Strona 1 z 1
Izolator do akumlatora
: pn cze 20, 2005 1:14 pm
autor: mudder
Witam! Mam takie pytanie czy niewie ktoś może gdzie można dostać takie cudo za rozsadne pieniadze bo chciale mpodpiac dwa aku do samochodu zeby jeden byl to wyciagarki a drugi rezerwowo pozdrawiam
: pn cze 20, 2005 2:43 pm
autor: zbig
O czym Ty konkretnie mówisz ? Jaki "izolator" ?
: pn cze 20, 2005 2:52 pm
autor: Lookasz
: pn cze 20, 2005 3:01 pm
autor: Paweł Z
: pn cze 20, 2005 3:03 pm
autor: Paweł Z
: pn cze 20, 2005 3:53 pm
autor: mudder
spoko spoko trochę się dziwnie nazywa wiem że są do dostania i tu w sklepie ale myślałem że da rady dostać gdzieś taniej cóż trzeba bęzie troche grosza wyłożyć dzięki i pozdrawiam
: pn cze 20, 2005 5:47 pm
autor: zbig
mudder pisze:spoko spoko trochę się dziwnie nazywa ..
Trochę..
Nie wiem jak to konkretne działa ale jeżeli ma ładować dwa akumulatory a pozwalać na czerpanie prądu (przez wyciągarkę) tylko z jednego, to potrzebne są dwie diody (lub równoważne prądowo zestawy) wytrzymujące prąd ładowania alternatora.
Każdy z akumulatorów musi być połączony z alternatorem przez diodę (plus przy minusie na masie).
No i duże radiatory (co widać na załączonym obrazku).
: pn cze 20, 2005 9:03 pm
autor: bodek1
Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
: pn cze 20, 2005 9:10 pm
autor: zbig
bodek1 pisze:Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
Nie jest konieczne. Chodzi o to żeby alternator ładował dwa akumulatory a wyciągarka pobierała prąd tylko z jednego (drugi daje gwarancję, że uruchomisz samochód..

)
: pn cze 20, 2005 10:22 pm
autor: bodek1
zbig pisze:bodek1 pisze:Czy to jest konieczne? Ja mam dwa połączone przewodami i razem do alternatora. Jeden z przodu i jeden z tyłu . Wyciągarki podłączone do jednego i drugiego . Czy coś mam nie tak?
Nie jest konieczne. Chodzi o to żeby alternator ładował dwa akumulatory a wyciągarka pobierała prąd tylko z jednego (drugi daje gwarancję, że uruchomisz samochód..

)
Tak mi się wydawało , że mam wszystko o.k.

Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A

Co prawda mocno szarpnęło mają kieszenią , ale myslę , że bedzie o.k.

: pn cze 20, 2005 10:28 pm
autor: zbig
bodek1 pisze:.. Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A

..
To silnik Ci już niepotrzebny..

: pn cze 20, 2005 10:35 pm
autor: bodek1
zbig pisze:bodek1 pisze:.. Żeby zminimalizować problem braku prądu założyłem dwie żółte optimy , a alternator daje jakieś 150A

..
To silnik Ci już niepotrzebny..

No właśnie zastanawiam się po jaką cholerę mam silnik

: wt cze 21, 2005 1:54 pm
autor: mudder
silnik to chyba ten co tak robi wrrr wrrr z moim coś nie tak bo robi enn enn
