elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...
Moderator: Misiek Bielsko
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn cze 20, 2005 1:14 pm
Witam! Mam takie pytanie czy niewie ktoś może gdzie można dostać takie cudo za rozsadne pieniadze bo chciale mpodpiac dwa aku do samochodu zeby jeden byl to wyciagarki a drugi rezerwowo pozdrawiam
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
zbig
-

- Posty: 3325
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: zbig » pn cze 20, 2005 2:43 pm
O czym Ty konkretnie mówisz ? Jaki "izolator" ?
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
-
Lookasz
-

- Posty: 178
- Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Lookasz » pn cze 20, 2005 2:52 pm
-
Paweł Z
- jestem tu nowy...

- Posty: 46
- Rejestracja: czw cze 09, 2005 12:39 pm
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Paweł Z » pn cze 20, 2005 3:01 pm
Ostatnio zmieniony pn cze 20, 2005 3:03 pm przez
Paweł Z, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Paweł Z
- jestem tu nowy...

- Posty: 46
- Rejestracja: czw cze 09, 2005 12:39 pm
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Paweł Z » pn cze 20, 2005 3:03 pm
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn cze 20, 2005 3:53 pm
spoko spoko trochę się dziwnie nazywa wiem że są do dostania i tu w sklepie ale myślałem że da rady dostać gdzieś taniej cóż trzeba bęzie troche grosza wyłożyć dzięki i pozdrawiam
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
zbig
-

- Posty: 3325
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: zbig » pn cze 20, 2005 5:47 pm
mudder pisze:spoko spoko trochę się dziwnie nazywa ..
Trochę..
Nie wiem jak to konkretne działa ale jeżeli ma ładować dwa akumulatory a pozwalać na czerpanie prądu (przez wyciągarkę) tylko z jednego, to potrzebne są dwie diody (lub równoważne prądowo zestawy) wytrzymujące prąd ładowania alternatora.
Każdy z akumulatorów musi być połączony z alternatorem przez diodę (plus przy minusie na masie).
No i duże radiatory (co widać na załączonym obrazku).
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
-
bodek1

- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Post
autor: bodek1 » pn cze 20, 2005 9:03 pm
Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
zbig
-

- Posty: 3325
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: zbig » pn cze 20, 2005 9:10 pm
bodek1 pisze:Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
Nie jest konieczne. Chodzi o to żeby alternator ładował dwa akumulatory a wyciągarka pobierała prąd tylko z jednego (drugi daje gwarancję, że uruchomisz samochód..

)
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
-
bodek1

- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Post
autor: bodek1 » pn cze 20, 2005 10:22 pm
zbig pisze:bodek1 pisze:Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
Nie jest konieczne. Chodzi o to żeby alternator ładował dwa akumulatory a wyciągarka pobierała prąd tylko z jednego (drugi daje gwarancję, że uruchomisz samochód..

)
Tak mi się wydawało , że mam wszystko o.k.

Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A

Co prawda mocno szarpnęło mają kieszenią , ale myslę , że bedzie o.k.

UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
zbig
-

- Posty: 3325
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: zbig » pn cze 20, 2005 10:28 pm
bodek1 pisze:.. Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A

..
To silnik Ci już niepotrzebny..

Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
-
bodek1

- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Post
autor: bodek1 » pn cze 20, 2005 10:35 pm
zbig pisze:bodek1 pisze:.. Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A

..
To silnik Ci już niepotrzebny..

No właśnie zastanawiam się po jaką cholerę mam silnik

UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt cze 21, 2005 1:54 pm
silnik to chyba ten co tak robi wrrr wrrr z moim coś nie tak bo robi enn enn

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość