Strona 1 z 1
montaż
: ndz sie 29, 2004 4:31 pm
autor: psvadek
hello
witam mam do was pytanie czy płyta wyciągarki może być zamontowana za 4 śrubach 10 ?
: ndz sie 29, 2004 8:46 pm
autor: raffik
jasne ze starczy byle te srubki były powyżej 9,8
(chodzi o wytrzmałośc a nie o średnicę)
: ndz sie 29, 2004 9:28 pm
autor: psvadek
8.8 nie wystarczą ? to jest warn m6000 ?
: ndz sie 29, 2004 9:48 pm
autor: Twardy
opisz jak zamontowana jest płyta i jak ją przykręcasz
: ndz sie 29, 2004 10:19 pm
autor: psvadek
płyta jest przymocowana z przodu dwoma srubami z góry z tyłu do 2 dospawanych do ramy kontowników
: ndz sie 29, 2004 10:20 pm
autor: psvadek
raffi ta furka co pokazują teraz za tvn turbo to twoja ?
: pn sie 30, 2004 7:18 am
autor: psvadek
a tak przy okazji to ona wisi na 5.8

: pn sie 30, 2004 8:29 pm
autor: Marcin-Kraków
psvadek pisze:a tak przy okazji to ona wisi na 5.8

To proponowalbym sie przesiasc na cos mocniejszego, bo moze sie okazac ze jak bedziesz sie ciagnal to winch pojdzie dalej a Ty w lagrze zostaniesz

: pn sie 30, 2004 8:51 pm
autor: raffik
psvadek pisze:a tak przy okazji to ona wisi na 5.8

co wisi na 5,8??
ten jeepek to autko Wojtaka Polowca które budowalismy na współę z "Szwagrem"
tam drzemie mechanik do przodu i Ramsey 9500 z tyłu

: pn sie 30, 2004 9:03 pm
autor: Twardy
tylko wy

: pn sie 30, 2004 9:07 pm
autor: psvadek
a 8.8 wystarczą ?
: pn sie 30, 2004 9:08 pm
autor: psvadek
cj3b.w.interia.pl tylko bez www bo nie dziala z www na stronce jest kilka fotek jeepka tylko ze wolno troche chodzi
: pn sie 30, 2004 9:29 pm
autor: Marcin-Kraków
PM metal tuning pisze:tylko wy

No nie tylko
Ale wszystkich zasluzonych ciezko wymieniac

: pn sie 30, 2004 9:44 pm
autor: Twardy
wiem, wiem

: pn sie 30, 2004 9:50 pm
autor: Twardy
psvadek pisze:płyta jest przymocowana z przodu dwoma srubami z góry z tyłu do 2 dospawanych do ramy kontowników
płyta pod wyciągarkę ?
kogoś nieźle poniosło
jeśli jest to zrobione tak jak sobie wyobrażam to myślę że wytrzyma jedna śruba i nie ona się urwie
: pn sie 30, 2004 9:51 pm
autor: raffik
PM metal tuning pisze:tylko wy

no to prawda nie tylko my
dołozył sie jeszcze
Metal Tuning z Krakowa nierdzewka i alu
blacharze z ASC
zajebisty elektryk Marek K.
pan od tłumików z sąsiedztwa
firma Kaltek przespawała felgi i wyfrezowała PTO
firma z Poznania sprzedała sprężyny
firma z Poznania sprzedała mosty i wały
Darek z Gdańska sprzedał mosty i wahacze
hurtownia z ..... sprzedała płyte alu na PTO
itd........
jeśli kogos pominąłem to przepraszam ale nie wszystkich bo zrobiłem to tez celowo aby moje dzieci miały co jeść

: pn sie 30, 2004 10:01 pm
autor: Twardy
znalazło by się jeszcze paru uprzejmych gości, ale ja jestem zadowolony
uważam, że aby wybudować trza mieć kunszt, ale utzrymać takie żelazo sprawne, w porę znaleźć i usunąć usterki a jeszcze serwisować to w błocie to potrzebny kunszt jeszcze większy

: wt sie 31, 2004 8:56 pm
autor: raffik
: wt sie 31, 2004 9:03 pm
autor: Twardy
: wt sie 31, 2004 9:09 pm
autor: leszek
szkoda że oprucz kunsztu trzeba mieć jeszcze coś więcej szkoda że nie wszyscy to mają ale tak już zawsze było
dobrze że sezon dobry więc może się uda syfa zmodyfikować

wyciagara
: wt sie 31, 2004 9:22 pm
autor: tiger
A to autko ma mosty od Wrnga czy cos na zwolnicach??
I jakie ma opony i w jakim rozmiarze??
: wt sie 31, 2004 9:58 pm
autor: raffik
mosty GR-a
a gumki Simexy 35"
: wt sie 31, 2004 9:59 pm
autor: raffik
leszek pisze:
szkoda że oprucz kunsztu trzeba mieć jeszcze coś więcej szkoda że nie wszyscy to mają ale tak już zawsze było
dobrze że sezon dobry więc może się uda syfa zmodyfikować

jasniej prosze