No własnie - czasami cały dom przewalisz do góry nogami aby znależć coś co jest w tylnej kieszeni spodni......
.........silnik 4.0 od pipa 190 km i zadowalający przebieg momentu, skrzynia AW4, reduktor toyota lj70, mosty GR z przelożeniami 5,42, koła 37/13R15, bęben stara o średnicy od 120 mm. To chyba dopiero teraz można komentować co jest bez sensu, a no i jeszcze przełożenia skrzyni biegów - 2,85 na I , i masa (1810 kg)........ale to nie showroom.......
Ja nikomu tego nie wciskam, więc nie za bardzo wiem co jest dla mnie bez sensu...... ja nawet pisać staram się z sensem - wszystkie multiplikatory, przydasie i inne doróbki są fajne ale do czasu weryfikacji i użytkowania w terenie - stąd u mnie jak najmniej wszelkiego rodzaju patentów domowej produkcji - z doświadczenia wiem, że to one najczęściej klękają...........
Za rozsądne pieniądze nie dorównasz w produkcji jednostkowej nawet bardzo dobrej chińskiej fabryce..... Idea do zweryfikowania jest prosta - nieobciążony przekazywaniem napędu na koła układ powoduje, że automat chce zmieniać biegi przy bardzo wysokich obrotach, co nie daje komfortu obsługi, do tego dochodzi znaczna róznica w prędkości zwijania ver. obracania kołami. Po burzy mózgów doszliśmy do wniosku, że najtańszym rozwiązaniem jest testowanie szybszego stara, niż zabawa w motanie sterowania ręcznego do skrzyni i dalsze pomysły na zwolnienie kół...... Hamulec nie jest żadnym problemem, a wiara w samohamowność stara 22:1 może przypadkowo co najmniej skomplikować długie i szczęśliwe życie........ Tym bardziej, że w obecnie uzytkowanym zmieliliśmy bęben (notabene - własnie też profesjonalnie skrócony i odchudzony).
Więc jak mogę prosić to nie odpisujcie mi, że automat jest bez sensu

, bo całe to modyfikowanie aut jest ogólnie bez sensu od pierwszej wymiany kół na bardziej terenowe. Zgodnie z powiedzeniem - to mój kot i bedę go ................. kiedy zechcę.
Ja chcę się dowiedzieć z jakimi problemami zetkneli się użytkownicy tych szybszych czy nie okzxały się za szybkie......

, a wogóle malinowo by było jakby ktoś miał porównanie z użytkowania obu........
A co do samego zakupu - ten star to i tak perełka - bo pewno na dzień dzisiejszy wystepuje w proporcji 50:1 w stosunku do samohamownego....... w razie co może znajdzie miejsce w aucie do maratonów - tam są troszkę inne trasy niż w przeprawówkach.....
