elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...
Moderator: Misiek Bielsko
-
RobertAs
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: śr lut 01, 2017 1:43 am
Post
autor: RobertAs » ndz gru 24, 2017 10:59 am
Witam Wszystkich!
Często zdarza mi sie jeździć na windzie

stąd zauważyłem ze kierowanie autem i pilotowanie (sterowanie wyciągarki pilotem) trochę jest nie teges gdzieś u kogoś widziałem sterowanie windy z kabiny na włącznik IN / OUT . Wydaje mi sie to ciekawym rozwiązaniem jednak moze nie widze jeszcze minusów tego rozwiązania - dodajemy kolejny element, kolejne kable ... hmmm\
Macie takie rozwiązanie u siebie ?
Wesołych Świąt!
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » ndz gru 24, 2017 1:35 pm
A jaki to problem sterować po kablu i siedzieć za fajerą ?

-
rudypajero.koszalin

- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rudypajero.koszalin » ndz gru 24, 2017 1:47 pm
Po jakimś czasie zapominasz gdzie masz pilota i jak jest potrzebny to klops
A na powarznie, to bardzo wygodne rozwiązanie jest.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
-
RobertAs
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: śr lut 01, 2017 1:43 am
Post
autor: RobertAs » ndz gru 24, 2017 5:50 pm
Ten "
knefel" to chyba trzeba trzymać w trakcie pracy windy - jeśli nie proszę popraw mnie. Mnie by zależało na tym ze odpalam np IN i dwie ręce wolne i fajera można wachlować.
Mam teraz na stole Escape XTR 1200 czeka na rozkręcenie i przesmarowanie - rekonesans bo nie wiem kiedy było tam ostatni raz smarowane.
Czekam az przyjdzie mi ten Mobilgrease XHP™ 220 Series. Jak będzie rozkręcona to pewnie zrobię zdjęcia aby dobrze do włącznika kabelki podpiąć albo jak nie ogarnę to odrazu w drodze do Krakowa odwiedzę Kleczną Dolną:)
Uff najedzony

-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » ndz gru 24, 2017 6:14 pm
Są i chwilowe - trzeba trzymać - i stałe. Ale wg, mnie do turystycznego używania lepszy miec chwilowy.
-
RobertAs
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: śr lut 01, 2017 1:43 am
Post
autor: RobertAs » ndz gru 24, 2017 6:33 pm
Zibi pisze: ↑ndz gru 24, 2017 6:14 pm
Są i chwilowe - trzeba trzymać - i stałe. Ale wg, mnie do turystycznego używania lepszy miec chwilowy.
racja - większa kontrola ... nie wprawiony kierowca moze zapomniec ze ciagnie go winda ..
-
Hałas
-

- Posty: 1198
- Rejestracja: wt wrz 06, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Konin
Post
autor: Hałas » czw gru 28, 2017 12:58 am
Ni ma problema, co więcej w/g mnie jedyne sensowne rozwiązanie.
Mozna u zibiego, mozna i w elektrycznym za 7zł -nie będzie miał bajeranckiego łicnz in/łicnz ałt.
pociągnąć 3 kable i po temacie. z tym, ze nie nie chciał bym u siebie mieć takiego na stałe-tylko chwilowe
Szukam drugiej połówki... (może być 0,7l

)
-
sebastian2357

- Posty: 697
- Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: sebastian2357 » czw gru 28, 2017 8:06 am
Ja zawsze stosowałem pilot bezprzewodowy. W sumie jak siedzimy w kabinie to działa tak samo jak przełącznik kabinowy a możemy tez sterować jak wysiądziemy.
TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
-
RobertAs
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: śr lut 01, 2017 1:43 am
Post
autor: RobertAs » sob gru 30, 2017 5:13 pm
sebastian2357 pisze: ↑czw gru 28, 2017 8:06 am
Ja zawsze stosowałem pilot bezprzewodowy. W sumie jak siedzimy w kabinie to działa tak samo jak przełącznik kabinowy a możemy tez sterować jak wysiądziemy.
ja tez jednak knefel trzeba non stop trzymac ...
mysle aby podlaczyc ten wlacznik pod gniazdo wlacznika przewodowego... albo caly ten wlacznik przeciagnac do kabiny
tylko brak schematu puszki...
jedyny dostepny :
milego wieczoru
-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » sob gru 30, 2017 5:59 pm
po co Ci schemat puszki. To co trzymasz w ręce:
niebieski - plus
czarny - sterowanie pierwszy kierunek
czerwony - sterowanie drugi kierunek.
Podanie plusa na kierunek powpduje obrót silnika.
Szkoda tylko, że rozgrzebałes szczelną puszkę, pamietam aby składać ją układająć łaskim śrubokretem uszczelkę a dopiero PO ułożeniu uszczelki skręcić śrubami. Nigdy nie odwrotnie.
-
RobertAs
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: śr lut 01, 2017 1:43 am
Post
autor: RobertAs » sob gru 30, 2017 7:26 pm
Zibi pisze: ↑sob gru 30, 2017 5:59 pm
po co Ci schemat puszki. To co trzymasz w ręce:
niebieski - plus
czarny - sterowanie pierwszy kierunek
czerwony - sterowanie drugi kierunek.
Podanie plusa na kierunek powpduje obrót silnika.
Szkoda tylko, że rozgrzebałes szczelną puszkę, pamietam aby składać ją układająć łaskim śrubokretem uszczelkę a dopiero PO ułożeniu uszczelki skręcić śrubami. Nigdy nie odwrotnie.
dzięki!
szczelność tej puszki pierwsza klasa - postaram sie jej nie popsuć/obniżyc. w środku czysto jak od nowości!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości