12000lbs za 3tys.

elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

12000lbs za 3tys.

Post autor: Altegradius » czw lis 25, 2004 6:35 pm

Znalazlem oferte w necie jednej z firm o sprzedazy wyciagarek Electric Winch 12000lbs, 5,5KM, 2 lata gwarancji.. Brzmi swietnie. Jak ktos nabyl i przetestowal lub rozebral to niech daje opinie.

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » czw lis 25, 2004 6:48 pm

pewnie taka sama kicha jak power winch jak złapie troche wody, o co w terenie nie trudno to trzeba młotkiem stukac w obudowe zeby zaczeła działac :)3
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lis 25, 2004 7:18 pm

silnik troche słaby jak na 12000
takie to hińczycy montują w 9500

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » czw lis 25, 2004 7:24 pm

mam takie cus, narazie nie na aucie bo auto na kanale..ale wypowiadac sie nie chce bo bedzie to zakarawac na krytporeklame....
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Lookasz
 
 
Posty: 178
Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Lookasz » czw lis 25, 2004 7:31 pm

bo to jest chińczyk, taki sam model jak dakar i tmax i jest to najlepszy TYP/MODEL wśród chińczyków - nie do porównania z power winch czy kangaroo :)3


a co do tego konkretnego modelu to:
silnik niby ten sam ale nieco inny :D

przy maxymalnym obciążeniu pobiera 400 A a "niby ten sam silnik" w 9500 pobiera 415 A -(dane wg producenta) - dziwne trochę... bo powinien więcej na logikę w 1200lbs jakby był ten sam... więc może nie ten sam...

line ma grubszą bo 9,3mm o ile dobrze pamiętam i bęben o minimalnie wiekszej srednicy, przełożenie takie samo (wg. producenta)

zwija nieco wolniej od 9500 o około 0,7m/min przy pełnym obciążeniu (1,35m/min - pisze z pamieci)
Ostatnio zmieniony czw lis 25, 2004 7:41 pm przez Lookasz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » czw lis 25, 2004 7:35 pm

jesli Was to intersuje to moge podac tu jutro bardzo dokladne dane zawarte w instrukcji...
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lis 25, 2004 7:38 pm

o curwa jak to jest jeszcze wolniejsze od dakara to mam takiego łincza w dupie ostatnio mieliśmy okazje oblukać w akcji ramseya i naszą obie ciągły to samo autko (nasze) to ramsey zapier...ł jak głupi a nasz dakar chyba zadyszki dostał.

Lookasz
 
 
Posty: 178
Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Lookasz » czw lis 25, 2004 7:43 pm

już sie poprawiłem

9500lbs 1.95m.min
12000lbs 1.35m/min

pod pełnym obciążeniem!

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » czw lis 25, 2004 8:23 pm

Ja mam takiego :roll: Od dzisiaj :roll:
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
El Modzello
Posty: 379
Rejestracja: czw mar 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: El Modzello » czw lis 25, 2004 8:27 pm

Lookasz pisze:już sie poprawiłem

9500lbs 1.95m.min
12000lbs 1.35m/min

pod pełnym obciążeniem!
taki szybszy tirforek...
:)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw lis 25, 2004 9:03 pm

El Modzello pisze:
Lookasz pisze:już sie poprawiłem

9500lbs 1.95m.min
12000lbs 1.35m/min

pod pełnym obciążeniem!
taki szybszy tirforek...
:)21
:)2 :)2 :)2
...kciuk napewno moze rozboleć od dlugiego w ciskania guzika na pilocie :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw lis 25, 2004 9:17 pm

Biga pisze:Ja mam takiego :roll: Od dzisiaj :roll:

jakiego :roll:

tego co cię chłopaki tirforem opycą bo mój coś w tym tempie zwija a na zbloczu to już wogule sie zastanawiam co by se wyłącznik na stałe zrobić i krańcówke przy łinczu bo to długo trwa :cry:

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lis 25, 2004 9:22 pm

leszek pisze:silnik troche słaby jak na 12000
takie to hińczycy montują w 9500
ja mam taki w 8500 :roll:

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » czw lis 25, 2004 9:23 pm

"9500lbs 1.95m.min
12000lbs 1.35m/min

pod pełnym obciążeniem!"

no tak, ale jak jest gdy obciazenia sa równe?
Czyli np te zalozone 9500lbs..
w jakim tempie zwijaja to inne mocne chinole?

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » czw lis 25, 2004 9:54 pm

Tyz mam od dzisiaj( na pace) :D
U Bigi widziałem zamontowany . Jak to ma uciag 6 ton a Bigi syf waży 800 kg :D to może na samej zwijarce was wszystkich opycić
długi może więcej

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lis 25, 2004 10:07 pm

pancziki pisze:Tyz mam od dzisiaj( na pace) :D
:o a linę jakoś przeprowadzisz do przodu czy tylko do tyłu będziesz się wyciągał ?? :roll:

Awatar użytkownika
syll
Posty: 585
Rejestracja: pn lut 23, 2004 10:14 pm
Lokalizacja: Chełmno
Kontaktowanie:

