elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...
Moderator: Misiek Bielsko
-
slaw211
-

- Posty: 963
- Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: slaw211 » pt lip 25, 2008 11:16 pm
jako ze mam malutki samochodzik i miejsca mało a wiedzy jeszcze mniej
prosze o pomoc
potrzebuje wymiary mechaników czyli szerokosc
całej
bebna
z której strony ma wyjscie
wiem czytałem wszystko ni ma nigdzie

gg 6157522
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » sob lip 26, 2008 10:26 am
bęben możesz zrobić jaki chcesz....
za jakąś godzinę mogę mieć wymiary całej przekładni od stara. A wyjście ma z lewej strony.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
slaw211
-

- Posty: 963
- Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: slaw211 » sob lip 26, 2008 10:30 am
jak bys mógł pomierzyc to wielkie dzieki

gg 6157522
-
papas
-

- Posty: 915
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 9:19 am
- Lokalizacja: okolice Mikołowa
Post
autor: papas » sob lip 26, 2008 11:40 am
Chmmmm, ciekawe dlaczego Darek zrezygnował ze stara na rzecz BRDM-a :
http://www.terenowo.pl/NOWO/index.php?o ... &Itemid=33
Sławku ale jak choinki założyłeś to poco Ci wyiągarka

Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » sob lip 26, 2008 12:02 pm
bo lżejszy...
ale chyba w ostatecznej wersji ma jednak stara...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
papas
-

- Posty: 915
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 9:19 am
- Lokalizacja: okolice Mikołowa
Post
autor: papas » sob lip 26, 2008 12:06 pm
Adam.Ż pisze:bo lżejszy...
ale chyba w ostatecznej wersji ma jednak stara...
Upsss..... Sorki, faktycznie :
http://www.terenowo.pl/NOWO/index.php?o ... &Itemid=42

BRDM za wolny

Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » sob lip 26, 2008 12:06 pm
trochę się dłużej zejdzie bo mam robotę, ale w przeciągu 2 godzin postaram się to zrobić...
trzeba jeszcze go odkopać z innych gratów.
Oryginalny bęben ma 32,5 cm długości |----| - sam bęben pod line, bez wałka pod łożysko itp.
ja się zastanawiam czy nie zmotać windy z mostu napędowego... sam most waży 15kg, do tego bęben trzeba dodać i nie powinno być ciężkie...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
lbl78
-

- Posty: 12649
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » sob lip 26, 2008 12:44 pm
Adam.Ż pisze:trochę się dłużej zejdzie bo mam robotę, ale w przeciągu 2 godzin postaram się to zrobić...
trzeba jeszcze go odkopać z innych gratów.
Oryginalny bęben ma 32,5 cm długości |----| - sam bęben pod line, bez wałka pod łożysko itp.
ja się zastanawiam czy nie zmotać windy z mostu napędowego... sam most waży 15kg, do tego bęben trzeba dodać i nie powinno być ciężkie...
tylko przełożenie dość szybkie

kółka nie nadążą chyba że masz PTO o dużym przełożeniu

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » sob lip 26, 2008 1:17 pm
teoretycznie na H powinny robić podobnie...
ma ktoś może na wierzchu?? bo u mnie jest strasznie zagracony i zejdzie mi się zanim się do niego dokopie

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Trąbal
-

- Posty: 103
- Rejestracja: sob lis 18, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Trąbal » sob lip 26, 2008 4:13 pm
Adam.Ż pisze:bęben możesz zrobić jaki chcesz....
za jakąś godzinę mogę mieć wymiary całej przekładni od stara. A wyjście ma z lewej strony.
Mój star ma z obu stron bębny
http://img142.imageshack.us/my.php?image=1007363gp1.jpg
Pozdrawiam
-
suzus
-

- Posty: 993
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm
Post
autor: suzus » śr wrz 10, 2008 10:42 pm
i duży moment na pto potrzebny
landwarsztat
" i tak warto żyć"
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr wrz 10, 2008 11:06 pm
mały silniczek raczej wyciągarki z przekładnia z jakiegoś mostu nie pociągnie
no i dyfer nie jest samohamowny
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw wrz 25, 2008 7:33 pm
żeby nie zakładać nowego tematu - a jak jest ze zmianą strony wyjścia liny?? tzn żeby bęben wychodził z prawej, a nie z lewej strony??
z lewej będzie przekładnia kierownicza o boję się że może kolidować z liną...
już wszystko gra...
u mnie akurat bęben jest po prawo od przekładni...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » wt wrz 30, 2008 8:02 am
Adam.Ż pisze:żeby nie zakładać nowego tematu - a jak jest ze zmianą strony wyjścia liny?? tzn żeby bęben wychodził z prawej, a nie z lewej strony??
z lewej będzie przekładnia kierownicza o boję się że może kolidować z liną...
już wszystko gra...
u mnie akurat bęben jest po prawo od przekładni...
Jak w koncu zrobiles ? Lina idzie kolo przekladni kierowniczej ?
Piotr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość