Strona 1 z 1
star dwubebnowy
: pn gru 20, 2010 7:34 pm
autor: piotrek_uaz
Witam!
Chce sobie wytworzyc stara dwubebnowego. Raczej wiem jak to ma byc zrobione, natomiast pytanie do praktykow:
Czy ktos łączył (spawał) dwa wałki, czy raczej robicie nowy wałek ?
I pytanie do tych co odchudzali stara - na jaka srednice stoczyliście wałek od stara ?
Chodzi o auto sredniej wagi - 1500-1600 kilo.
Z gory dzieki za info
Piotrek
Re: star dwubebnowy
: pn gru 20, 2010 9:29 pm
autor: 4x4rd
Posiadam takiego Bic stara i uważam, że ten dodatkowy bęben jest zbędnym ciężarem

waga ok 150kg z liną. Drugim razem zrobiłbym tył przez zblocze.
Re: star dwubebnowy
: pn gru 20, 2010 9:50 pm
autor: piotrek_uaz
4x4rd pisze:Posiadam takiego Bic stara i uważam, że ten dodatkowy bęben jest zbędnym ciężarem

waga ok 150kg z liną. Drugim razem zrobiłbym tył przez zblocze.
Teraz mialem zwyklego stara - zamontowanego takiego jak jest.
Czesto brakowalo mi wlasnie drugiego bebna, bo ciagniecie sie elektrykiem do tylu to porazka jest.
Ze zbloczem sa inne problemy (mialem troszke praktycznego doswiadczenia w aucie kolegi z takim rozwiazaniem - jako pilot) - trzeba zasuwac ze zbloczem ktore w koncu zaczyna troche wazyc

, nie mozna ciagnac sie z kolami (chyba ze ktos ma pto z rewersem), no i lina krzyzujaca sie jak wyciagasz line na zbloczu. DO tego dochodzi fakt, ze jak lina zawija sie z tylu - to ciezej sie ja wyszarpuje. Mnie najbardziej to zblocze wkurzalo - bo zanim wyjmiesz je, zanim skrecisz szekle - upierdliwe.
Powiedz jak masz to zrobione. Masz przekladnie na srodku wyciagarki + dwa sprzegła ?
Jesli mozesz - napisz w skrocie jak to wyrzezbiles.
Piotrek