Post autor: syll » czw lis 25, 2004 11:39 pm

może kto wie czy jest opcja przeprowadzić line do przodu jak wyciągarka jest zamontowana na pace w samuraju ktoś to przerabiał
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lis 25, 2004 11:40 pm

syll pisze:może kto wie czy jest opcja przeprowadzić line do przodu jak wyciągarka jest zamontowana na pace w samuraju ktoś to przerabiał
da się :roll: ale straszna rzeźba :)3

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lis 26, 2004 2:25 pm

leszek pisze:o curwa jak to jest jeszcze wolniejsze od dakara to mam takiego łincza w dupie ostatnio mieliśmy okazje oblukać w akcji ramseya i naszą obie ciągły to samo autko (nasze) to ramsey zapier...ł jak głupi a nasz dakar chyba zadyszki dostał.
Leszek nie zeby sie sprzeczac a zeby poziom wiedzy podniesc ta z jaka predkoscia zwija ramsey bo naprzykład instrukcja obsługi do warn dla modelu M 12000 podaje 1,18 metra przy max obciążeniu ( strona 7 pol -mot'oweskiej instrucjcji )
M12000 ma max sile uciagu 5440kg przy 12V motor 4,6KM
pozdrawiam Bartek
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt lis 26, 2004 2:43 pm

syll pisze:może kto wie czy jest opcja przeprowadzić line do przodu jak wyciągarka jest zamontowana na pace w samuraju ktoś to przerabiał
ja kombinuje z tym w uazie, bo mam mechanika na pace - ale jak kolega wczesniej mowil rzezba okropna :-?
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pt lis 26, 2004 4:54 pm

Eskapada pisze:
leszek pisze:o curwa jak to jest jeszcze wolniejsze od dakara to mam takiego łincza w dupie ostatnio mieliśmy okazje oblukać w akcji ramseya i naszą obie ciągły to samo autko (nasze) to ramsey zapier...ł jak głupi a nasz dakar chyba zadyszki dostał.
Leszek nie zeby sie sprzeczac a zeby poziom wiedzy podniesc ta z jaka predkoscia zwija ramsey bo naprzykład instrukcja obsługi do warn dla modelu M 12000 podaje 1,18 metra przy max obciążeniu ( strona 7 pol -mot'oweskiej instrucjcji )
M12000 ma max sile uciagu 5440kg przy 12V motor 4,6KM
pozdrawiam Bartek
nie mam pojęcia z jaką prędkąścią zwija ramsey a jaką dakar ogólnie mnie to wali.

i tak ciężko nadążyć za samochodem który się wyciąga na mechaniku.
np. autko W. Plowca tak zapitala że z buta to się trzeba dobrze skupić żeby go dogonić a mojego dakara to kondukt pogrzebowy opyci.

różnica w ramseju jest tak widoczna że ona zwija line z naszum autem na cholu jak nasz dakar samą line a pisało że to szybka wyciągarka jest to jak wygląda wolna :o

ale daje rade wyjmowała ostatnio patrola i też nie stękła.

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » ndz lis 28, 2004 9:58 pm

Nikt kto kupuje elektryka nie moze liczyc na szybkosc przeciez. Mechanik bije na glowe wszystko, ale silnik musi robic. Ja juz swojego przetestowalem i mimo, ze szybki nie jest to daje zajebiscie rade. Rozrusznik mi sie zesral, a nawijak dalej chodzil mimo ze motor stal. Na testa sie pociagnalem Suze przez taki fajny krotki ale gleboki row. Auto wpadlo i nawijak zwolnil okrutnie. Juz sie wystraszylem ze stanie, ale on pomalutku ale skutecznie do przodu. Kola w powietrzu a ten dalej swoje. Generalnie robi. Ciagalismy UAZ'a, Suze, Isuzu i roznicy nie bylo widac szczegolnej.

Najwiekszy problem jak wyniknal to ze trzeba bylo Suze za kazdym razem do drzewa tasma mocowac bo jak sie cos ciezszego ciagnelo to targalo ja jak mokra szmate po podlodze.

:)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » pn lis 29, 2004 5:53 pm

Adamo pisze:
pancziki pisze:Tyz mam od dzisiaj( na pace) :D
:o a linę jakoś przeprowadzisz do przodu czy tylko do tyłu będziesz się wyciągał ?? :roll:
Na pace znaczy w paczce zapakowaną na pace :D
Ale faktycznie bedzie za tylną osią zamontowana z opcją ciagnięcia w obie strony.
długi może więcej

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn lis 29, 2004 6:02 pm

w sobote w nocy ciągłem disco na trzy długości liny śniegiem musiałem obkładać bo się czerwona robiła a stanąć nie było kiedy bo nam na imprezie już wódke wypijali a my dalej w lesie.
ogólnie zblocza dużo pomagają i jak tak dalej pójdzie będe miał longa bo akcja ciągnięcia szmaty przypiętej do innego wklejonego syfa jest na pożądku dzienny :roll: więc taśma lub kinetyk z tyłu a łincz z przodu to normalka :wink:

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » pn lis 29, 2004 6:15 pm

obciążenie/kg szybkość zwijania linym/min pobor mocy(A)


0 - 6.5 - 60
907 - 3.5 - 126
1814 - 2.85 - 175
2722 - 2.4 - 230
3629 - 2 - 280
4532 - 1.75 - 355
5440 - 1.35 - 400



To dane electric winch 12000lbs
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyciągarki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości