Dlatego zdjąłem ją i obecnie próbuję reanimować
Zdjęcia pod adresem
https://picasaweb.google.com/1093676772 ... rcCt1sSkGA#
W środku oczywiście było wszystko trochę piachu trochę wody, smaru parę kilo

#1 - widok od strony silnika
zdjęcia: 1 ÷ 6
#2 - widok od strony przekładni
zdjęcie: 6
po wstępnym oczyszczeniu ze smaru/piachu/wody wyciągarka(zębatki) wewnątrz wygląda całkiem nieźle ale mam problem z silnikiem, który jest taki jak widać - cały zamoczony, oraz nie wiem jak się dostać (bez młotka) do łożyska i szczotek silnika żeby ocenić ich stan.
PYTANIE #1
jak zdjąć tą pokrywę z lewej strony
https://picasaweb.google.com/1093676772 ... 0417937490
Jako nowy smar planuję użyć Mobil XHP 222, muszę też na pewno wymienić styk oznaczonym na tym rysunku
https://picasaweb.google.com/1093676772 ... 2575092098
jako A, urwał się przy odkręcaniu, F1 i F2, po oczyszczeniu są całkiem niezłe.
PYTANIE #2
Co jeszcze warto zrobić z tym silnikiem?
PYTANIE #3
Jak jeszcze dokładniej doczyścić elementy przed ponownym nasmarowaniem (teraz czyściłem benzyną - podobno ropa lepsza?) i co zrobić ze zużytym smarem gdzie to można bezpiecznie oddać - wyjąłem już jakieś 400 g tego towaru z wyciągarki
