Warn 9,5XP
Moderator: Misiek Bielsko
Warn 9,5XP
Myślę o zakupie Warna 9,5XP. Miał z nim już ktoś doczynienia? Jakie są jego wady(usterki)? Czy rozstaw śrób do płyty jest taki sam jak w SuperwinchX9?
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Działa bez zarzutu, kilkakrotnie testowana w naprawdę ekstremalnych warunkach dała radę.
Jeżeli będziesz chciał zrobić sterowanie z kabiny uważaj na przekaźniki bo wykonane są z kruchego ebonitu i podczas dokręcania przewodów łatwo pękają.
Rozstaw śrub jest 10'' na 4,5'', nie wiem jaki jest w Superwinchu.
Jeżeli będziesz chciał zrobić sterowanie z kabiny uważaj na przekaźniki bo wykonane są z kruchego ebonitu i podczas dokręcania przewodów łatwo pękają.
Rozstaw śrub jest 10'' na 4,5'', nie wiem jaki jest w Superwinchu.
Leniuszek
http://www.warn.com/truck/winches/95xp_winch.shtml
Chyba wszystkie warny mają ten rozstaw otworów.

http://www.warn.com/truck/winches/95xp_winch.shtml
Chyba wszystkie warny mają ten rozstaw otworów.
byłem tu i nawet filmika sobie ściągnąłem. Myślałem że może ktoś wiedzieć czy jest taki sam rozstaw. Ja nie mam zderzaka, tylko grill. W tej chwili mam u siebie zamontowanego Superwincha i ciekawi mnie czy musiałbym zmieniać płytę.Kostuch pisze:Leniuszek![]()
http://www.warn.com/truck/winches/95xp_winch.shtml
Chyba wszystkie warny mają ten rozstaw otworów.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
A jak jest z liną? Nie kleszczy się? Aha i jeszcze jedno: widziałem w jednym Warnie chybiony pomysł z zamocowaniem liny na boku bębna przez co przy ciągnięciu pod jedną stronę ścinało śróbę mocującą linę. W jaki sposób jest w 9,5 XP mocowana lina do bębna?
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
nie wiem czy mnie zrozumiałeś. Lina jest złapana nie do powieżchni na którą się lina nawija, tylko do boku bębna. Nie pamiętam dokładnie w jakim modelu Warna ty było. Łep śróby wystawał i przy ciągnięciu w którąś ze stron lina, która obcierała o bok bębna ścinała tą śrubkę.Kostuch pisze:Jak to ścina? Jak masz kilka zwojów liny na bębnie to nie ma prawa nic ścinać. Tarcie napiętej liny o bęben jest wtedy tak duże że końcówka może być tylko lekko przyłapana do bębna.
U mnie jest na bębnie tulejka (nie wiem czy fabrycznie) w którą wkłada się końcówke liny i zabezpiecza śrubą
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Właśnie przyszedł. Niestety bez rolek. Jak tak leży na stole to bęben mi się jakiś tami malutki wydaje w porównaniu do Superwincha X9. Nie ma problemów z częstym klinowaniem się liny o te pręty łączące silnik z przekładnią??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
u mnie mniał coś takiego zrobione w superwinchy tylko że sam to motał. Mi jak ba nazie szkoda trochę przerabiać go bo nówka sztuka. Trza narazie będzie uwarzać przy ciąganiu a później się zobaczy. Ale prędkość jest dużo większa w porównaniu do X9.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Warn przeszedł już pierwsze testy na rajdzie. Chodzi dobrze ale jedno mi się nie podoba: strasznie ciężko się odwija jak jest rozsprzęglony. Trza się dość mocno zaprzeć. Czy to może fabrycznie dali za dużo smaru cz może tak jest w tym modelu(przez przełożenie)??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
a nie miałeś przypadkiem zakleszczonej linyAdam.Ż pisze:Warn przeszedł już pierwsze testy na rajdzie. Chodzi dobrze ale jedno mi się nie podoba: strasznie ciężko się odwija jak jest rozsprzęglony. Trza się dość mocno zaprzeć. Czy to może fabrycznie dali za dużo smaru cz może tak jest w tym modelu(przez przełożenie)??
w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
właśnie o to chodzi że nie. Miałem już raz tak samo jak zadużo smaru napakowałem do superwincha i też miałem ciężko, a jak wybrałem trochęto już jedną ręką teraz mogę rozwijać. A Warn od początku dość ciężko się rozwijał i się zastanawiam czy to może przez przełożenie, czy może smaru trzeba trochęwybrać.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość