Izolator do akumlatora

elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Izolator do akumlatora

Post autor: mudder » pn cze 20, 2005 1:14 pm

Witam! Mam takie pytanie czy niewie ktoś może gdzie można dostać takie cudo za rozsadne pieniadze bo chciale mpodpiac dwa aku do samochodu zeby jeden byl to wyciagarki a drugi rezerwowo pozdrawiam
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn cze 20, 2005 2:43 pm

O czym Ty konkretnie mówisz ? Jaki "izolator" ?
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Lookasz
 
 
Posty: 178
Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Lookasz » pn cze 20, 2005 2:52 pm


Paweł Z
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: czw cze 09, 2005 12:39 pm
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Paweł Z » pn cze 20, 2005 3:01 pm

:o
Ostatnio zmieniony pn cze 20, 2005 3:03 pm przez Paweł Z, łącznie zmieniany 1 raz.

Paweł Z
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: czw cze 09, 2005 12:39 pm
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Paweł Z » pn cze 20, 2005 3:03 pm

Sorry!!!
Drobna pomyłka!
http://www.wyprawa4x4.pl/sklep/index.ph ... at=11&car=
Teraz już OK!!!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn cze 20, 2005 3:53 pm

spoko spoko trochę się dziwnie nazywa wiem że są do dostania i tu w sklepie ale myślałem że da rady dostać gdzieś taniej cóż trzeba bęzie troche grosza wyłożyć dzięki i pozdrawiam
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn cze 20, 2005 5:47 pm

mudder pisze:spoko spoko trochę się dziwnie nazywa ..
Trochę..

:)21

Nie wiem jak to konkretne działa ale jeżeli ma ładować dwa akumulatory a pozwalać na czerpanie prądu (przez wyciągarkę) tylko z jednego, to potrzebne są dwie diody (lub równoważne prądowo zestawy) wytrzymujące prąd ładowania alternatora.
Każdy z akumulatorów musi być połączony z alternatorem przez diodę (plus przy minusie na masie).
No i duże radiatory (co widać na załączonym obrazku).
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pn cze 20, 2005 9:03 pm

Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn cze 20, 2005 9:10 pm

bodek1 pisze:Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
Nie jest konieczne. Chodzi o to żeby alternator ładował dwa akumulatory a wyciągarka pobierała prąd tylko z jednego (drugi daje gwarancję, że uruchomisz samochód..:-) )
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pn cze 20, 2005 10:22 pm

zbig pisze:
bodek1 pisze:Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
Nie jest konieczne. Chodzi o to żeby alternator ładował dwa akumulatory a wyciągarka pobierała prąd tylko z jednego (drugi daje gwarancję, że uruchomisz samochód..:-) )
Tak mi się wydawało , że mam wszystko o.k. :D Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A :)2 Co prawda mocno szarpnęło mają kieszenią , ale myslę , że bedzie o.k. :)2
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn cze 20, 2005 10:28 pm

bodek1 pisze:.. Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A :)2 ..
To silnik Ci już niepotrzebny.. :)20
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pn cze 20, 2005 10:35 pm

zbig pisze:
bodek1 pisze:.. Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A :)2 ..
To silnik Ci już niepotrzebny.. :)20
No właśnie zastanawiam się po jaką cholerę mam silnik :D :D :D
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt cze 21, 2005 1:54 pm

silnik to chyba ten co tak robi wrrr wrrr z moim coś nie tak bo robi enn enn :D
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyciągarki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość