziałek przeciągam przewód sterowania przewodowego do kabiny i wkładam do samochodu pilot.

Moderator: Misiek Bielsko
Ciskasz mi/nam od pedałówklucz13 pisze:Zibi wraz z chinolami uknuł tą intrygę co by pedalstwo pilotowe nie panoszyło się w terenie
Mijradek pisze:Eeech
Zazdroszczę Ci soboty...
gdzież bym śmiał, choć pleistejszyn do błota też wymyślą z aplikacją rozróżniania borowiny od zwykłego syfuMarcingalloper pisze:Ciskasz mi/nam od pedałówklucz13 pisze:Zibi wraz z chinolami uknuł tą intrygę co by pedalstwo pilotowe nie panoszyło się w terenie
Od 13 go marca Pajerak stoi u mechanikow a ja nie jezdze. Pomyslow nam chyba ze sto.Marcingalloper pisze:Mijradek pisze:Eeech
Zazdroszczę Ci soboty..., przecież ja w robocie byłem
.
A jak ktoś w potrzebie odmówić nie wypada, tym bardziej jak już dwie wyciągarki nie dawały rady to wiedziałem że musi być grubo, i tak było.
Zdjęcia są, wiesz gdzie, mało bo i robić nie było kiedy. Później może jeszcze filmy od chłopaków prześlę to i słychać jak pęka sprzęgiełko (AVM-a rozerwało
), i na koniec jak chciał hebel wyłączyć to rączka w ręku zostało - stopiło się
.
A i w "zmocie" hak wyrwało taż że i stalówka fruwała - ale wszyscy cali, weseli, samochody porobione i jutro większy skład będzie się bawił
Głowicę ściągalijradek pisze:
Od 13 go marca Pajerak stoi u mechanikow a ja nie jezdze. Pomyslow nam chyba ze sto.
głowica nie dziewica, gdzieś puszczać musi, jakie czasy taki łofrołdMarcingalloper pisze:Głowicę ściągalijradek pisze:
Od 13 go marca Pajerak stoi u mechanikow a ja nie jezdze. Pomyslow nam chyba ze sto..
Nie no, głupi żart.
@kluczu13, Ty też masz chyba coś za mocno dociągnięteklucz13 pisze:głowica nie dziewica, gdzieś puszczać musi, jakie czasy taki łofrołdMarcingalloper pisze:Głowicę ściągalijradek pisze:
Od 13 go marca Pajerak stoi u mechanikow a ja nie jezdze. Pomyslow nam chyba ze sto..
Nie no, głupi żart.
przesadzasz ja już popuściłemMarcingalloper pisze:@kluczu13, Ty też masz chyba coś za mocno dociągnięteklucz13 pisze:głowica nie dziewica, gdzieś puszczać musi, jakie czasy taki łofrołdMarcingalloper pisze:
Głowicę ściągali.
Nie no, głupi żart.
.
@Radek, a to ci tamci co ten alternator mieli ogarnąć, gdzieś tam pod Częstochową. Bo jeśli oni to weź samochód zabieraj jak najszybciej.
słabe masy do odbiornia, słabe baterie lub dość mocno schowane odbiorniki pod maskę i ekranowanie otoczenia. Wiekszośc pilotów działa w tym samym paśmie ( 433 mHz) a jesli sygnał jest słaby to odbiornik rpzpoczyna zliczanie kodu sygnału od nowa.Marcingalloper pisze:Siedzę sobie dziś w pracy i dzwoni telefon - pomożesz, to już nie pytałem o co chodzi i tylko zapytałem gdzie podjechać.
Zajeżdżam i Patrol wjechany w błoto "po klamki". Dwie wyciągarki nie mogły go ruszyć. Podczepiliśmy moją, wyciągarkę Patrola pod zmotę a zmotę do drzewa
, i trzecia wyciągarka z Jeepa - pada hasło ciągniemy..., a tu uj. Jak Patrol wciskał przycisk w pilocie to jego wyciągarka działała ale nasze już nie
. Jak Jeep włączył swoją to ani moja ani w Patrolu nie dawały się włączyć
. Trochę to komiczne ale samochód trzeba było przecież jakoś z gnoju wyciągnąć. W końcu w Jeepie przeszedł na sterowanie pilotem przewodowym, ja trzymałem rękę z pilotem koło swojej puszki przekaźnikowej i tak samo Patrol i dopiero wszystkie wyciągarki zadziałały.
Wyciągarki to Escape, XTR i Dragon.
W poniedziałek przeciągam przewód sterowania przewodowego do kabiny i wkładam do samochodu pilot.
Znaczy się jest tak.Zibi pisze:
słabe masy do odbiornia, słabe baterie lub dość mocno schowane odbiorniki pod maskę i ekranowanie otoczenia. Wiekszośc pilotów działa w tym samym paśmie ( 433 mHz) a jesli sygnał jest słaby to odbiornik rpzpoczyna zliczanie kodu sygnału od nowa.
Masę mam pod śrubę tu gdzie idzie masa od akumulatora. Zresztą napisałem w poprzedniej wiadomościjradek pisze:Wracajac fo Twojego problemu to zrob lepsza mase odbiornika, u mnie to pomoglo. Zibi doradzil, pisze, zeby ktos nie pomyslal, ze sie znam.
Ale ściemniasz...Zibi pisze: słabe masy do odbiornia, słabe baterie lub dość mocno schowane odbiorniki pod maskę i ekranowanie otoczenia. Wiekszośc pilotów działa w tym samym paśmie ( 433 mHz) a jesli sygnał jest słaby to odbiornik rpzpoczyna zliczanie kodu sygnału od nowa.
Zibi nie ma zaroweczki do wzbudzenia uzwojenia pierwotnego i sciemnia.Kostuch pisze:...
Ale ściemniasz...![]()
...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość