elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...
Moderator: Misiek Bielsko
-
Viper
-

- Posty: 189
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 3:31 pm
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: Viper » ndz sty 22, 2006 1:09 pm
Czy któryś z tych wyłączników prądu
http://www.hartmann.22.pl/p3/wylacznik.html nada się do odłączenia wyciągarki? Jeśli tak do w którym miejscu go zamontować , między przekaźnikami a kablem idącym do akumulatora na + czy -? Może macie inny pomysł ?
dziękuje za odpowiedź
Suzuki Samurai

Marcin
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » ndz sty 22, 2006 1:47 pm
Nada się.
Zamontuj na kablu + między aku i wyciągarką.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz sty 22, 2006 8:05 pm
a nie lepiej na glownej masie i odlaczac od pradu cale auto w razie w?
-
jezus
-

- Posty: 2671
- Rejestracja: ndz cze 13, 2004 6:47 pm
- Lokalizacja: GDAŃSK
Post
autor: jezus » ndz sty 22, 2006 10:35 pm
a nie lepiej na glownej masie i odlaczac od pradu cale auto w razie w?
.Też można ale wyłącznik na kablu windy wyłącza ją gdy jej nie używam .

po co ma przypadkiem zerzreć prąd gdy zdaży się jakieś małe przebicie w windzie.

bądz twardy ........ i odpuść sobie!!!!!
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pn sty 23, 2006 1:15 pm
LR_Olek pisze:a nie lepiej na glownej masie i odlaczac od pradu cale auto w razie w?
Dlatego mam dwa heble.
Jeden do wyciągarki i jeden do akumulatora.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn sty 23, 2006 10:57 pm
Kostuch pisze:LR_Olek pisze:a nie lepiej na glownej masie i odlaczac od pradu cale auto w razie w?
Dlatego mam dwa heble.
Jeden do wyciągarki i jeden do akumulatora.
A ja mam jeden do calego auta

-
Viper
-

- Posty: 189
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 3:31 pm
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: Viper » wt sty 24, 2006 12:01 am
Już zapodałem wyłacznik na biegunie +, i narazie wszystko jest ok.

Suzuki Samurai

Marcin
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt sty 24, 2006 12:02 am
LR_Olek pisze:a nie lepiej na glownej masie i odlaczac od pradu cale auto w razie w?
a alternator laduje nadal.....
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt sty 24, 2006 12:21 am
Miskiller pisze:LR_Olek pisze:a nie lepiej na glownej masie i odlaczac od pradu cale auto w razie w?
a alternator laduje nadal.....
jak silnik wylaczony to jak laduje?perpetum mobile?
przeciez to chyba logiczne ze jak sie robi jakas zadymka z pradem,to najpierw gasimy silnik,a pozniej skaczemy do hebla.
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt sty 24, 2006 12:31 am
LR_Olek pisze:przeciez to chyba logiczne ze jak sie robi jakas zadymka z pradem,to najpierw gasimy silnik,a pozniej skaczemy do hebla.
wlasnie chcialem zwrocic na to uwage...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt sty 24, 2006 12:37 am
Miskiller pisze:LR_Olek pisze:przeciez to chyba logiczne ze jak sie robi jakas zadymka z pradem,to najpierw gasimy silnik,a pozniej skaczemy do hebla.
wlasnie chcialem zwrocic na to uwage...
ale jak napisalem wyzej,to chyba logiczne wiec uznalem za zbyt banalne by poswiecac temu zagadnieniu te kilka liter mojego wywodu

-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt sty 24, 2006 12:46 am
LR_Olek pisze:to chyba logiczne ...
nie dla wszystkich... a mozna zalozyc wylacznik tak aby jednym ruchem gasic silnik i odcinac aku ...

4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
Maq

- Posty: 1573
- Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Maq » wt sty 24, 2006 1:20 am
Viper pisze:Już zapodałem wyłacznik na biegunie +, i narazie wszystko jest ok.

Gdzie zakupiłeś ?
LR2 - jej
LR3 - jego
-
Viper
-

- Posty: 189
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 3:31 pm
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: Viper » wt sty 24, 2006 9:45 am
Maq pisze:Viper pisze:Już zapodałem wyłacznik na biegunie +, i narazie wszystko jest ok.

Gdzie zakupiłeś ?
Ja kupiłem w sklepie (w Czeladź) z częściami do maszyn rolniczych za 15zł. To jest chyba ten model "ODŁĄCZNIK AKUMULATORA W-40" a wygląda tak
http://www.kelmet.pl/images/p2.jpg 
Suzuki Samurai

Marcin
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt sty 24, 2006 10:23 am
Viper cyknij mi namiary na ten sklep na priv

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt sty 24, 2006 10:39 am
Miskiller pisze:LR_Olek pisze:to chyba logiczne ...
nie dla wszystkich... a mozna zalozyc wylacznik tak aby jednym ruchem gasic silnik i odcinac aku ...

a kluczyk kto wyjmie?
po kiego grzyba gasic heblem jak i tak trza pozniej kluczyk wyjac ze stacyjki i zamknac do tego auto

-
Viper
-

- Posty: 189
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 3:31 pm
- Lokalizacja: Będzin
Post
autor: Viper » wt sty 24, 2006 2:31 pm
Ok poszło na priv

Suzuki Samurai

Marcin
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt sty 24, 2006 7:08 pm
LR_Olek pisze:... gasic heblem jak i tak trza pozniej kluczyk wyjac ze stacyjki i zamknac do tego auto

poco zamykac auto w ktorym sie pali instalacja lub jest zwodowane i wyglada jak titanic w chwili awarii... odlacznik ma byc elementem ktorego uzywasz w chwili zagrozenia.... a nie jako zabezpieczenie antykradziezowe...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt sty 24, 2006 7:25 pm
Miskiller pisze:LR_Olek pisze:... gasic heblem jak i tak trza pozniej kluczyk wyjac ze stacyjki i zamknac do tego auto

poco zamykac auto w ktorym sie pali instalacja lub jest zwodowane i wyglada jak titanic w chwili awarii... odlacznik ma byc elementem ktorego uzywasz w chwili zagrozenia.... a nie jako zabezpieczenie antykradziezowe...
Jak sie pali instalacja to logika prawa lub lewa reka wylacza stacyjke
Jak auto jest zwodowane,to procedura jak wyzej.
A tak w ogole to gdzie masz zamontowany ten cudowny hebel u siebie w aucie?
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt sty 24, 2006 7:31 pm
LR_Olek pisze: 1. Jak sie pali instalacja to logika prawa lub lewa reka wylacza stacyjke
2. Jak auto jest zwodowane,to procedura jak wyzej.
3. A tak w ogole to gdzie masz zamontowany ten cudowny hebel u siebie w aucie?
1. stacyjka nie odlacza akumlatora...
2. latwiej trafic reka w duzy wylacznik niz w maly kluczyk...
3. na desce kolo kierownicy...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt sty 24, 2006 7:36 pm
Miskiller pisze:LR_Olek pisze: 1. Jak sie pali instalacja to logika prawa lub lewa reka wylacza stacyjke
2. Jak auto jest zwodowane,to procedura jak wyzej.
3. A tak w ogole to gdzie masz zamontowany ten cudowny hebel u siebie w aucie?
1. stacyjka nie odlacza akumlatora...
2. latwiej trafic reka w duzy wylacznik niz w maly kluczyk...
3. na desce kolo kierownicy...
ad.1.wiem
ad.2. to prawda
ad.3. no...jak masz go pod reka,to inna sprawa
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt sty 24, 2006 7:37 pm
fajnie, ze zrozumielismy sie wkoncu...

4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt sty 24, 2006 7:39 pm
Miskiller pisze:fajnie, ze zrozumielismy sie wkoncu...

oto chodzi...oto chodzi...

-
Maq

- Posty: 1573
- Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Maq » śr sty 25, 2006 11:42 am
Viper pisze:Ok poszło na priv

Ja pierwszy zapytałem.....
LR2 - jej
LR3 - jego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości